Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luvalla huorissakäyminen?

Vierailija
27.04.2010 |

Olemme olleet mieheni kanssa pitkään yhdessä, lähes 17 vuotta. Meillä on neljä alle 10-vuotiasta lasta, pienin vuoden ikäinen. Perheenä olemme onnellinen. Parisuhde toimii kaikilla muilla saroilla paitsi seksissä. Olemme sielunveljiä ja toistemme parhaita kavereita. Ymmärrämme toisiamme todella hyvin, nautimme toistemme seurasta, mikään ei siis nypi. Kaikki on enemmän kuin täydellistä. Ainut asia mikä tökkii, on se, että minä en ole ollenkaan seksuaalinen, en ole koskaan ollut, kun taas mieheni on yliseksuaalinen. Minä en kaipaa seksiä kuin ehkä pari kertaa kuussa. Voin toki rakastella pari kertaa viikossa, mutta enemmän kuin tuo vie minulta tunnon enkä saa enää orgasmeja niin helposti. Jos on tarpeeksi aikaa välissä, niin seksi on upeaa. Mutta liian usein tehtynä maistuu puulta ja en osaa enkä tahdo alkaa näyttelemään innokasta, kun ei vaan iske. Mies taas voisi naida aamuin illoin, sen on ihan pakko saada. Ja kun se ei saa, niin se ahdistuu ja paine nousee ja se alkaa käyttäytymään kuin jännittynyt jousi.

Ollaan puhuttu ja mietitty ja vatvottu tätä asiaa todella paljon, asiat paranevat hetkeksi ja sitten taas luisuvat takaisin vanhaan kaavaan. Vuosi sitten mieheni kertoi sivusuhteestaan, oli todella pahoillaan siitä ja katui erittäin paljon. Hän ei vain voinut sille mitään, että oli pakko panna, oli kuulemma tulla hulluksi. Ymmärrän täysin hänen tekoaa, koska itse keskityin pelkästään vauvaan enkä jaksanut olla missään tekemisissä miehen kanssa. Olemme nyt vuoden aikaan päässeet aika hyvin tästä tilanteesta kuivalle maalle ja nyt kun vauvakin on jo aika iso, mies on alkanut vinkumaan lisää seksiä. Mutta minua ei oikeasti kiinnosta joka päivä rakastella. En jaksa ja tiedän, ettei minun halut tule koskaan kohtaamaan mieheni halujen määrää, ihan mahdoton ajatus. Jo seurustellessa keksin tekosyitä ettei olisi koko ajan tarvinnut naida. Tiedän, olisi tuolloin jo kannattanut miettiä, että miten tämän meidän eroavaisuus tulevaisuudessa vaikuttaa meidän elämään. Ei mietitty silloin ja nyt on liian myöhäistä.

Mitä mieltä olette, ehdotanko miehelle, että siitä vaan, mene ja nai joitan huoria vaikka pari kertaa viikossa. Pelkään että en jaksa eikä mieskään jaksa pitkään tällaisessa tilanteessa missä me nyt mennään. Erota ei haluata, koska rakastetaan toisiamme ja oikeasti nautimme toistemme seurasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotat häneen, anna hänen sitten harrastaa sivusuhteita/pikapanoja silloin tällöin. Eihän se ole kuin seksiä. Miksi tehdä ongelmasta isoa, jos sen ei sitä tarvitse olla.

Vierailija
2/12 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikäpä siinä. Toisaalta kannattaa ehkä miettiä, mitä huorissa käyminen viestii lapsillenne. Aikuisen maailma ei ole niin salainen lapsille, kuin mitä aikuiset itse luulevat. Onpas kummallinen tilanne tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa minultakaan, ei kiinnosta tyyppinä enää.

Vierailija
4/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tule turhia ihastumisia jos baarista lähteeä yhden illan panoja katselemaan.

Vierailija
5/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kädessä on vikana , eikö vois tumputtaa ?

Niinhän ne normaalit perheenisät päästelee liikoja paineita eikä huoriin tarvi mennä.

Vierailija
6/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu koittaisi työstää, mikä ja kenen se ongelma itse asiassa on, jos kaksi kertaa viikossa ei riitä nelilapsisessa vauvaperheessä. Jossain mättää, keino purkaa stressiä ontuu tai ei osaa tulkita oman mielensä liikkeitä.

Vierailija
7/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotat häneen, anna hänen sitten harrastaa sivusuhteita/pikapanoja silloin tällöin. Eihän se ole kuin seksiä. Miksi tehdä ongelmasta isoa, jos sen ei sitä tarvitse olla.

Samaa mieltä. Sitä ei kuivaa elämää viettävä ihminen tajuakkaan miten kova se polte on seksuaalisesti aktiivisilla. Se ei ole itseltä pois kuitenkaan

Vierailija
8/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitellä Rouwa Peukalolle ja hänen neljälle tyttärelleen, kädestä pitäen.

Vierailija
9/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinkuin pitää hillitä syömistä, viinan juontia, käyttäytymistä tityissä tilanteissa. Ei toiselta voi kohtuuttomia vaatia parisuhteessa tai voi, mutta se kostautuu.

Vierailija
10/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on sängyssä muiden kanssa?

Vierailija
11/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sivusuhteet ja jopa huorat kiinnostaa.

onko miehesi nimi tiger woods kenties.

Vierailija
12/12 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista, jonka kanssa harrastaa seksiä ja jakaa läheisyyttä ja intiimin hetken? hänelle ei kelpaa jokin seksilelu, joka parhaassa tapauksessa tuntuu naisen vaginalta? eikä oma käsi?

kuulostaa sitten kuitenkin siltä, että mies ei ole aivan yhtä tyytyväinen suhteeseenne, kuin sinä tunnut olevan.

92% pettävistä miehistä pettää, koska ei koe kotona saavansa arvostusta tai läheisyyttä.