Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi argh! mä taidan olla surkea organisoija! huomenna pidän vappubileet

Vierailija
29.04.2010 |

kaveriporukalle, ja huomiseksi on vielä vaikka mitä tekemistä, vaikka olin alunperin ajatellut että perjantaipäivän vietän rentoutuen ja laittaen huolellisesti hiukseni ja meikkini, kaikessa rauhassa viiniä lipittäen ja vieraita odotellen, ja vaan viimesilauksia tehden...

No, haaveeks jää. Huomenna pitää kuskata lapsi kouluun (tämäkin tuli ylimääräiseksi, yleensä menee itse mutta just nyt tietysti tuli jotain että joudun viemään, ja myöskin herättämään siis pienimmän kesken uniensa ja pukemaan mukaan.. oma show siinäkin) sitten pitää imuroida koko kämppä, pestä vessa, pestä pahimmat tahrat lattioilta (lattioita en ehdi millään pestä), sitten pitää hakeakin se muksu koulusta, ja jossain vaiheessa käydä viemässä lapset mummolaan (sinnekin ajaa jonkin aikaa..) ja sitten käydä vielä alkossa ja kaupassa hakemassa tarjottavat (joo, kaikki valmista, en ehdi tekemään mitään mitä itse suunnittelin)

ja sitten kiireellä kotiin. Hyvässä lykyssä ehdin varmaan kyllä tekemään kaiken ja saamaan ehkä jotain meikkiäkin naamaani, mutta varsin suurella todennäköisyydellä olen illalla taas "tosi virkeä" kun pitäisi seurustella vieraiden kanssa.

Mies on koko päivän töissä, siitä ei ole mitään apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväsi kuullosta ollenkaan siltä, mitä olit alunperin ajatellut. Taidat siis todella olla super huono organisoija. Miksi ihmeessä et ole känyt edes kaupassa valmiiksi ja leiponut yms? Siivonnut kunnolla, että vain pikasilaus huomenna?

Vierailija
2/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemassa esim. servettejä, vappukoristeita, pakastemunkkeja (joo..) ja olen siivoillutkin, pessyt mm. ikkunat ja joka päivä on viikon ajan tuntunut siltä että koko ajan olen vaan siivonnut ja tehnyt jotakin järjestämistä.

Nyt on vaan tullut kaikenlaista ylimääräistä, ja aika loppuu kesken.

Murphyn laki...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä jos vaikka nyt pesisit ne vessat etkä istuisi koneella? :)

Vierailija
4/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin istua tässä koneella, myönnän :D

väsyttää vaan niin prkleesti ja pitäisi mennä nukkumaan, ettei olisi ihan niin väsynyt huomenna, kun kuitenkin suht aikasin pitää herätä.

oon vielä 3 min ja sitten menen nukkumaan :)

ap

Vierailija
5/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan heti aamulla kun viet lapsen kouluun? Peset vessan, se on tärkee, uudet pyyhkeet ja hanojen kiillotus. Tavaroita kasaan, ei se lapsiperheessä oo niin justiinsa. Eteisen raivaat siistiksi. Panostat kattaukseen ja vieraille juomia niin ei ne teidän lattioita tuijota!!!

Hauskaa vappua! Ota rennosti.

Vierailija
6/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaikka kasvonaamiota sillä aikaa, kun teet jotain kevyttä hommaa. Voisiko mies kuskata lapset? Tässä on se hyvä puoli, ettet ehdi lipittää liian kauan viiniä, sehän vasta väsyttää. Hauskaa vappua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi