Miten Aurilla ja Lahdella oli noin nuhjuiset kalusteet, vaikka olivat hyvätuloinen perhe?
Kommentit (9)
Itse tienaan noin 5000,e / kk ja samantyyliset kalusteet. Ulkomaanmatka budjetti ja sijoitussalkku onkin sit komeampi.
Huonekaluja on kiva näyttää kavereille jne.
sillä oli hvyät tulot siitä! JA eihän tuota asuntoa oltu kalustettu mun silmään ollenkaan:-( Haalittu vaan jotain epämääräisiä huonekaluja.
Toi ihme muovinen pulpetti esim. on aivan järkytys.
tuoli on istumista varten, sänky nukkumista. Ei niillä ole "esittelyarvoa".
Mun mielestä se yksi tumma senkki oli kylläkin ihan kiva.
mihinkään turhaan, kuten nyt huonakaluihin tai sisustamiseen.
Meillä suht uusi kivitalo ja mies ei millään meinaa suostua tekemään seiniin reikiä tauluja ym varten, jatkuva taistelunaihe:)
vietettyihin ulkomaanmatkoihin rahaa ja piti kai taloakin maksaa.
Kiva oli kuvia laitella matkoilta, kotoa ei tainnut olla ainoatakaan.
Isä tehnyt pitkää päivää.
Ja eihän ne mikään järin hyvätuloinen perhe ollut, kun vain toinen vanhempi töissä.