Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimo syttymään?

Vierailija
21.01.2014 |

Kertokaapa pitkässä suhteessa olevat naiset mikä saa teidät syttymään seksille. Kun uutuuden viehätys on jo mennyt, mutta muuten asiat ovat hyvin, niin miten saada puolison (vaimon) himot hyrräämään? Toisinaan kun arki on kiireistä ei aikaa hellyydelle jää. Jos vielä yöunet ovat riittämättömiä niin on aika vaikea vietellä kumppania. Mikä silloin neuvoksi, miten siis saisi vaimon kiinnostumaan rakastelusta. Miten mies voisi kauniisti, hellästi ja ilman sen suurempia odotuksia antaa ymmärtää että nyt voisi ymmärtää antaa ja saada siinä sivussa itsekin. Mitä siis haluaisit, että aviomiehesi tekisi sinulle saadaksesi halusi heräämään. Miten sinut vietellään halujen vietäväksi?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisena kokemusta haluttomuudesta edellisessä suhteessani. Tämä johtui täysin vääränlaisesta miehestä, vaikka rakastin häntä, meillä oli liian kaverillinen suhde ja itselläni halut loppui todellakin kuin seinään 2 vuoden jälkeen, kun saimme lapsen. Aluksi luulin, että haluttomuus johtuu imetyksestä (ja varmasti osittain johtuikin) ja pikkuvauva-ajasta. Olimme yhdessä 7 vuotta ja isoin ongelma (muttei suinkaan ainut) oli minun haluttomuuteni häntä kohtaan. Seksiä kyllä oli tästä huolimatta vähintäänkin viikoittain, koska koin sen kuitenkin velvollisuudekseni miestä kohtaan ja pystyin toki itsekin toisinaan nauttimaan seksistä aktina.  Mutta mies ei minua saanut syttymään ei vaikka olisi päällään seissyt. Itse itseni sain syttymään ajattelemalla milloin mitäkin. Surullista, tiedän. Tästä puhuttiin miehen kanssa, mutta muutosta ei koskaan tullut. Haluttomuus osittain johti myös muihin ongelmiin, lopulta erosimme, onneksi. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä nyt kohta 4 vuotta ja yhteinen lapsemme on nyt 8kk. Imetän häntä, mutta halut on todellakin tallella, vaikka emme ole käyneet kahdestaan missään vauvan syntymän jälkeen. Välillä on toki ollut normaalia väsymyksestä johtuvaa haluttomuutta puolin ja toisin. Mies on fyysisesti paremman näköinen kuin exäni, mutten usko tällä olevan suurinta vaikutusta. Exäni ei koskaan ollut ns. mies minun makuuni, vaikka olikin kiltti ja ihan hyvä mies ja jotenkin vain ajauduimme yhteen. Jos teillä onglema on yhteisen ajan puute, niin ensimmäisenä lähtisin siitä liikkeelle. Eli enemmän yhteistä aikaa ilman lapsia, keskustelua ja mukavaa yhdessäoloa ilman mitään taka-ajatusta seksistä. Koittakaa siis saada lapset hoitoon. Nainen ei yleensä syty nopeasti, vaan tarvitsee yhdessäoloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Teidän kannattaa myös puhua avoimesti seksielämästänne. Meillä mieheni kanssa ainut yhteinen aika on iltaisin yksi tunti kun lapset ovat nukkumassa. Silti tämä on ainakin toistaiseksi riittänyt meille ja molemmat ovat tyytyväisiä seksin määrään. Jatkossahan tilanne voi tietenkin muuttua. 

Vierailija
22/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on pari kommentoijaa näköjään jatkanut aloittamaani kysymystä. Monta asiallista ja kivaa vastaustakin on tullut, kiitoksia. Alkuperäiseen kysymykseeni viitaten mielestäni teen kotona vähintään yhtä paljon kuin vaimoni. Toki hän tekee enemmän tyttöjen juttuja ja minä poikien: koneet, vehkeet, remontit ja raskaat työt ovat enemmän minun heiniä mutta kyllä imuri ja kauhakin pysyy myös minulla kädessä. Yhdessä harrastamme kaikenlaista, mutta lapset ovat 99% mukana kun ovat sen ikäisiä. Vuosikausia kestänyt torjunta ja alituinen puute on kierouttanut ajatteluni niin, etten enää tiedä miten edes puhua saati ehdottaa seksiä ilman syyllisyyttä ja häpeää. Minä pidän seksistä valtavasti, mutta vaimoni enemmän suklaasta ja Facebookista. Saantitaajuus lienee siinä kahden kuukauden välein. Pelkään että ajaudun syrjähyppyyn tällä menolla. Minulla virtaa veri suonissa ja halut ovat pakahduttavat. Rakastamme toisiamme, mutta seksi puuttuu. Läheisyyttä suhteessamme on, mutta se ei minulle loputtomiin riitä.Ikävä juttu.

Oletko kertonut hänelle nämä ajatukset?

Käyttääkö vaimosi jotain lääkettä?

Ymmärrän sinua koska itselläni on voimakas

seks.energia enkä tiedä miten päin olisin nytkään.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee oma osuutesi kotitöistä ilman kehotuksia/pyyntöjä/komenteluja. Älä asetu lasten ja kodinhoidossa vaimon "pikku apulaiseksi" - vaan ole aikuinen, vastuullinen mies ja perheenisä, joka tarttuu toimeen. Se on seksikästä.

terv. hoikka brunette, 3 lapsen äiti

Tämä neuvo on todella toteuttamisen arvoinen ja aivan liian aliarvostettu. Nainen arvostaa kotityössä  saamaansa apua ja pitää sitä jopa seksikkäänä. Se myös tuo sen tärkeän hyvän mielen molemmille. Kotitöissä auttaminen on myös konkreettinen osoitus, että arvostat naistasi. Pelkkään sanahelinään ovat jo monet kiireiset naiset kyllästyneet. Ja sitten palkinto hyvinkin odottaa illalla sinua.

Vierailija
24/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa keskenään toistenne fantasioista. Varmasti tepsii, kokemuksesta voin kertoa ;)

Vierailija
25/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minut sytyttää se, kun mies näyttää halunsa minua kohtaan, ottaa minut kuin mies. Tätä edeltää kuitenkin se, että koen miehen arvostavan minua ihmisenä ja myös pitävän kauniina ja haluttavana ihanana naisena. Sytyn myös silloin, kun tunnen itse olevani seksikäs ja kaunis.

Vierailija
26/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minut sytyttää se, kun mies näyttää halunsa minua kohtaan, ottaa minut kuin mies. Tätä edeltää kuitenkin se, että koen miehen arvostavan minua ihmisenä ja myös pitävän kauniina ja haluttavana ihanana naisena. Sytyn myös silloin, kun tunnen itse olevani seksikäs ja kaunis.

Oho nyt ollaan jo lähempänä totuutta, eikä aina vain sitä iän ikuista imurin varressa roikkumista.

Vierailija
27/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista naista ei saa syttymään yhtään millään, siis lakanoiden laulattamiseen. Se ei syty kuin ulkomaalaisesta mustasta miehestä, joka ei varmasti kotitöitä tee, kunhan kulli on musta ja metrin halko jalkojen välissä. 20 vuotta on yritetty hyvällä tai pahalla, aivan sama.

28/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että iso osa naisista, minä mukaan luettuna haluaa olla haluttu ja himoittu. Ja arvostettu. Kerro, että himoitset hänen (mistä hän nyt seksissä tykkää?), mutta siis niin, että hän on tyydytyksen kohde, ei se että sinä olet. 

Vierailija
29/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Uskoisin, että iso osa naisista, minä mukaan luettuna haluaa olla haluttu ja himoittu. Ja arvostettu. Kerro, että himoitset hänen (mistä hän nyt seksissä tykkää?), mutta siis niin, että hän on tyydytyksen kohde, ei se että sinä olet. 

Näinhän se Suomi lahnan kanssa menee, sitä saat olla tyydyttämässä häntä aamusta iltaan, kun imurin varresta ehdit. Mutta auta armias, jos mies haluaa, että nainen tekisi hänelle jotain, mikä tuntuisi hyvältä, ei käy, silloin iskee "pääkipu" tmv.

Vierailija
30/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista naista ei saa syttymään yhtään millään, siis lakanoiden laulattamiseen. Se ei syty kuin ulkomaalaisesta mustasta miehestä, joka ei varmasti kotitöitä tee, kunhan kulli on musta ja metrin halko jalkojen välissä. 20 vuotta on yritetty hyvällä tai pahalla, aivan sama.

Ei koske mua tuo kuvaus.

31/77 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Näinhän se Suomi lahnan kanssa menee, sitä saat olla tyydyttämässä häntä aamusta iltaan, kun imurin varresta ehdit. Mutta auta armias, jos mies haluaa, että nainen tekisi hänelle jotain, mikä tuntuisi hyvältä, ei käy, silloin iskee "pääkipu" tmv.

Ööh... miksi kukaan olisi sellaisen ihmisen kanssa? Kun minä tunnen olevani miehen halujen kohde myös siinä mielessä, että häntä kiihottaa tyydyttää minut, myös minä koen himoa antaa hänelle kaiken mitä hän ikinä haluaa. 

Minä en haluaisi, että minua pyydettäisi tai käskettäisi ottamaan suihin, tai penetroimaan pyllyyn, minä teen sen kun haluan tehdä, ja teen sen siksi, koska rakastan miestäni ja haluan hänen seksuaalisen kokemuksensa olevan minun kanssani yhtä huikea, kuin minun on. 

Olen suomalainen nainen, mutta lahna en koe olevani. Eikä minun mieheni tee lähellekään puolia kotitöistä.

32/77 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, mietin että mitä jos oletkin liian kiltti. Entäpä jos alkaisitkin kovasti kiinnittämään huomioita kroppaasi ja vaatteisiisi, siis tavallista enemmän ja olisit myös poissa kotoa omissa harrastuksissa.. Vaimosi ehkä

Alkaisi miettimään että

Mistäs nyt tuulee, kun et olekaan aina saatavilla tai sano hänelle kivoja juttuja.. Voin kertoa että minun mieheni hoitaa ihan minimisti lapsia, reissaa kavereiden kanssa ja harrastaa. Hän tulee kotiin yleensä yhdeksän aikoihin illalla. Hän tekee kotitöitä joskus kun pystyy, ei ikinä imuroi eikä pese pyykkiä. Minä haluan häntä jatkivasti mutta hän vain harvoin minua. Ihmiset ovat myös seksuaaliselta aktiivisuudeltaan erilaisia. Voihan myös olla että kumppani kyllästyy? Tai tekee niin paljin töitä, ettei kotona kykene mihinkään.

Myös masennus, jotkut e-pillerit ja hormoonivalmisteet vie halut..

33/77 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alapa käyttäytymään kuin idiootti ja tee hänen olostaan ajoittain epämukava. Osoita ettet arvosta häntä ja sano saatanan tyhmäksi lehmäksi. Kiellä asioita ja valehtele välillä huviksesi. Näin minun aviomieheni minua kohtelee.. Ja saa lähes aina seksiä kun häntä vähäänkään kiinnostaa. Tämä

On tosijuttu. Yllätä vaimosi hienolla laukulla joskus..

Vierailija
34/77 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt, remppa hommat, ruuan laitto, yms... Kaikki nämä edes auttavat kyllä, mutta mielestäni tärkeintä on saada vielä nainen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja korvaamattomaksi... Kuitenkin siten, ettet rupea vaikuttamaan liian nössöltä, eli pidä myös alfauros status yllä.

Vierailija
35/77 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naisena kokemusta haluttomuudesta edellisessä suhteessani. Tämä johtui täysin vääränlaisesta miehestä, vaikka rakastin häntä, meillä oli liian kaverillinen suhde ja itselläni halut loppui todellakin kuin seinään 2 vuoden jälkeen, kun saimme lapsen. Aluksi luulin, että haluttomuus johtuu imetyksestä (ja varmasti osittain johtuikin) ja pikkuvauva-ajasta. Olimme yhdessä 7 vuotta ja isoin ongelma (muttei suinkaan ainut) oli minun haluttomuuteni häntä kohtaan. Seksiä kyllä oli tästä huolimatta vähintäänkin viikoittain, koska koin sen kuitenkin velvollisuudekseni miestä kohtaan ja pystyin toki itsekin toisinaan nauttimaan seksistä aktina.  Mutta mies ei minua saanut syttymään ei vaikka olisi päällään seissyt. Itse itseni sain syttymään ajattelemalla milloin mitäkin. Surullista, tiedän. Tästä puhuttiin miehen kanssa, mutta muutosta ei koskaan tullut. Haluttomuus osittain johti myös muihin ongelmiin, lopulta erosimme, onneksi. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä nyt kohta 4 vuotta ja yhteinen lapsemme on nyt 8kk. Imetän häntä, mutta halut on todellakin tallella, vaikka emme ole käyneet kahdestaan missään vauvan syntymän jälkeen. Välillä on toki ollut normaalia väsymyksestä johtuvaa haluttomuutta puolin ja toisin. Mies on fyysisesti paremman näköinen kuin exäni, mutten usko tällä olevan suurinta vaikutusta. Exäni ei koskaan ollut ns. mies minun makuuni, vaikka olikin kiltti ja ihan hyvä mies ja jotenkin vain ajauduimme yhteen. Jos teillä onglema on yhteisen ajan puute, niin ensimmäisenä lähtisin siitä liikkeelle. Eli enemmän yhteistä aikaa ilman lapsia, keskustelua ja mukavaa yhdessäoloa ilman mitään taka-ajatusta seksistä. Koittakaa siis saada lapset hoitoon. Nainen ei yleensä syty nopeasti, vaan tarvitsee yhdessäoloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Teidän kannattaa myös puhua avoimesti seksielämästänne. Meillä mieheni kanssa ainut yhteinen aika on iltaisin yksi tunti kun lapset ovat nukkumassa. Silti tämä on ainakin toistaiseksi riittänyt meille ja molemmat ovat tyytyväisiä seksin määrään. Jatkossahan tilanne voi tietenkin muuttua. 

Hieno ja silmiä avaava kirjoitus! Harmi vaan löydän itseni tekstistä "ei-niin-haluttavan" miehen roolista. Vaimoni tosin on ylimielinen ja laiska . Kodin työt iltaisin ja viikonloppuisin jää pääosin minun harteille, kun vaimo katsoo kaiken mahdollisen tv:stä ja kyttää kännykkäänsä. Yritän olla mies ja pitää kodin kuosissa sekä olla lapsilleni läsnä oleva isä. Mihinkään harrastuksiin tai omiin menoihin vapaa-ajalla en edes uskalla uhrata haaveitani. 

Olen viriili, hyväkuntoinen alle 40-v mies ja saan flirttiä/pitkiä katselita muilta naisilta. Seksiä meillä on n. 1 krt/kk vaikka itse haluaisin vähintään 1 krt/vko. Vaimo on kauhean nihkeä mihinkään uuteen makuuhuoneen puolella. Ei koske minun vehkeisiini vahingossakaan tai muuten viekoittele, odottaa vain että mies hoitaa hommansa. Kaikki esi-esilämmittelykonstit on kokeiltu. Ex-naisystäväni oli kokeilunhaluinen ja hänen kanssaan opettelin melkoisen temppukavalkaadin, mutta häntä en kaipaa. Minua ei edes enään kiinnosta mistä vaimoni syttyy ja en jaksa nolata itseäni vonkaamalla. Olen ylittänyt jo epäilyksien vaiheen eli jos vaimollani on joku melasankari päivisin viihdyttämässä, niin olkoon minun puolestani. 

...kokoajan enemmän minusta puskee läpi se todellinen MIES JOKA HALUAA NOSTAA KYTKINTÄ JA HAKEA PAREMPAA SEURAA... mutta kun on ne lapset ja vaimonkin kohtalo pelottaa.

...toisaalta silti tunnen syvää rakkautta häntä kohtaan :(

Vierailija
36/77 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä naiset täällä mies lukee innoissaan opiskelumielessä vinkkejä :D

M26

Vierailija
37/77 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan paskapuhetta. Rakennat talot, kasvihuoneet, hoidat lasta, teet ruokaa, siivoot,leikkaat nurmikot, koitat halailla, pitää kädestä, kehua ulkonäköö ja palkaks saa yksinäisyyden ja oman käden.

Yhteisen kodin rakentaminen ja hoitaminen sekä omasta lapsesta huolehtiminen ovat aikuisen elämään ihan luonnostaan kuuluvia asioita. Niistä ei kuulu saada palkkaa. Kumppania halataan kiintymyksestä, ei siksi että siitä saisi palkkaa. Kumppania kehutaan jotta hänelle tulisi hyvä mieli, ei siksi että siitä saisi palkkaa.

Jos kumppani haluaa seksiä eikä jaksa liian työmäärän takia, silloin seksielämä voi herätä henkiin jos onnistuu vähentämään kumppanin työtaakkaa. Mutta jos nainen ei halua miestään, siinä eivät auta mitkään temput.

Vierailija
38/77 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työkaveri Jorma istumaan iltaa ja hänen jälkeensä sitten liukkaille.

Vierailija
39/77 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä ehdotetut toimet viittaavat, että työllä on sinun seksiä vaimolta ostettava. Eikö se viittaa prostituutioon?

Vierailija
40/77 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerosiinilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi