Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttu kauhisteli alkoholin käyttöäni vappuna, sanoin hänelle takaisin...

Vierailija
29.04.2010 |

Yks tuttu rupesi "saarnaamaan" kuinka olen huono äiti kun aion vappuna lähteä kaupungille ja ottaa myös alkoholia ja vien 5kk ikäisen vauvani mummunsa luo hoitoon yöksi. Ja kertoi kuinka hän ei ole juonut sen jälkeen kun raskaaksi tuli. (vauva 8kk)

Sanoin tälle tutulleni, että uskon kyllä olevani parempi äiti mitä hän, koska on polttanut tupakkaa raskauden aikana (ja imetyksen) Ja tämä tuttuni suuttui minulle..

Olisko mun pitänyt olla vain hiljaa ja kuunnella kuinka oon niin paska äiti??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tappelu-rinkiä-verta-kentälle-*. Vai miten se nyt meni.

Vierailija
22/24 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna ja Sara, 14-vuotta, jäivät yksinään kotiin Jennan vanhempien lähtiessä kilpatanssiharrastukseensa.

Jenna keksi jymyidean: "Hei, ziiz oon niinq nähny et meijän mutsi niinq käy yhes mestas, zellasel vauvapalstalla". Sara: "Omg, okei. So what?". Jenna: "No zilleen kelasin, et voitais tehä joku tosi kova läppä zinne ja sit aukoo tosi coolisti päätämme, omg you know?. Sara: "Joo, hei tosi mageeta omg! Päivitän mun galleriaan linkkii et kaikki meijän frendit voi tulla lukee!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna ja Sara, 14-vuotta, jäivät yksinään kotiin Jennan vanhempien lähtiessä kilpatanssiharrastukseensa.

Jenna keksi jymyidean: "Hei, ziiz oon niinq nähny et meijän mutsi niinq käy yhes mestas, zellasel vauvapalstalla". Sara: "Omg, okei. So what?". Jenna: "No zilleen kelasin, et voitais tehä joku tosi kova läppä zinne ja sit aukoo tosi coolisti päätämme, omg you know?. Sara: "Joo, hei tosi mageeta omg! Päivitän mun galleriaan linkkii et kaikki meijän frendit voi tulla lukee!".

Mut kelaas hei, luulex et mun mutsil ois vielä kersoja??

t. sara 14wee

Vierailija
24/24 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua alkoholiongelmaasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän