Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatteko kalliita merkkivaatteita

Vierailija
28.04.2010 |

lapsillenne? Kun omasta mielestäni esim. 50€ (rumasta) lippalakista on hiukan liikaa, vaikka monilla kavereilla sellainen olisikin...

Tajuan vielä hintavat ulkohaalarit, kengät yms., kun niissä usein hinta ja laatu kulkevat yhdessä ,mutta 100€:n huppari EI VOI OLLA 5kertaa parempi kuin 20€ maksava!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkivaatteita, niin ostan. Ymmärrän kyllä, mikä sosiaalinen merkitys sillä on, eikä laadulla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
2/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löydän niitä vähintää 50% alesta. Esim Burberryä, Paul frankia (no ei nyt ole NIIN kallis, mutta normaalihintaisena ihan tarpeeks).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sekä lapsille että itselleni aika-ajoin merkkivaatteita. En kuitenkaan ihan muutamaa poikkeusta (=lahjoja) lukuun ottamatta ikinä normaalihintaan. Olen tarjoushaukka ja koluan kaikki alerekit ja laarit, joista sitten teen löytöjä. Jos hinta on sama kuin HM:n/Lindexin tai vastaavan normihinta, ostan. Toki laatutuotteesta joskus kannattaa maksaa piirun enemmän.

Tykkään perinteisestä tyylistä, joka ei sesongeissa juuri muutu, joten merkkivaatteita harvoin arvaa alelaarilöydöiksi.

Kerään myös kaikki mahdolliset ale-lipukkeet ym. ja tutkin ensin alelappuvarantoni ennen kuin lähden kauppaan etsimään mitä milloinkin on puutelistalla.

Mitä isomman alen saan, sitä tyytyväisempi olen ostokseen:)

Varjopuoli tässä on se, että tutut luulee mun tuhraavan rahaa vaatteisiin mielettömästi vaikka totuus on ihan muuta.

Vierailija
4/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kanssa aina etsiä noita edullisia löytöjä mutta joskus toki kalliimmallakin.

Vierailija
5/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kalliita :-) Ostan hyväkuntoisia, käytettyjä vaatteita. Ja ne saa vielä itsekin myytyä suht hyväkuntoisina eteenpäin, joten ei tule kalliiksi.

Vierailija
6/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. olen aina ostanut merkkifarkkuja. Nyt päätin pihistellä ja tilasin h&m:ltä - ihan onnettomat. Lötköttävät hetken käytön jälkeen, polvet hetikohta puhki jne. Merkkifarkut kiertävät vielä sisaruksellekin, joten tulevat huomattavasti halvemmiksi kuin ostaa kuukauden välein uudet.

Vierailija
7/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se siunailu, kun on niin kalliita vaatteita. Vähänpä tietävät ja en viitsi piruuttaankaan kertoa :) Ei mulla ole ostoksiani mikään velvollisuus tilittää kenellekään.

Varjopuoli tässä on se, että tutut luulee mun tuhraavan rahaa vaatteisiin mielettömästi vaikka totuus on ihan muuta.

Vierailija
8/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista voi tietenkin haluta, mutta kaikkea ei silti saa.

Vierailija
9/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparia 100 eurolla ei ole vielä tullut vastaan, mutta 80 euroa on varmaan mennyt huppariinkin. Minusta tärkeintä on, että vaate säilyy hyvän näköisenä pesuissa, on alunperin kiva ja lapselle mieluinen.

Koululainen kuitenkin käyttää sitten huppariaan 1-1.5 vuotta, hyvää ostosta joka viikko.

Mielummin näin, kun 2-3 heikompaa ja vähemmän mieluista ostosta.

Vierailija
10/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaupoista.

Vierailija
11/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 50 euroa lippikesetä aika paljon olipa se itsestäni ruma tai ei :) Kyllä ainakin itse tykkään, että n.100 euron huppari pysyy pesusta toiseen kuosissaan ja väreissään.Sitä paitsi on mukavaa, että lapsilla on mieluisia vaatteita. Ostamme sitä mukaa kun tarvetta ilmenee.

Vierailija
12/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 3 poikaa ja itsetunto heillä on onneksi niin vahva, etteivät mene kaikenlaiseen muotipropagandaan mukaan. Ja niin, rahasta ei ole kiinni vaan ihan periaatteesta. Lapsille kierrätysvaatteet ja ovat olleet aivan tyytyväisiä

Vierailija
13/13 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummipojalle jne

Jos lapsilla sellaisia on, niin ovat saaneet lahjaksi

Mutta en erityisesti kalliita etsi

Sitä on tullut jonkunverran merkkivaatteitakin perittyä. Ainoa ongelma on se että antaja luulee sen vanhan kutimen olevan aarre sen merkin takia.