Eräs tuttu kauhisteli alkoholin käyttöäni vappuna, sanoin hänelle takaisin...
Yks tuttu rupesi "saarnaamaan" kuinka olen huono äiti kun aion vappuna lähteä kaupungille ja ottaa myös alkoholia ja vien 5kk ikäisen vauvani mummunsa luo hoitoon yöksi. Ja kertoi kuinka hän ei ole juonut sen jälkeen kun raskaaksi tuli. (vauva 8kk)
Sanoin tälle tutulleni, että uskon kyllä olevani parempi äiti mitä hän, koska on polttanut tupakkaa raskauden aikana (ja imetyksen) Ja tämä tuttuni suuttui minulle..
Olisko mun pitänyt olla vain hiljaa ja kuunnella kuinka oon niin paska äiti??
Kommentit (24)
tuskinpa hän nyt ihan noin sanoi, taitaa olla "hieman" liiottelun makua. Tuskin olette kumpikaan kovin kummoisia.
tän siitä saa kun kaksi kakaraa keskustelee...
ikäisiä ap ja tuttunsa ovat, toisen äitiyttä ei arvostella. Jokainen on omalla tavallaan äiti, ja jos tulee tarve arvostella, voi aina pitää mielessä, että silloin on omassa äitiydessä jotain pielessä, kun itseään pitää korottaa toisen kustannuksella. MIksi ihmeessä me äidit emme voi olla kannustavia, tukevia, empaattisia...
Miksi on aina löydettävä siitä toisesta äidistä jotain tuomittavaa? Miehet eivät vertaile isyyttään tuolla tavalla. Pitäisikö ottaa mallia tai tarjota vertaistukea (miehet ei juuri sitäkään harrasta) ilman arvosteluja?
DAA!! Ootte te tyhymiä täällä :D
Ei tämmöstä oo ikinä sattunu, todellakaan :)
-ap
saatiin hyvät naurut kuitenkin :)
Ei tämmöstä oo ikinä sattunu, todellakaan :)-ap
daa, omg lol. Sä se vissiin tosi fiksu ootkin! Omg lol siis tosi ihq XOXOXO
Sultahan noita sanoja tulee useampia :)
Vituttaako ku oot nii saatanan ääliö??
DAA!! Ootte te tyhymiä täällä :D Ei tämmöstä oo ikinä sattunu, todellakaan :) -ap
daa, omg lol. Sä se vissiin tosi fiksu ootkin! Omg lol siis tosi ihq XOXOXO
Otin tämän ihan tosissani ja ehdin jo kirjoittaa yleisökirjoituksen toisten äitien arvostelusta paikallislehteen. Nyt tämä osoittautuikin provoksi, mitä en olisi ikinä uskonut, sen verran laadukas oli! Nyt menee sydämellä tehty kirjoitus roskiin :`(
Otin tämän ihan tosissani ja ehdin jo kirjoittaa yleisökirjoituksen toisten äitien arvostelusta paikallislehteen. Nyt tämä osoittautuikin provoksi, mitä en olisi ikinä uskonut, sen verran laadukas oli! Nyt menee sydämellä tehty kirjoitus roskiin :`(
Että älysit :) Nyt voitki sitte tukehtua räkkääs saatanan tollo
puhuupa ap rumasti toisille. Todennäköisesti olet teini, joka on koulukiusaaja tai olet vähintäänkin koulukiusaajan kasvattaja.
Että älysit :) Nyt voitki sitte tukehtua räkkääs saatanan tollo
Kukahan se tässä nyt otti tosissaan?
puhuupa ap rumasti toisille. Todennäköisesti olet teini, joka on koulukiusaaja tai olet vähintäänkin koulukiusaajan kasvattaja.
Olen teini, koulukiusaaja, sossupummi, wt-mamma, poltan ja juon ja olen raskaana, aikaisemmat lapseni ovat vammasia!! KYLLÄ, ja vieläpä ruma ja lihava!
Mutta silti teitä kaikkia kiinnostaa niin paljo ;)
;)