On se kiva että mulla on mies joka tahtoo viettää aikaa kanssani...NOT
Mies on ollut tässä nyt kolme päivää vapaalla. Tänäkin aamuna jälleen kerran heräsin itse aamulla aikaisin, lasten vuoksi, laitoin siinää pyykkiä koneeseen, astianpesukoneen päälle jne aamuhommia.
Odottelin muutaman tunnin, puoli kymmeneen saakka, ja keitin sitten kahvit ja menin herättelemään miestäni että tulisi kanssani aamukahville.
Useista pyynnöistä huolimatta mies ei tullut, kääriytyy vaan tiukasti peittoonsa, ja nukkuu edelleen!
Joo, ei siinä mitään... mutta ei tää nyt kauheen kivalta tunnu, ja sanoinkin miehelle, että tää on tällaista joka ikinen aamu kun mies on vapaalla. Saattaa nukkua perse homeessa vaikkapa kahteenkin saakka, ja minä sitten hoidan mukulat ja aamutoimet joka ainut aamu. Ja tuntuu tosi "kivalta" kun on keittänyt aamukahvitkin valmiiksi ja toista evvk. Mitä luulette, että mä tekisin, jos joku kaunis kerta mies olisi herännyt aikaisin, siivoillut, keittänyt kahvit, antanut mun nukkua pari tuntia pidempään ja tulisi sitten herättämään kahville kanssaan.. kääntäisinkö vaan kylkeä, no en tod!!
Eikä tähän auta se, että itsekin vain nukkuisin, olen nimittäin kokeillut, ja mies senkun makaa. Sille on ihan sama, vaikka muksut myöhästyisi koulusta ja pienimmäisellä olisi tuntikausia paska housussa ja huutaisi nälissään, herraa ei kiinnosta.
No, tulin nyt sitten aamukahvini kanssa tänne. On se hienoa että on parisuhteessa... luulin kyllä aikoinani, että hankin miehen nimenomaan sen vuoksi, ettei tarvitse roikkua missään netissä seuraa vailla :/
Kommentit (11)
että tämä tuntuu sinusta pahalta, vai oletko vaan antanut ymmärtää? Kaikkein selvintä on, että selität. Juuri keskustelin tästä asiasta erään hyvän (BTW miespuolisen) ystäväni kanssa, ja me olemme molemmat sitä mieltä, että aina on parasta sanoa suoraan. Se on ikään kuin aikuisen ihmisen velvollisuus tehdä tiettäväksi toisille ihmisille, mitä mieltä on jostain asiasta, mitä tunteita asiat herättävät ja missä omat rajat menevät - meillä molemmilla on muuten puolisot, joille tämä on vaikeaa. Ei se mullekaan helppoa ole, mutta yritän parhaani.
sanoin asiasta taas tänä aamuna. Että ei tunnu kivalta kun tilanne on joka aamu tämä.
Ei ollut mitään vaikutusta. Ukko käänsi vaan kylkeä eikä vaivautunut edes vastaamaan mitään.
ap
juuri näin meilläkin.kun toista ei kiinnosta niin ei kiinosta.ei siinä suoraan sanomiset toivottua tulosta tuota.
sanoin asiasta taas tänä aamuna. Että ei tunnu kivalta kun tilanne on joka aamu tämä.
Ei ollut mitään vaikutusta. Ukko käänsi vaan kylkeä eikä vaivautunut edes vastaamaan mitään.
ap
kun hän on kunnolla hereillä. En tiedä, miten kerroit asiasi, mutta suosittelen, että kerrot, että sinusta tuntuu pahalta, sinä haluaisit olla miehesi kanssa aamulla. Että loukkaa, kun sinä laitat kaiken häntä varten, mutta hän ei tule kanssasi. Kysy, mitä mieltä hän on asiasta.
kyllä enää siitä kiinni että mies ei ymmärtäisi. Sitä ei vaan KIINNOSTA.
ap
Minä ainakin olen oman homekorva ja -perseukkoni kanssa tullut siihen tulokseen, että jopa kiinaa puhumalla tulisi enemmän tuloksia kuin tällä, vaikka miten selvällä suomen kielellä sanot, sanot sitten ystävällisesti, suoraan, neutraalisti tai huudat kurkku suorana. Se yksinkertaisesti on ihan sama, mitä ja miten tuolle mulkulle mitään sanoo, kun kiinnostusta ei ole. Tai jos kiinnostusta onkin, sitä on vain siinä keskustelun tasolla keskustelutilanteessa. Siinä vaiheessa kun pitäisi jotakin käytännössä ihan oikeasti tehdä, eli nousta aamulla ylös lasten kanssa, se perse kasvattaa juuret sängyn pohjaan asti eikä silloin enää kiinnosta tippaakaan.
En minä usko että tämä tästä mihinkään muuttuu, ja vaikka miten kaverit, ystävät ja sukulaiset toitottaa, että tämä pikkulapsivaihe on sitä kaikkein rankinta aikaa eikä silloin kannata erota, koska asioita ei näe realistisesti, niin kyllä minä aion ne paperit pistää menemään. Mitä hiton väliä sillä on, että 10 vuoden päästä sitten asiat näkee realistisesti eikä se sitten enää tunnu isolta asialta, että olen joutunut yksin hoitamaan arjen ja lapset, koska en enää itsekään muista, minkälaista tämä helvetin arki oikein olikaan? Minä kaipaisin mieheni apua ja tukea juuri nyt, 10 vuoden päästä on jo myöhäistä.
Mies nousee viikolla klo 7 ja viikonloppusin sitten hänellä on kuulema oikeus nukkua pidempään, kun hän herää niin aikasin muulloin.
Mut ei ole mies sitä tajunnut, että minäkin nousen joka aamu klo 7 oli arki tai pyhä. Lapset kun nyt sattuu heräämään seitsemältä. Mies ei ole varmaan koskaan hoitanut lasten aamutoimia.
Monet kerrat olen kauniisti kertonut tunteeni, olen lisäksi riehunut ja suuttunut asiasta. Mutta mikään ei auta..
on harhaa se "parisuhde"...ja kyllä saat roikkua netissä.mäkin roikun.ja jopa miesseuraa on pilvin pimein;)
on harhaa se "parisuhde"...ja kyllä saat roikkua netissä.mäkin roikun.ja jopa miesseuraa on pilvin pimein;)
haiset lentopalloseuralta.
ihan kun mun suusta.juuri näin meilläkin on.vaihtaisin laiskan paskaäijäni lottovoittoon hetki ku hetki.rahalla saisi sentään ostettua apua.