Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä ei ole sydäntä!

Vierailija
28.04.2010 |

Meidän teini joutuu/pääsee paikkaan missä asuu ja käy koulua. Tänään sai kuulla että minne ja milloin sinne menee. Tottakai häneltä itku pääsi ja taisi vähän tavaroitakin heitellä.

Mies sai ihan hirveen raivokohtauksen. Huusi että "idiootti, vitun kyrpä lapsi, olis miettinyt aikaisemmin, mitä se nyt pillittää"

Mä yritin selittää että anna olla just nyt. Tytöllä on pahamieli ja se purkaa itseään, saahan sitä itkeä. Ei vaan mennyt tolle yhdelle tollolle tajuntaan.

Mä en ymmärrä minkä idiootin kanssa mä olen? Mä olen niin loukkaantunut itsekin, ei tää kellekään helppoa ole, mutta noi miehen sanat oli jotenkin ihan pohjanoteeraus. Mä vihaan sitä!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko teini huostaanotettu - en muuten yhtään ihmettele.

Vierailija
2/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko teini huostaanotettu - en muuten yhtään ihmettele.

Ja mitä toi tarkoitti "en muuten yhtään ihmettele"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysessä on niin sanottu sosiaalitapausperhe. Ei normaalit ihmiset puhu noin - tiedoksesi sinulle, jos luulet tuon olevan normaalia.

Vierailija
4/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää lapsesi ja sinun puolesta.

Vierailija
5/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kyllä umpimulkku.

Vierailija
6/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysessä on niin sanottu sosiaalitapausperhe. Ei normaalit ihmiset puhu noin - tiedoksesi sinulle, jos luulet tuon olevan normaalia.

Mä en mitään luule vaan mä tiedän itsekin että lapsille ei puhuta noin. Mutta ei me mikään sosiaalitapausperhe olla, ei ainakaan siinä loukkaavassa muodossa mitä sä tarkoitat. Sehän sun tarkoitus on, loukata.

Mene sinäkin vähän itseesi!

Vierailija
7/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö menee sinne avohuollon sijoituksena, ei siis huostaanotettuna. Koulu ei ole sujunut niinkuin olisi pitänyt ja nyt yritetään saada se raiteille koska ensi vuosi on vika luokka ja sen tähden kovin tärkeä.

Mä olen itse hakenut apua tohon lintsailuun ja olen sitä mieltä että hänen on hyvä mennä nyt sinne vähäksi aikaa, mutta ei tää todellakaan ole mikään pala kakkua juttu. Tunteet on niin pelissä että ei mitään rajaa.

Vierailija
8/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi oli lapsi, ei hänenkään tunteitaan sallittu ja siksi hän ei nyt osaa kohdata lapsensa tunteita. Kyllä sun miehellä on sydän, mutta se on pojettu jo pienenä.

Menkää mummolaan te, jotka haukutte sossuiksi näitä, vittu te mitään parempia olette, vaikka kauheesti yritätte!

Vierailija
9/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollainen kielenkäyttö ei todellakaan ole normaalia! Antaa kyllä teidän perheestä tietynlaisen kuvan, sorry vaan.

Toivottavasti lapsenne saa apua ja hyvän paikan.

Vierailija
10/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsella menee huonosti, kun tuollaisessa perheessä on kasvanut. Ei ole normaalia ei.

Vierailija
11/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun ap täällä täytyy varoa mitä sanoo tai joutuu itse tuomituksi. Aiheeseenhan ei mitenkään liittynyt millaisia te olette vaan se, onko miehelläsi tunteita vai ei. Mutta kun ei täällä ole tunteita kenelläkään muullakaan, niin silloin on hyvä arvostella teitä. Silloin voi kuitenkin uskotella itselleen olevansa parempi kuin te olette. Ja kaikilla näillä on joku juttu, miksi tämä heitä kiinnostaa, mutta se on heidän häpeä, jonka he pitävät salassa. Teitä tuomitsemalla ei tarvitse kohdata omaa häpeää.

Vierailija
12/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsella menee huonosti, kun tuollaisessa perheessä on kasvanut. Ei ole normaalia ei.

Ei olekaan normaalia, tosin mies kyllä ekan kerran huusi noin törkeesti. Ehkä se vaan sanoi sen mitä oikeesti ajatteli, tosin aika ja paikka oli kyllä ihan väärä.

Meidän lapset ei silti ole kasvaneet minkään huudon ja haukkujen keskellä. Tämä joka nyt lähtee asumaan vähäksi aikaa muualle on keskimmäinen, esikoinen on jo omillaan ja nuorin on alakoululainen. Tyttö on muuten ihan "normaali" teini, mutta toi koulu sujuu huonosti tai ei ollenkaan.

Toivottavasti sinun lapsesi ei murkkuna oireile mitenkään. Pääset kuulemasta ja lukemasta inhottavia heittoja. Tosin sä fiksuna osaa varmaan jättää ne omaan arvoonsa, mä taas tunne ihmisenä otan itseeni, varsinkin kun ei ole edes totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi