Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos epäiletkeskenmenoa ihan alku raskaudesta..n,rv 4.niin

Vierailija
28.04.2010 |

milloin kannattaa tehdä seuraava testi jotta se olis luotettava...suuntaan tai toiseen...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa ainakin väliä ennenkö saa luotettavan tuloksen!

Vierailija
2/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos... odotellaan siis...:o/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teit positiivisen testin? Oliko se "vahva" plussa vai vielä hentoinen viiva?

Milloin alkoi vuoto ja millaista se on? Kauanko kestänyt? Kipuja?

Jos teit vaikkapa testin eilen ja menkkojen piti alkaa suunnilleen silloin myös, kannattaa tehdä uusi testi jo vaikka parin päivän päästä. Jos se on VAHVEMPI kuin edellinen, niin keskenmeno ei ole todennäköinen. Jos menee kesken, plussa haalenee todella nopeastti noin alussa.

Tuo ekan vastaajan 2 viikkoa koskee sellaisia tilanteita, kun keskenmeno tulee paljon paljon myöhemmin, esim. rv 8-12.

Vierailija
4/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkat alkoivat sitten siitä .n 5h kuluttua...:( myöhässä siis 1-2 pvää..

menkat tuntuvat ihan normaaleilta.ei kummempia kipuja. tein sellasen herkän testin piti näyttää jo 4pvää ennen menkkojen alkua. ja oli siis digitaalinen että siinä luki tulos,joten vahvuudesta en teidä tarkemmin. kiitos sulle!!!

Vierailija
5/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko vuoto vielä?

Vierailija
6/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sitten saatte pillittää varhaista keskenmenoa-vitut sanon minä, jos on raskaana niin on taatusti vajaan vuoden siitä eteenpäin ja testaamaan ehtii kun pää näkyy :)

Vierailija
7/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin tarkastukseen asian johdosta vasta 9 viikon päästä. Verta valui lähes tämän koko 9 viikkoa ja aamulla ennen tarkastusta testi näytti vielä plussaa...!

Vierailija
8/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä on jotenkin VÄÄRIN haluta tietää, että on (ollut) raskaana ja että "myöhästyneet kuukautiset" olivatkin keskenmennyt raskaus?????

Mikä siinä on niin kamalaa?

Itse tulin raskaaksi jokaisesta kierrosta ja kolme kuukautta peräkkäin raskaus keskeytyi spontaanisti 1-14 päivää testin tekemisestä. Onneksi tein testit ajoissa ja onneksi menin gynelle. Koska gyne (tunnettu lapsettomuuslääkäri) otti asian heti tosissaan, määräsi Lugesteronit tukihoidoksi ja seuraavassa kierrossa, kun raskaus TAAS alkoi, kaikki meni hyvin ja raskaus kesti rv 42 saakka.

ja ihan vaan sen ansiosta, että olin fiksu ja testasin raskaudet ajoissa.

-sitten saatte pillittää varhaista keskenmenoa-vitut sanon minä, jos on raskaana niin on taatusti vajaan vuoden siitä eteenpäin ja testaamaan ehtii kun pää näkyy :)

Vierailija
9/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo omalle kohdalle tainnut vielä kolahtaa!!!

Vierailija
10/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä on jotenkin VÄÄRIN haluta tietää, että on (ollut) raskaana ja että "myöhästyneet kuukautiset" olivatkin keskenmennyt raskaus?????

Mikä siinä on niin kamalaa?

Itse tulin raskaaksi jokaisesta kierrosta ja kolme kuukautta peräkkäin raskaus keskeytyi spontaanisti 1-14 päivää testin tekemisestä. Onneksi tein testit ajoissa ja onneksi menin gynelle. Koska gyne (tunnettu lapsettomuuslääkäri) otti asian heti tosissaan, määräsi Lugesteronit tukihoidoksi ja seuraavassa kierrossa, kun raskaus TAAS alkoi, kaikki meni hyvin ja raskaus kesti rv 42 saakka.

ja ihan vaan sen ansiosta, että olin fiksu ja testasin raskaudet ajoissa.

Jos on saanut keskenmenon, niin ohjehan on, että pitäisi odottaa pari kiertoa ennen kuin yrittää uutta raskautta. Tämä siitä syystä, että kohtu saa palautua ja limakalvo rauhassa paksuuntua. Eikä tämä ohjeistus päde ns. varhaisessa keskenmenossa?

itselläni selkeästi raskaus alkoi viime kierrossa (kohtu laajenteli kipuisasti ja "vuoto" oli pelkkää hyytymäpolppeja), jätin tämän kierron väliin suosiolla.

Vierailija
11/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kaikki lääkärit enää nykyään suosittele tuota missään keskenmenossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan