Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläinen parisuhteessa normaalia?

Vierailija
29.04.2010 |

olen välillä tosi rakastunut ja välillä todella kyllästynyt, tekisi mieli hakea eroa jos siis pärjäisin yksin taloudellisesti ja kehtaisin kohdata sen eron aiheuttaman häpeän.

No mutta siis onko se normaalia onko muilla tälläisiä tuntemuksia?

Minua risoo erityisesti se että jos meille on tulossa vieraita, mies siivoaa hulluna ja nalkuttaa että kuinka meillä on aina likaista. Ei ole oikeasti sen likaisempaa kuin muillakaan.

Mutta siis ja sitten eilenkin hän sai sellaisen kohtauksen että "meinaatko olla noilla vaatteilla (mulla oli oma rento kotiasu yllä, legginsit ja jättipaita) kun vieraita tulee". Nämä vieraatkin olivat mun oma veli ja hänen vaimonsa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikin kun on yhteinen.

Vierailija
22/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikin kun on yhteinen.

sukulaisiin eivät ole muutenkaan kovin lämpimät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit ovat varmasti paremmat kuin siinä tapauksessa, että vaimo ja siten myös hänen sukulaisensa kävelevät miehen yli tämän omassa kodissa.

Vierailija
24/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös kuulostaa ihan minulta ennen juhlia=)

Vierailija
25/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit ovat varmasti paremmat kuin siinä tapauksessa, että vaimo ja siten myös hänen sukulaisensa kävelevät miehen yli tämän omassa kodissa.

Vierailija
26/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan jokainen osaa imuroida niin ettei toisen tarvitse tulla heti uudelleen letkun kanssa perässä.

Mieheni imuroinnin (parin minuutin hutaisu) jälkeen meillä on edelleen nyrkin kokoisia karvapalloja, kissanhiekkaa, kiviä ja ruuantähteitä lattialla.

Vierailija
27/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten vaimo ja sen veli kävelee miehen yli, jos vaimolla on verkkarit (tms. rento, normaali kotiasu) päällä veljen tullessa käymään? Kyllä minusta olisi huomattavasti oudompaa, jos pitäisi pynttäytyä sitä varten, että oma sisko/veli tulee käymään.

Vierailija
28/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista siivoa, ei ole kissoja eikä koiria, ruoantähteitä eikä juuri villakoiriakaan. Mutta tilat ovat ahtaat ja tavaraa paljon.

ap.

Vierailija
29/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei edes tajua, että miehellä olisi asiaan mitään sanomista.

Ja jos veljelle vaimoineen viestitetään selkeästi eli käyttäytymällä niin, että hekin tajuavat olevansa ihan normaalisti vieraita, raja on takuulla erilainen ja veli vaimoineen muistaa, että koti ei ole vain ap:n vaan myös ap:n miehen.

Vierailija
30/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi onko normaalia että välillä rakastaa puolisoaan, välillä hän ärsyttää. Ja mammat alkaa riidellä imurista ja mitä saa olla päällä kun veli tulee kylään. :D

Rakastan miestäni koko ajan, mutta välillä hän ärsyttää. Ei tosin imuroimalla, vaan muilla tavoin.

Vierailija
31/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pitäisi tälläytyä viimmeisen päälle kun oma veli tulee käymään?

Kun itse käyn taas siskollani kylässä hän on usein siellä aamutakkisillaan, minulla oli sentäs omasta mielestäni, ihan kivat kotivaatteet päällä...

ap.

Vierailija
32/32 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi olla luonnollinen?

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi