Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mua kyrsii toi prkleen ukko!!!!

Vierailija
29.04.2010 |

Aina kun lapsi on kipeä, se jotenkin vetäytyy vastuusta eikä tasan ainakaan jaa sairaanhoitoa kanssani!! :( Ei syöttele, ei juottele tms. Nyt me ollaan lähdössä vapunviettoon ja lapsi ollut tänään parempi, pyysin miestä että vie hänet ulkoilemaan niin saan pakattua tavarat huomista varten. Tekisi hyvääkin tukkoiselle olla hetken raittiissa ilmassa. Mies katsoi kun yritin syötellä lasta eikä taaskaan mikään maistunut, normaalistihan miehelle hälläväliä syökö lapsi. Nyt sitten totesi että kun et kerran syö, ei isi vie sinua uloskaan, ei nälkäistä voi viedä. Tässä sitä sitten pakkailtu ja lapsi sotkenut, vituttaa että mies velttoilee!! Sanoo että suotta skitsoan, voi sitä olla rauhakseenkin kotona. Jepjep.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes pyydä miestä kun tiedän että vaan pahentaa lapsen oloa hölmöilyllään.

Vierailija
2/5 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hölmöilyjä ukkos tekee? Mua ärsyttää että jättää ikävät jutut minulle, omaa laiskuuttaan. Olisi molempien vanhempien tehtävä jaksaa panostaa kun lapsi sairastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sattu lapsen isäks semmonen molonaama, vaikka niin paljon halus lasta niin sitten se lapsen hoitaminen ei kiinnostanutkaan.. No nyt oon ollut yksinhuoltajana jo vuosia ja vaikka joskus onkin raskasta niin eipähän tarvise kattella/kuunnella tollasta :/ Huh. Ihan puistattaa.

Vierailija
4/5 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isäksi hieman kelvottomampi yksilö, mutta pistin kiertoon ja otin tilalle loistavan ja ahkeran, vastuullisen yksilön, joka on muuten vielä muiden ammattiensa ohella sairaanhoitajakin. =)

Nyt voi oikeastaan todeta että minä olen se laiskempi ja mies osallistuvampi...

Vierailija
5/5 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on aina ihan avuton kun lapsi sairaana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä