Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä koen TEHNEENI lapseni. Kaksi lasta

Vierailija
28.04.2010 |

ja molemmat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta.

Toinen jopa niin, että suunnittelin, että olisi ihanaa saada lapsi toukokuussa, ja laskeskelin sitten että milloin pitää yrittää, että toukokuussa syntyisi. Ja kappas, onnistui :)

Sympatiat niille, joilta lasten"teko" ei niin vain onnistu, mutta miksi minun pitäisi piilottaa onneni siitä, että meillä onnistui.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta taas en ymmärrä miksi sitä asiaa pitäisi kaikille toitottaa. Noh, provohan tämänkin lienee.

Mutta on myös niin, että jos tuntee kuukautiskiertonsa vaiheet ja ovulaation, silloin on helppo raskautua. Nimimerkillä äärimmäisen vähällä seksillä ekasta kierrosta raskaaksi. Olin ihan varma että tulin raskaaksi, niin nappiin sattui ovulaation kanssa.

Vierailija
2/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisinaan vaan lievästi jo ottaa päähän, että jos tulee puhetta (täällä tai irl) siitä kuinka kauan joutui yrittämään lasta, ja kun vastaan että heti tuli, joutuu ikäänkuin anteeksipyydellen sanomaan että näin tosiaan kävi, anteeksi nyt vaan kaikille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, ettö kun minä olen "tehnyt" lapseni, niin äidilläni oli kolme vahinkolasta.

Ompas hienoa olla hedelmällinen joo.

Mielummin olisin ollut pitkään yritetty lapsi kuin yksi kolmesta vahingosta.

Vierailija
4/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni monta vuotta ja ovulaatiotestipaketteja useita, vaikka tietenkin opin vuosien mittaan tunnistamaan ovulaatioajan. En ole helpolla raskautunut ja siksipä koen että minä tosiaan olen niitä tehnyt. Mulla on kaksi lasta ja lisäksi kolme keskenmenoa.

Vierailija
5/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle totaaliyhärinä on ollut käytännön kannalta tärkeää, että lapset ovat syntyneet kesällä ja kesäsyntyneiksi ne on myös tehty.

Mites sitä sydäntalven pakkasilla muuten kauppaan olisi lähdetty?

Vierailija
6/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavamamma toitottaa tuota jatkuvasti, kolme lasta ja kaikki tärpännyt ekasta. Menipä mamma hiljaiseksi, kun sanoin, että meilläpä on yksi lapsi ja tärppäsi 30. kierrosta. Tajusi hävetä.

Vierailija
7/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeen oma avauskin pitää tehdä. hankkisitpa sitten myös elämän.

nimimerkillä ei lapsia tehnyt

Vierailija
8/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärppäsi ekasta kierrosta?!

Tätä mä just en ymmärrä, että heti siinä on sitten joku ei-helposti-raskautuva "näpäyttämässä" ja yrittämässä saada tämän helposti raskautuneen häpeämään. MIKSI sitä pitää hävetä, jos raskautuu helposti?! :O

Vierailija
9/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te sitten sellaisia, että kaiken, mitä tänne av:lle nimettömänä kirjoitatte, toitotatte sitä varmasti myös irl? Sallikaa mun nauraa :D

Ja siis en minä asiaa salaile, jos joku kysy, kuten on kysynytkin, niin vastaan kyllä että heti tuli.

Enkä sitä häpeä.

ap

Vierailija
10/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärppäsi ekasta kierrosta?!

Tätä mä just en ymmärrä, että heti siinä on sitten joku ei-helposti-raskautuva "näpäyttämässä" ja yrittämässä saada tämän helposti raskautuneen häpeämään. MIKSI sitä pitää hävetä, jos raskautuu helposti?! :O

Tätä en vain jaksa käsittää. Hehkuttaisitte superhedelmälliset keskenänne kiertojanne. Ja ihan psykologinen fakta: toista ei voi saada häpeämään, se häpeä on ihan ihmisessä itsessään.

Vierailija
11/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä yrittäminen on. Tiedän, että on paljon ihmisiä joille sanotaan, ettei lapsen saaminen ole mahdollista.

Minä olen saanut lapseni ja kiitos siitä.

Vierailija
12/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joo sun tuttavapiirissä on joku, joka tekee näin, mutta ei se tarkoita että kaikki tekisivät niin.

Kuten olen jo monta kertää tässäkin jo sanonut, sanotaan nyt vielä: en toitota, että olen heti ekasta kierroista raskautunut, mutta kerron kyllä, onnellisena ja salailematta, että näin on käynyt, jos asiasta kysytään tai tulee puhetta.

ap *siinä sulle hierontaa sitten, jos sen niin haluat ottaa*

Vierailija
13/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpi olisi parempi, vaan ihan se on se pointti, että joku tulee helposti raskaaksi ja saakoon tällöin olla asiasta onnellinen, jos on, ja saakoon sanoa, että TEKEE lapsia, ilman että pitää salailla tai anteeksipyydellä tai hävetä.

ap

Vierailija
14/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta TOITOTTAMISTA on just toi, että sä sillä täällä leveilet! Et voi edes tietää, miten nuo toitottamiset voi viiltää lapsettomuudesta kärsivän ihmisen sydäntä!

Mulla on ap muu elämä, mun ei tartte täällä leveillä sillä miten olen raskaaksi tullut, eikä missään muuallakaan. Mä tiedän, että mulla on maailman ihanin biologinen lapsi, ja mä tiedän että mun ystävällä on maailman ihanin lapsi, jota hän ei itse vain ole synnyttänyt. Tiedän että me ollaan maailman parhaimpia äitejä lapsillemme. Että häpee sä mitä tykkäät ja pyytele anteeksi mitä tykkäät, evvk. Mut toitotat kyllä asiaas, OLEMATONTA asiaas! Vaikee kieltää että et toitottas, kun avauskin piti tehdä. Hölmö.

Vierailija
15/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, miten onnellinen minä olin? Ei kuule mitään verrattuna näihin ekan kierron tärppääjiin...

Vierailija
16/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe vapaa-palstalla, TOITOTTAA :D

Joo ja selvä, älkää te toitottako isoista tuloistanne älkääkä isoista asunnoistanne, ette voi tietää kuinka se voi viiltää pienituloisia :DD

ap *nyt nukkumaan, menee naurettavaksi*

Vierailija
17/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOITOTAT!

Ja kuule, itse allekirjoittaneena en ole tällä älyvapaapalstalla toitottanut mistään olemattomasta mainitsemastasi asiasta, ei kuulu hyviin tapoihin.

Vierailija
18/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella sitä mieltä, että voit rinnastaa "henkisen varakkuuden" ja maan päällisen mammonan samaan kastiin?

Mielestäni OMA LAPSI tai SUURET TULOT eivät ole mitenkään verrannollisia keskenään! Mikä on sinulle tärkeää elämässä?

Todellakin se oma lapsi tai lapsettomuus sattuu paljon enemmän ihmisiin, kuin se kuinka isossa läävässä kukin asuu. Vai arvostatko tosiaan maallista mammonaa enemmän kuin omaa lasta ja terveyttä? olipa huono vertaus sulta.

Vierailija
19/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen minäkin TEHNYT ja helposti tärpännytkin (joka ei ole se pointti). ENsin on paneskeltu ja sitten kannettu niitä lapsia 9 kk mahassa ja vielä pukerrettu hiki päässä maailmaan. Todellakin olen TEHNYT.

Tämä vain kommentiksi niille, jotka aina toitottavat "ei lapsia tehdä, ne saadaan" just joo, ei niitä mikään haikara lahjaksi tuonut :)

Vierailija
20/20 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla kävellä ja juosta enkä tarvitse pyörätuolia. En tajua, miksi niitä jalkoja pitäisi hävetä. Kerron kyllä aina kaikille, että mulla on jalat enkä mitään pyörätuolia tartte. Miksi en saisi olla jaloistani onnellinen?

Ja rautalangasta väännettynä: eikö ole yleistä ja melko lailla normaalia, että siinä lastenteossa ei ole ongelmia. Jos on, yleensä tällaiset ihmiset tarvitsevat tukea ja sympatiaa. En tajua, mitä ihmeen tukea ja sympatiaa sinä normi-ihmisenä tarvitset. Eli siis tämä avaus oli tarve kehua.