Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ärsyttää! (lastenhoito)

Vierailija
28.04.2010 |

Meillä poika kohta 7 kuukautta ja mieheni osallistunut koko ajan todella hyvin hoitoon, yhtä paljon kuin minäkin, monesti enemmän. Äitini koko ajan sanonut että kuinka hienoa kun mies osallistuu ja osaa hoitaa vauvaa. Nyt menin töihin ja mies jäi pojan kanssa kotiin. Nyt onkin ääni muuttunut; en olisi saanut vielä mennä ja vauva ei saisi niin paljon olla isän kanssa, seuraa kuulemma ongelmia myöhemmin. Ymmärrän kyllä että äitini on eri sukupolvea ja hänen aikanaan tuollainen ei olisi tullut kysymykseen. Ärsyttää lähinnä se että eikö käytöstapoihin kuulu että ei toisten kotiin tulla arvostelemaan muiden elämää. Eri asia olisi tietysti jos vauva ei saisi kunnon hoitoa, mutta kun asia ei ole niin. Jos sanon asiasta niin menee hirveä marttyyrivaihde päälle! PRKL!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka teidän perheessä tekee mitäkin? Ja miksi sinä keskustelet asioistanne hänen kanssaan? Eivät kuulu hänelle.

Vierailija
2/3 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteensä on se ainoa oikea ja jos uskaltaa vähän asiasta huomauttaa, niin sitten heittäydytään marttyyriksi ja itkeä tirautetaan...

Olen vihdoin oppinut, että meidän perhe on meidän perhe ja minä ja mies tehdään lapsia koskevat päätökset ihan itse. Neuvoja voi toki antaa mutta painostamista en enää hyväksy. Jos ei miellytä, niin ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellekin tästä jo sanoin, että olisihan se kiva, että lapsi tuntisi isoisovanhampansa, kun kerran hän vielä elää, mutta jollei ääni kellossa muutu niin minä en halua häntä enää nähdä. Koska ei osaa tulle meille sanomatta: "minä en kyllä tekis nois, pojille aina laitoin..." ja ei vielä se, vaan pienet pienet jutut. Esim. jos poistuin olohuoneesta vaippaa vaihtamaan niin mumma katsoo asiakseen siirrellä verhot paremmin tai asettaa kukkamaljakko eri paikkaan yhtään ajattelematta, että ehkä olen itse halunnut ne juuri siihen missä ovat. Stressitaso nousee heti jos tulee sellainen tilanne, että olisin näkemässä mummaa yksin lapsen kanssa, hän osaa hieman hillitä kieltään, jos paikalla on mieheni tai isäni. Muulloin olen erittäin huono äiti ja kodinhoitaja, joka ei osaa mitään. Samaa olen ajatellut: eikö hän osaa käytöstapoja?