Äiti se taas osasi kommentoida kivasti...
Äiti: "Mulla olis tässä ylimääräiset harmaat housut, mitähän kokoo sulle pitäis olla?"
Mä: "En tiedä, en kyllä tarvitse harmaita housuja"
Äiti: "Niin, ei ne varmaan kyllä edes mahdu sulle, kukahan olis NIIN ISO ETTÄ NOI SOPISI PÄÄLLE?"
Katselin myöhemmin näitä housuja, jotka oli jotain venyvää stretsiä ja koko 32". Mun normaalit farkut on 30"... Kiva olla äidin silmissä megaläski.
Kommentit (9)
että ne ei mahdu sulle niin ehkä tarkoitti vaan että ei oo sulle sopivan kokoiset kun oot liian hoikka niihin?
Olin murrosikäinen ja ihan kauniin näköinen, pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen ja käänsin aikoinani monen pojan päät.
Näytin äidilleni eräästä lehdestä vaatetta, jonka voisimme ostaa. Äiti oli niin ehdottanut. Mekon nähdessään äitini sanoi mekosta, jonka otsikossa luki "Kaunottarille", että: "Tämä pukuhan on vain kaunottarille, ei sinulle": Muistan sen koko ikäni : (
aika inhottavasti sanottu toi edellinen.... )= tuli paha mieli sun puolesta.
Minun äitinikin osasi tuonkaltaisen latistamisen.
Suosikkikeino oli vihjailu lihavuudestani ja siitä miten tiettyjä ruokia pitää välttää, vaikka en tosiaan ollut mitenkään lihava. Toinen keino oli se, että minulle ei ostettu rintaliivejä, vaikka hyvin näki että olisin tarvinnut enkä kehdannut pyytää. Sitten kun varastelin äitini kaapista liivejä, se suuttui että mihin sinä niitä tarvitset, tänne mun liivit, eihän sulla ole rintojakaan! Joopa joo, mulla oli samankokoiset kuin sillä.
oot liian laiha niihin. Jos kerran sanoi että KUKAHAN olis niin ISO että noi sopisi päälle.
kun ostin vahingossa jotain tosi vahvaa mummojen ryppyvoidetta vaikka piti ostaa tavallista. Ai, mähän voinkin antaa ne sulle!
lahjaksi vaatteita kokoa 42-44, kun muuten käytän kokoa 38. Olen joskus yrittänyt piipittää että ne ovat liian isoja, mutta se on selkeästi eri mieltä.