Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ystäväni teki källit... taas.

Vierailija
28.04.2010 |

Ylireagoinko?

Oltiin sovittu vappuhulinat ihan tyttöjen kesken, minä ja paras ystäväni. Hänellä ja miesystävällään vuosipäivä vappuna (1v), mutta miesystävällä oli menoa kavereittensa kanssa, jonne ei ystäväni mukaan mahtunut, joten kehittelimme sitten omat juhlat.

No, ystäväni ilmoitti sitten tuossa aamulla että miesystävän juhlat onki peruuntuneet välirikon vuoksi, eli miesystävä olisikin käytettävissä koko viikonlopun. Ystäväni sitten kysyi että haittaako jos hänen miesystävänsä voisi tulla meidän kanssa ulos baanalle.

Ihan siis joo mulle ihan sama, en vaa jaksa kattella mitään parisuhdetouhua kun tyttöjen kesken piti lähteä. Ei mullekaan tullut pieneen mieleenikään ottaa omaa miesystävääni mukaan sinä iltana.

Viimeksi näin kävi pikkujouluissa. Kerkesin peruuttaa kaikki muut jutut mitä viikonloppuna oli ollut ja sitten ystäväni miesystävä suuttui ystävälleni koska oli varannut koko viikonlopun mulle. Suutuin pikkujoulujen peruuntumisesta niin kovin että ei vielä joulunakaan oltu puheväleissä.

Taas mua niin ärsyttää että tekis mieli perua koko juttu ja mennä erään työkaverin kanssa ulos... niin tai jäädä sitten kotiin köllimään kullan viereen.

Onks tää mun osalta ihan ylireagointia... ku ei kai se niin kauheeta ois niitten kahen kans hengata jossaa yökerhossa... mutkut kyse on periaatteesta että taas perutaan sovitut jutut. Ja kuinka ystäväni on ku hiekkasäkki jota miesystävä kohtelee kuten haluaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että viettäkää ihana vuosipäivä kahdestaan etkä lähde kolmanneksi pyöräksi ja sovit jotain muuta.

Samalla sanot ystävällesi että ensikerralla kertoo sinulle kun hänelle sopii KAHDENKESKINEN aika NAISSEURASSA.

Et sinä enää ehdota mitään vaan odotat että hän ehdottaa.

Ymmärrän toki ystävääsi kun hänellä ja miehellänsä on vuosipäivä, mutta se ei oikeuta siihen että juuri sille päivälle ensin sopii muuta sinun kanssasi ja sitten peruu tyttöjen illan.

Itse en lähtisi kolmanneksi pyöräksi koska ei voi jutella naisten juttuja ja toiseksi saattaa olla aika kuiva seurata vierestä kun toiset pussailee ja kiehnää. Tulisi aika ulkopuolinen olo.

Vierailija
22/30 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka peruu tai ei ilmoita edes eikä sitten tulekaan.

Tämän takia kun sovimme jotain niin en edes enää odota innolla tuota päivää ja sovin tämän takia varmuuden vuoksi aina muuta jos ystäväni peruukin menot. Onpa varasuunnitelma aina valmiiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat mennä tyttöjen kesken ja sitten ku päivä lähestyy, niin mies alkaa käydä hankalaks. Sit nainen katsoo paremmaksi perua jollain tekosyyllä...

Vierailija
24/30 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneille. Edelleen inhottaa tämä tilanne... Päätin nyt sit kuitenkin olla menemättä, ihan sama mulle mitä päättävät tehdä keskenään. Alun alkaen kuitenkin ihmettelin suureen ääneen ystävälleni että miksi miesystävä ei halua vuosipäivää viettää? No, nytpä voivat viettää yhdessä :o) Taidanpa jäädä kotiin availemaan ihan omassa ihanassa seurassani pullollisen viiniä... ehkäpä se komiampi osapuoli osallistuu myös. ;)

Kiitos vielä ja mukavampaa vappua teille muille! :)

Vierailija
25/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla varustetut naiset käyttäytyy juuri noin...ei hän ymmärrä eikä tule ikinä ymmärtämäänkään sun puolta asiasta joten sinuna en kauheesti elättelis tyyliin toiveita heidän erostaan ja että ystäväsi ymmärtäis miksi pitäis muistaa vaalia myös ystävyyssuhteitaan ei ainoastaan parisuhdetta .

Mutta näytä ihmeessä tämä ketju ystävällesi jos vaikka sitten hän ymmärtäisi että et kateellisuuttasi halua kieltää miestä tulemasta vaan sinua oikeasti harmittaa? Ja kyllä minuakin harmittais aivan varmasti!

Vierailija
26/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ajattelin tehdä että lähetän linkin tästä keskustelusta hänelle... mitä siinä häviäisin?

ap

Vierailija
27/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista tuollainen kyllä.

Jospa kaverisi joskus avaa silmänsä ja huomaa, että on menettänyt hyvän ystävän.

Siihenpä on turha sanoa sinisilmäisille mitään, kun ne ei kuuntele. Se järki tulee vasta myöhemmin, kun tajuaa tilanteen.

Itse taaskin antaisin mitä vaan jos joku kaveri pyytäisi minua mukaan tällaiseen! :)

Vierailija
28/30 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua häneenkin paremmin kun kerran olette hyviä ystäviä :)

Ymmärrän suuttumuksesi, muttei tuon takia kannata välejä rikkoa.

monia iltoja yhdessä ja tunnen miehen kymmenen vuoden takaa kun käytiin aikoinaan samaa koulua.. olen siis tämän miehen tuntenut kauemmin kuin ystäväni...

ap

Vierailija
29/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että mitään tapaamista en hänen kanssaan enää ehdota. Yhdessä ei olla käyty enää missään vuosiin. Hänelle tuli uusi mies kuvioihin niin eihän silloin voi enää ystävien kanssa mennä.

Olen unohtanut hänet kokonaan viimeisen puolen vuoden aikana ja vaikka sattuu niin en hänelle jaksa enää ehdottaa mitään. Viime tipassa meno peruuntuisi kuitenkin.

Onneksi mulla on uusia ystäviä. Mitä enemmän aikaa olen ollut tästä "ystävästä" erossa, sitä enemmän ihmettelen miksi otin sitä pompottamista vastaan aina hymy huulin.

Vierailija
30/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua häneenkin paremmin kun kerran olette hyviä ystäviä :)

Ymmärrän suuttumuksesi, muttei tuon takia kannata välejä rikkoa.