Mulla on tuttu jonka meikkaus on siinä että
sipaisee hieman vaaleanpunaista huulipunaa. Thats it.
Kommentit (23)
Miksi puistoon tai kauppaan pitäisi meikkailla? Työelämä on sitten erikseen.
iho on kirjava ja kaipaa tasoitusta, olen melko väritön ja hiukan androgyyni kasvoiltani, mutta kivalla meikillä saa jopa ihan kauniiksi ;) Eli pakkeloin lähes joka päivä, mökillä tai kotona siivotessa tms en meikkejä jaksa laittaa värkätä naamaani.
kun on tukka hyvin, on kaikki hyvin. Itseasiassa meillä töissä suurin osa ei varmaan meikkaa, tai aika vähän yleensä.
Kun sellaista naista ei olekaan, joka ei oikealla meikillä petraisi huomattavasti. Meikittömyydessä ei ole mitään ihannoitavaa, päinvastoin.
Itse herään aamulla kuudelta ja olen seiskalta työpaikan kuntosalilla. Sieltä saunaan ja suihkuun, niin että olen valmis 8.30. Tällöin laitan vaan ihan kevyen meikin (meikkivoide, kevytpuuteri, ripsari, huulikiilto) ja olen valmis työpäivään. Työpaikan ihmisistä 90% miehiä, jotka eivät taatusti huomio onko naisilla nyt luomivärit ja rajaukset vai ei.
Juhlat tai viihteellelähtö on sitten asia ihan erikseen.
Kun sellaista naista ei olekaan, joka ei oikealla meikillä petraisi huomattavasti. Meikittömyydessä ei ole mitään ihannoitavaa, päinvastoin.
olevansa todella viehkeitä kun aamulla vaan kampaa tukkansa ;D
yrittää olla mahdollisimman viehkeä koko ajan? Mulla on tummanruskeat hiukset, tummat kulmakarvat ja ripset, tasainen vaalea iho sekä punaiset huulet ilman meikkiä. Näytän varmaan hiirulaiselta, mutta ihan asialliselta sellaiselta, joten turha urputtaa.
Mulla on ystäviä jotka ovat erittäin kauniita ilman meikkiä. Jo pelkkä ripsienpidennys tuo niin paljon. Toisilla on hyvä iho, eikä sitä tarvitse peitellä... itselläni ei ikävä kyllä ole. Olisipa sinullakin niin ymmärtäisit ;)
en kyllä meikkaa juuri ikinä..ripsiväriä laitan joskus=)Mutta kun viihteelle yms lähden laitan kunnon sotanaamion..en koe tarvitsevani meikkiä kauppareissuilla tai lasten kanssa vaan ollessani.Ihokin pysyy hyvänä kun ei turhaa pakkeloi.Hiukset yritän kammata joka päivä=)
En kyllä kuvittelekkaaan olevani mikään viehättävä ilman meikkejä,mutta en tosin usko olevani sitä meikit päälläkään=)Yksinkertaisesti elämässä on tärkeämpiäkin asioita kun meikkaus..
että nainen on aina paremman näköinen meikissä kuin ilman. Mutta jos on ruma, niin siihen ei paljon meikit auta.
Ei yhtään meikkiä, ihan suoraan sanottuna "petolinnu pereen "näköinen naama. Hiukset ihan mustaksi värjätyt ,ihan lyhyet taisäkkärä permis. Itsekkään en meikkaa hirveästi.Värivoidetta, kajalia, ripsiväriä,
Tunnistin itseni, tai olen tunnistavinani. Nyt mietin kuumeisesti, ketä tuttuani minun meikkaamiseni/meikittömyyteni NOIN paljon häiritsee, että pitää täällä kirjoitella.
miesten ei tarvitse meikata? Kyllä nekin olisi paljon paremman näköisiä huomaamattoman meikin kanssa, monella on punertava iho, aknearpia, värittömät ripset ja kulmakarvat..miesten ei tartte edes värjätä hiuksia näiden sovinistinaisten mielestä!
En ole koskaan meikannut enkä edes osaisi laittaa niitä maaleja ja pakkeleita oikeassa järjestyksessä ja oikeisiin paikkoihin. Se on ihan evvk avaruustiedettä minulle.
Itseasiassa en ole varma, omistanko edes kampaa!?!
Sellainen taitaa olla hiustenajokoneen mukana laatikossa, ehkä...
Ainut mitä pääni pinnalle laitan, on geeli että saan irokeesin pystyyn.
aina viitsinyt meikata, mutta nykyisin peilistä katsoo aamuisin MUOMMUNI, niin en enää viitsi olla niin kovin naurell.
vaikka menee treffeille kunnon meikit päällä ja tosi viehättävänä, ja sitten jossain vaiheessa mies huomaakin, että sillä olikin tommonen punainen ja näppyläinen iho, mustat silmänaluset, harvat ja vaaleat ripset ja kulmat ja huuletkin ohuet viivat, niin onhan se aikamoista huijausta ja mies pettyy kovin.
Mulla on tuttu jonka meikkaus on siinä että laittaa jotain oranssinsävyistä tahnaa naamaansa, olisikohan "aurinkopuuteria".