Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen vauvan kanssa olet käynyt perhekerhossa

Vierailija
28.04.2010 |

siis alle 1v vauvoille tarkoitetussa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme syksyllä, vauva oli syntynyt keväällä. Seuraava alooitti jo kohdussa :)

Joku lapsista on ollut perhekerholainen eskariin asti.

Vierailija
2/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä vieraillut. Isompi lapsi jo koulussa. Tuntuu hassulta menna, jos vauva ei edes ryömi - ja itse asiassa kerho on aina siihen aikaan kun vauva nukkuu.

Ehkä sitten syksyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui melkein koko ajan, mutta itsestä oli kiva tavata aikuisia eikä kököttää vaan kotona.

Vierailija
4/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy kerhossa käymiseen oli nimenomaan ÄITI, ei lapsi. Oli ihana tavata muita ihmisiä. Itse asiassa oli hyvinkin tavallista, että vauvat nukkuivat ulkona vaunuissaan ja yksin äidit olivat sisällä. (Kyseessä oli vauvakerho eli kaikki olivat esikoisten äitejä)

Vierailija
5/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaunuja voi jättää ulos - ja jos menen sisälle, niin vauva herää (lämpimässä). Lisäksi mulla on ennakkoluulo siitä, että kaikki äidit ovat mua 10-15v nuorempia ja tunnen itseni muumioksi.

Vierailija
6/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat reilusti yli kolmekymppisiä joten tuskin olet mummo :)

ettei vaunuja voi jättää ulos - ja jos menen sisälle, niin vauva herää (lämpimässä). Lisäksi mulla on ennakkoluulo siitä, että kaikki äidit ovat mua 10-15v nuorempia ja tunnen itseni muumioksi.

Vierailija
7/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihmeellistä mennä 37-vuotiaana perhekerhoon vauvan kanssa, pöh ja höh, eli sinne vaan! Ite oon ystävystynyt yhden äidin kanssa siellä vauvakerhossa, ja kun ikä tuli jossain vaiheessa puheeksi, hän oli 42-vuotias ja itse olen 27. Enpä ole koskaan ajatellut esim. hänestä, että minkähän ikäinen on...

Vierailija
8/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kerhoja järjestetään? mistä ne löytyy noin pienille? itse katoin ja oli 3-5 v...

Vierailija
9/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin perhekerhoon (lasten ikää ei oltu rajattu) kun vauva oli 3 kk. Kävin siellä kunnes lapsi oli 3,5 v, jollon menin töihin.

Vierailija
10/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli valittavana seurakunnan esikoisvauvakerho, kaupungin järjestämä vauvahetki avoimella päiväkodilla, sekä Mannerheimin lastensuojeluliiton perhekahvila kaiken ikäisille.

Vierailija
11/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekerhoon. Meillä on oma rytmi kotona ja kun vauva nukkuu niin teen koiran kanssa pitkiä lenkkejä. Mulla ei ole tarvetta päästä ihmisten ilmoille, koska viihdyn yksinäni. syksyllä menen töihin ja mies jää kotiin ja hän nyt viimeksi menee perhekerhoon mammojen keskelle.

Vierailija
12/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää siis tehdä kun menee perhekerhoon. Onko niissä yleensä jotain ohjelmaa, joka on tiukasti aikataulussa esim klo. 10- 11:30? Marssinko vaan sisään kerhoon, vai pitääkö ilmoittautua ennakkoon johonkin. Mitä siellä sitten tapahtuu?

Minua pelottaa se, että joudun yhtäkkiä seisomaan tuntemattomien ihmisten eteen ja minua pyydetään esittelemään itseni, lapseni ja kertomaan elämäntilanteestani ym. En siis tykkää yhtään olla esillä ja ehkä juuri siksi en ole vielä näihin kerhoihin tutustunut.

Olisi kiva, jos joku voisi oikein kunnolla selittää tämän perhekerhojutun.

Vierailija
13/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi mulla on ennakkoluulo siitä, että kaikki äidit ovat mua 10-15v nuorempia ja tunnen itseni muumioksi."

Itsestä tuntuu aina, että kaikki muut äidit ovat itseäni saman verran vanhempia. :D Mutta hyvin tullaan silti juttuun. Rohkeasti vaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi