Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ruma ja masentunut, mikä avuksi?

Vierailija
29.04.2010 |

3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä.



Mitä teen???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menet lenkille

Vierailija
2/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon lenkin, alat syödä terveellisesti, menet kampaajalle, kosmetologille ja vaatekauppaan. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro kaikki tuntemuksesi. On tärkeä saada apua heti eikä odotella olon kohentumista. Masennukseen ei auta "itseä niskasta kiinni ottaminen".

Vierailija
4/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat harrastamaan liikuntaa, syömään terveellisesti, käyt kampaajalla, kosmetologilla ja jos on paljon rahaa niin hommaat silikonit. Kyllä sitten masennus ja parisuhde kohenee.

Vierailija
5/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä. Mitä teen???


Tule käymään meillä niin näet, että ei sinulla nyt niin huonosti menekään!

Täältä löytyy Suomen löysäkroppaisin rumilus.

Tissit ovat kuin työmiehen rukkaset, selluliittiä taitaa löytyä otsastakin, tukka on kuin jetin p*rskarvat ja iho on atooppinen. Oltaisiin sitten vastenmielisiä kuvatuksia kilpaa ;-) Mies ja lapset ovat kiti-iitojen aatelia ja kämppä on syvältä suolistosta.

Vierailija
6/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä. Mitä teen???


Tule käymään meillä niin näet, että ei sinulla nyt niin huonosti menekään!

Täältä löytyy Suomen löysäkroppaisin rumilus.

Tissit ovat kuin työmiehen rukkaset, selluliittiä taitaa löytyä otsastakin, tukka on kuin jetin p*rskarvat ja iho on atooppinen. Oltaisiin sitten vastenmielisiä kuvatuksia kilpaa ;-) Mies ja lapset ovat kiti-iitojen aatelia ja kämppä on syvältä suolistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivillä 3 lasta peräkkäin ja kroppa on nyt sen mukainen, maha roikkuu, 10kg ylim., rasvainen naama ja hiuspohja (pitkä tukka sinnikkäästi edelleen). Parisuhde aivan peestä. Öisin ahdistaa tosi paljon.



Mutta, vielä kerran aion yrittää comebackiä. Lenkkeilen lähes joka päivä, yritän vähentää suklaan määrää ja tällään itseäni töihin näyttääkseni ihmiseltä. Pari kiloa on lähtenyt ja olo on pikkasen parempi. Aloittaminen ja tulosten odottaminen on vaan niin raskasta.



Yksi pieni plussa, olen 3 kertaa surrut (kerran masennuinkin), kun en pystynyt imettämään yhtäkään lasta, vaikka kovasti yritin. Olen vasta jälkikäteen älynnyt, että tissit ei roiku pahasti =) Mutta tämmöistä asiaahan ei saisi ääneen sanoa ja uskokaa, edelleen olisin halunnut imettää.

Vierailija
8/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, vielä kerran aion yrittää comebackiä. Lenkkeilen lähes joka päivä, yritän vähentää suklaan määrää ja tällään itseäni töihin näyttääkseni ihmiseltä. Pari kiloa on lähtenyt ja olo on pikkasen parempi. Aloittaminen ja tulosten odottaminen on vaan niin raskasta.

Mahtavaa, että jaksat tsempata! Kyllä niitä tuloksiakin vielä syntyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan