Mistä tunnistaa äidin ulkoisesti, ilman lapsia? Millainen uniformu äideillä on?
Ensimmäisenä tulee mieleen maalaisnainen jolla on se rätti päässä. Eihän äideillä ole uniformua?
Kommentit (12)
Siitä, että ei ole hengailemassa, vaan yrittää tehokkaasti hoitaa asiat.
Vaikka olisi siististi ja hyvin pukeutunut, ei ole sitä viimeisen päälle. Käytännöllinen käsilaukku ja järkevät kengät.
paljastavat ainakin vauvan vanhemmat. Äidit usein hytkyttelevät ja liikuttelevat kaupassa ostoskärryä samalla kun tutkivat tuotteita.
Äidit reagoivat salamannopeasti kun kaupassa joku lapsi huutaa "äiti!". Myös vauvan itku havahduttaa äidin kuin äidin.
ainakin on Marimekon käytännöllinen (mutta ei niin kaunis) olkalaukku mukana silloinkin kun liikun ilman lapsia. En jaksa siirtää tavaroita toiseen laukkuun ja lasten kanssa liikkuessa se on kätevä, kun sopii lasten aurinkolasit, varatutit, nenäliinapaketti ym. kassiin.
Tehokkuus kaupassa käynnissä on myös yksi selvä merkki, äiti osaa juosta vaatekaupan läpi minuutissa, kerätä vaatteet sovittamista varten siinä matkalla juostessa kohti sovituskoppia ja selviää kassalle jo siinä vaiheessa kun muut vasta aloittelevat rekkien tutkimista.
Uimahallissa raskausarvet tai sektioarpi
Uimahallissa raskausarvet tai sektioarpi
lasta, eikä arpia, ei mitään. En ole myöskään kulahtanut, vaan viimeisen päälle tip top (duuni vaatii).
Ei pidä siis yleistää.
Olen 28-vuotias ja alkossa kysyttiin papereita ostaessani mietoja juomia. Ja 6-vuotias tyttö oli siinä vieressä. :D Nuori miesmyyjä kysyi.. jospa se luuli sitten isosiskoks ;)
Nimim. hyväunisen lapsen äiti joka esteetikkona on kiinnostunut myös omasta ulkonäöstään ja rakastaa korkokenkiä :)
En ole kuullutkaan.
Mun mielestä äidin tunnistaa sellasesta "vanteesta" vyötärön kohdalla. Synnyttämättömillä naisilla ne vatsamakkaratkin on jotenkin kiinteämmät, jos niitä on. Itse olen tällä hetkellä 53 kg:n painossa (160 cm), mutta silti mulla on pieni "etulöllö".
Olen 28-vuotias ja alkossa kysyttiin papereita ostaessani mietoja juomia. Ja 6-vuotias tyttö oli siinä vieressä. :D Nuori miesmyyjä kysyi.. jospa se luuli sitten isosiskoks ;)
Ikää oli yli 30 v., reilun vuoden vanhat kaksoset rattaissa ja mua luultiin niiden hoitajaksi. Samana iltana olutta ostaessa (lapset EIVÄT olleet mukana) kysyttiin kesäterassilla paperit.
Äideillä on usein myös kaulin mukanaan.