Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset kiihottaako miehen itsetyydytyksen näkeminen..

Vierailija
19.07.2008 |

kiihottaakin,mua ainakin.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun vaimo kiihottuu siitä todella niin mietinpä vaan että onko naisilla yleistäkin..

vaimon fantasia olisi että yllättäisi mun tietämättä mut tekemästä sitä ja saisi seurata salaa

Vierailija
2/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on ihan sama fantasia kuin ap:n vaimolla. Tosin,kerran se jo toteutui, en vaan malttanut millään katsoa loppuun asti vaan oli pakko näyttäytyä ja hypätä miehen syliin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän joskus miestäni tekemään sitä kun rakastellaan ! Kiihottaa todella, ei hän siis sitä loppuun asti tee, mutta näky kiihottaa ja saa mut ihan villiksi !

Vierailija
4/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemminpuolin kiihottaa :) Ois ihana yllättää mies itse teosta..uu jeah!

Vierailija
5/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta on katsella kun mies nauttii, koska tietysti hän osaa koskettaa itseään paremmin kuin kukaan muu!

Jos mies sitten vielä runkatessaan katsoo mua suoraan silmiin, nautiskeleva, himokas kostea ja niin tuhma katse, aijai, niin se on kyllä menoa! (kostun ihan pelkästään tääs ajatellessa sitä!)

Tätä käytetään meillä usein kiihotukseen, silloin kun olen (muka) väsynyt. Väsymys kaikkoaa heti kun näen ihanan mieheni runkkaavaan ihanaa kaluaan ja nauttivan... PAKKO päästä mukaan kalua koskemaan ja maistamaan!! :-)

Vierailija
6/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää!

Vierailija
7/175 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi jotenkin nolo olo molempien puolesta, ihan ok juttu mutta mieluiten ihan itsekseen.

Vierailija
8/175 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni masturbointi on säälittävää. Miten muiden miesten mielestä? Voiko naisen masturboinnin katseleminen olla muka kiihottavaa?

Säälittävää!

Vierailija
9/175 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi katsella kun mieheni Päin vastoin, varmaan vaan ihmettelisin että jos kerran tekee mieli niin antais nyt edes mun hoitaa hommat.

Vierailija
10/175 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä ajatus inhottaa.

Vierailija
11/175 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen mieheni petti minua toisen naisen kanssa, se oli kolaus mutta toisaalta minusta oli kiihottavaa ajatella kumppaniani toisen kanssa.

Nim. erittäin pervo

Vierailija
12/175 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottaa ja kovastikin! Mieheni masturboi aika säännöllisesti iltaisin kun menen yleensä aikaisemmin nukkumaan. Olen välillä seurannut yläkerran portaiden kaiteiden välistä kun mieheni vemputtaa alakerrassa. En pane pahakseni jos hän tuollaista tarvitsee koska teen sitä itsekin. Aika kiihottavaa, mutta en ole kehdannut sanoa hänelle vaan olen hipsinyt makkariin takaisin. Itse on ollut pakko hiplata hiljalleen yläkerrassa=)

Vierailija
13/175 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tosin riippuu kuka tekee. Puskajussit vilauttelijat eivät herätä himoja. Oma mieheni ei kuitenkaan pyynnöstäni huolimatta mulle runkkaa:(....

Vierailija
14/175 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kiihottuu tosi kovasti, kun runkkaan hänen nähden. Olemma sängyssä, vaimo makuulla selällään ja minä hänen päällään polvillani hänen vatsan kohdallaan. Toisella kädellä runkkaan kovettunutta kaluani ja toisella kädella hieron kiveksiäni. Hyvältä tuntuu. Hetken hänen sitä katseltuaan, hän ottaa vehkeeni käsiinsä ja jatkaa runkkaamista vaihdellen siinä tekniikoita. Minä siirryn hänen pilluunsa, sormillani hieron klitorista ja häpyhuulia välillä työntäen pari sormeani sinne pillun sisään työnnellen edestakaisin. Kumpikin meistä kiihottuu valtavasti. Itse olen saanut monesti orkun siinä runkatessa.

- toisinaan vaimo sanoo minulle, että runkkaa itteäs mä katon sun touhuas. Runkkauksen jälkeen oon kokeillu sen pillua, niin kyllä se on ollut märkä, eli KYLLÄ NAINEN TYKKÄ KATSELLA, kun MIES RUNKKAA ITSEÄÄN.

Vierailija
15/175 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sängyssä aloin runkkaamaan ja kiimoissani kyselin mitä tykkäät, vaimo sanoi ettei se häiritsekään ja jatkoi lukemista. Vedin peiton päälleni ja nytkyttelin huomaamattomasti kunnes vaimo nukahti ja kävin tyhjentämässä kassini vessan pönttöön. En ole kysynyt toistakertaa.

Vierailija
16/175 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole vaimoni? Otin sinusta kotivideota, kun tyydytit itseäsi mustalla dildolla. Kiihdyit kuvauksesta tavattomasti. Olet joskus väittänyt että uskallat mastuboida vieraiden miesten edessä.

Vierailija
17/175 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa, jos katselen mieheni runkkausta laukea itse melkein vain ajatuksen voimalla :)

n26

Vierailija
18/175 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa :)

Vierailija
19/175 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni runkkaa edessäni ja katselen hänen touhuaan. Samalla katson, miten hän sen tekee ja onko "löytänyt" jotain uutta, minkä tekee eri tavalla kuin viimeksi. Oppia ikä kaikki. // D42

Vierailija
20/175 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin kiihottaa kun mieheni runkkaa itsee,näkee et se nauttii siitä,joskus katson ja autn miestä siinä,se on aivan kiimassa ja haluu et runkkan sille orkut,kiihottaa katsoo miten kiimassa se on ja miten kulli sojottaa kovana,runkatessa sen kulli on tosi kova ja kyllä mies aina välillä itsekkin runkkaa milloin makuhuoneessa milloin saunassa,tiedän aika usein milloin on runkkannut,mut ihanaa jos nauttii siitä,ihana kalu ja namu,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä