Mies sotkee spermallaan paikat
Olen törmännyt seksikumppanieni kanssa inhottavaan ongelmaan. Eräs mies n. 30v urheilija pyyhki seksin jälkeen kikkelinsä lakanoihini ja tyynyyni. Meni kaikki pesuun ja tahrat näkyvät. Uudempi tapaus, noin nelikymppinen viiksekäs rekkakuski on vielä pahempi. Hänestä on hirveän hauskaa vetäistä kalu pois jalkovälistä kesken seksin ja roiskaista mällit verhoihin. Kerran tehnyt näin myös harmaaseen kangassohvaan. Hyi olkoon. Mistä saisi "normaaleja" miehiä.
Kommentit (18)
se, että ihan tarkoituksella tähdätään spermat mihin sattuu on aika typerää.
mutta kyllähän ne lakanat ihan seksissä muutenkin sotkeutuu. valuu sieltä pillusta limaa ilman spermaakin, ja miehen laukeamisen jälkeen sitten toki spermaakin lakanoille.
toki voisi pyyhettä sitten pitää perseen alla, saisi mieskin siihen sitten kullinsa pyyhkiä.
enempi ihmetyttää että jos noi on uusia kumpaneita, missä se kortsu on? enemmän murehtisin sen puuttumisesta koituvia riskejä kun sitä et jos lakanoissa on spermat.
Suomalainen, Ranskalainen ja Italialainen jutteli jotta kuka saa Kumppaninsa huutamaan eniten. Ranskalainen sanoi jotta kun hän nussii naistansa, Nainen huutaa tunnin. Italialainen sanoi jotta kun hän nuolee Naisensa, Naisensa huutaa päivän. Suomalainen sanoi jotta kun hän nussii Eukkoaan ja sitten pyyhkäisee sladin verhoon, Akka huutaa viikon..
Meillä ei ole ongelmaa, koska lähtee vaikka tiskirätillä nahkasohvasta.
Mihin normaalit miehet spermansa päästävät, jos eivät kortsuun tai sisääsi? Tai pyyhkivät lauettuaan?
Okei. Oletan että puhut paskaa. Ei tervejärkinen mies roiski ainakaan tieten tahtoen verhoihin tai verhoilukankaisiin. Joten harrastatkohan seksiä ihan tervejärkisten miesten kanssa? Jos et, entäpä jos vaihtaisit miestenhankintatapaasi! En tosin osaa sanoa, missä olisi tuossa mielessä fiksuja miehiä, mutta voin kuvitella paikkoja, joista löytyy paljonkin tahdittomia moukkia. Toivottavasti et raahaa ukkoja sellaisista...
Lisäksi minulla on sinulle to-del-la järisyttävä ja käänteentekevä ehdotus. Osta muutama pyyhe! Ainakin meillä on olemassa ihan sitä varten muutama pieni pyyhe, ja hyvin on tahrat pesukoneessa lähteneet. Pyyhettä voi säilyttää yöpöydän laatikossa tai jossakin, mistä sen helposti saa käyttöön. Eikähän sitäkään seikkaa kannata unohtaa, että seksi nyt pakkaa olemaan tahmeaa touhua. Ja jos puhtaus alkaa olemaan kaikin tavoin ja joka tapauksessa tärkeämpää kuin seksi, saattavat elämäsi miehet jäädä tilapäisiksi tuttavuuksiksi.
Kyse on vain reviirin merkinnästä.
Kyllä minäkin protestiksi ruiskisin pitkin tapetteja, jos huomaisin, että nainen pitää haaremia.
spermalla sotkeminen on vielä pientä verrattuna siihen naisten kusella roiskimiseen jota squirttaukseksikin sanotaan
Yleensä kun vedän ulos juuri ennen h-hetkeä, niin ekat roiskeet menee naisen reisille tai vatsalle ja loput sitten omaan nyrkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyyhin verhoihin
Ja minä sälekaihtimiin.
Rauhoitu! Se on vaan sperma ja sitä kuuluukin roiskia ympäriinsä jos sä et sitä niele,
lähtökohtaisesti me miehet halutaan lauetessaan että saisi heti sen työnnettyä naisen suuhun ja laukea siihen, mutta kun itse olette niin vieraantuneita panemisesta ja yököttelette kyseistä tapaa niin sit kyllä SPERMAT LENTÄÄ SINNE MINNE HALUTAAN ITSE NE TÄHDÄTÄ! Ja ei ole mulla kans yks eikä kaks kerta yhden yön jutuissa kun nainen oli kuin lahna sängyssä niin rangaistukseksi pyyhkinyt niitä mällejä sen olohuoneen verhoihin.
Idiootit roiskii. Itellä lasti aina kumiin ja kumi roskiin
Hyi helve**i, harrastat irtoseksiä paljaalla? Minä lauken hoitojen kanssa aina kumiin.
Hauskan provon keksit. Sanoisin jopa 4/5
me tosimiehet ruikitaan minne halutaan, sohva kun sohva - verho kun verho.
- Kuitenkaan emme omassa kodissamme, kuka mies nyt niitä siivoisi? Hyi olkoon!