miehen isä puristi takapuolesta
En ole kertonut miehelle, koska tod. näköisesti ei uskoisi tai väittäisi minua pervoksi.
Minusta miehen isä on aina katsellut minua " sillä silmällä", mutta olen uskotellut itselleni, että kuvittelen.
Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että pitäisikö ottaa samantien hatkat koko suvusta. Mitä jos miehestäkin tulee vanhana samanlainen kuin isänsä.
Tämä tapahtui jo talvella, mutta huomenna joudun taas näkemään nämä vanhemmat, tulevat meille vappubrunssille. Mies oli kutsunut heidät kun ovat tulossa tänne sukulaisiin muutenkin.
Ahdistaa. p.s Meillä ei ole lapsia, vain tyttö ed. avioliitostani ... onneksi!
Kommentit (3)
samantien, että mitä *piip* oikein touhuat!!! Kyllä siinä ukko ja muut paikallaolijat varmaan säikähtäis että mitä tapahtu. Sais ukko polo sitten selitellä... ;)
Jos et halua ottaa talvista erikseen puheeksi, niin tee nyt ihmeessä jotain jos yrittää uusiksi! Äläkä jää yksin sen kanssa, vaan katot että aina on paikalla muita jotta jää kiinni teostaan heti. Ja jos talvinen tmv tapahtuu uudestaan, niin voit siinä vaiheessa halutessasi ottaa myös talvisen tapahtuneen esiin.
Jos ukko on ton luonteinen, et ehkä ole ainut kohteeksi joutunut edes. Valitettavasti.
p.s Meillä ei ole lapsia, vain tyttö ed. avioliitostani ... onneksi!
mutta jos kertomasi olisi totta, seuraavaksi on tyttösi puristeluvuorossa. Eli mikä tuossa on onneksi??
Sanoin miehelleni asiasta ja mieheni sitten sanoi isälleen ettei se ole kovin järkevää. Loppui siihen.