Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vonkaa mauttomia asioita.

Vierailija
24.08.2011 |

Minusta on sietämätöntä mieheni mauttomat vonkaamiset. esim. anaali, seksipuvut..

Miten saan mieheni ymmärtämään minut ihmisenä ei esineenä? Onko kokemusta vastaavasta? Onko tämä normaalia?

T: Äiti+2

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se homorunkkari nukkuu sido kitarankieli sen pussien ympäri ja toinen pää auton vetokoukkuun.

laita ykkönen silmään ja täydet kierrokset kärryyn. palaa kotiin 2 tunnin kuluttua kun möhömaha on selvinnyt kännistään ja tajunnut olevansa eunukki.

naura paskasesti ja sano ettei mitään väliä vaikkei ei paskakasa enää pysty mihinkään seksiin kun se oli muutenkin sellanan naurettava nysäkulli.

Vierailija
2/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei KAMOON..NAISET!!! Väillä pitää antaa perää..mies, kun on tyytyväinen kaikki menee hyvin!.. nuoleehan se mieskin naisen rakkaudentemppeliä vaikka haisee kuin kalatynnyri.. anna perää ehkä tykkää ;)

NÄIN ON ASIA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain joutuu tyytymään tylsään perusseksiin kun mikään ei tota ukkoa innosta =(

Vierailija
4/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vois kiinnostaa kovastikin tommonen...

T Toinen Äiti + 2

Vierailija
5/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks me halutaan miehen kanssa samoja asioita myös makkarissa :) Oletko ap koskaan kokeillut mitään extraa? En meinaa että heti tarvis lähtee jotain pukua ostaan, mut esim pieni värisevä rengas miehelle tuntuu ihan mukavalta molemmista ;) Tai ei ainakaan ole iso vaiva/kallis investointi kokeilla, eikä se varmasti satu, jos sitä pelkää!

Vierailija
6/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Toinen Äiti + 2

että lähdettäisi vaihtelee miehiä/naisia...jokainen saisi toiveitten mukaisen siipan.

Huijaus olisi tietysti kielletty ja myös palautus oikeus...kierrättää toki saa uudestaan.

Vierailija
7/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Toinen Äiti + 2

että lähdettäisi vaihtelee miehiä/naisia...jokainen saisi toiveitten mukaisen siipan.

Huijaus olisi tietysti kielletty ja myös palautus oikeus...kierrättää toki saa uudestaan.

Heh, mä kyl silti veikkaan, etten vaan pystyisi olemaan muiden miesten kanssa =D En, vaikka kuinka tämä "perus"seksi kyllästyttäisikin.

Mutta joo. Veikkaan, että ap:n mies haluaa vain vaihtelua. Vaikka seksi olisi kuinka hyvää, kyllä siihen samaan vanhaan puutuu. Aina sama kaava jne. Eikä se tarkoita esineellistämistä vaikka mies moisia ehdottaa.

Eikä se tarkoita, että pitäisi samantien pukeutua sisäköksi ja ostella ruoskia, vaan juurikin esim. uudet seksikkään alusvaatteet tekevät jo paljon. Siihen päälle vaikkapa hierontaa tms. niin luulen, että mies on tyytyväinen.

Jos on rohkeampi, voi kokeilla jotakin leluakin. Useimmat miehet tykkäävät katsella kun nainen tyydyttää itseään. Katsoa saa mutta ei koskea =)

Ei noita tietenkään aina toteuteta vaan silloin tällöin. Silloin se on sitä mukavaa vaihtelua eikä tarvitse taas keksiä uusia tapoja piristää seksiä.

Vierailija
8/35 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättyä! ;)

Asuihin en ota kantaa. Kukin tyylilään.

t. äiti 3lle

Vierailija
9/35 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioituksella sinua kohtaan mutta eikö se ole hieno asia, että miehesi kertoo sinulle omista haluistaan eikä ainoastaan ajattele niitä salaa?

Millä tavalla miehesi mielestäsi esineellistää sinut?

Vierailija
10/35 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauniit alusasut herättää mielihyvää miehessä ja itsessäsikin, ei sitä sen kummempia seksiasuja tarvitse hankkia ainakaan aluksi.

Vierailija
11/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi provo tms.

Mikä on keskivertonaiselle ns. normaalia ja mikä ei. Tätä pohdiskelee aika tiiviisti tämä mies.

Pohjalla (toivoisin) keskivertoseksielämä lapsiaikoineen ja nyt lapset niin vanhoja, että on alkanut (valitettavasti) toivoa ja haluta seksielämään monipuolisuutta, syvyyttä, hekumaa ja villiäkin meininkiä. Eli selitys,että lapset ovat pieniä ja seksi on sen takia huonoa ei enää myy.

Tyhmänä olen monesta paikasta lukenut, että pitkässä ja turvallisessa parisuhteessa nainen nauttii seksistä ja kehittyy siinä ja uskaltaa löytää itsestään uusia nautinnon lähteitä yms.

Vaimon eduksi pitää sanoa, että syvimmästä lapsiperheen aallonpohjasta ollaan noustu, mutta ruokahaluni myös kasvaa syödessä eli se, mikä olisi tuntunut riittävältä 5 vuotta sitten ei enää riitä.

Eli alla ajatuksia,joita pidän vielä normaalin rajoissa ja joita pitkässä ja syvässä suhteessa olisi lupa haluta.

- Haluaisin, että vaimoni joskus käyttäisi seksikkäitä, silkkisiä tms alusasuja ja sukkia eli jonkin sortin visuaalisen, fyysisenä ja henkisenä esileikkinä tuota haluaisin. Mielestäni toiveeni ole liian pervo.

- toivoisin saavani ja antavani suuseksiä. Saamisessa on kysymys tietysti pelkästään itsekkäästi nautinnon saamisesta ja on toteutumaton seksiaalifantasia. Antamisessa fantasiani olisi, että naiseni nauttisi ja värisi ja olisi hekumassa (ja itsekkäästi ajatellen hyvä seksi naiselle lisäisi naisen seksihaluja)

- toivoisin variaatioita paikkoihin ja tapoihin, eli rakastalua todella tapahtuisi joissakin paikoissa, joita nainen on eroottisina haaveina joskus kertonut ja joista on sitten itsekin alkanut fantasioida

- haluaisin, että rakastelisimme enemmän valoisassa ja esimerkiksi peilien äärellä. Ei pimeässä peiton alla ole sinänsä mitään vikaa, mutta jos aina. Ainakin itselle on äärimmäisen kiihoittavaa kun takaapäin näkee naisen pakarat ja selän eli se visuaalinen elementti mukaan

- melkein eri asennot unohtui, mutta ne tulisivat uusien paikkojen ja huonekalujen myötä kokeiltua

- eniten mietityttää omien motiivien ja toiveen toteutumisen realistisuuden kannalta se, että hankkisimme piristykseksi seksileluja tms. Voisin kuvitella nautinnolla katsovani, jos naiseni käyttäisi vibraattoria tai jopa olla "koneenkäyttäjä". Taitaisi olla, että norminainen tässä kohdassa laittaa pervokommentin päälle? Ehkä tämä on enemmän seksuaalifantasiaosastoa.

- jos kaikki edellä olevat vapautumiset olisivat onnistuneet, niin voisin ehkä haluta kuvata seksiämme (100 % turvallisuudella eikä mitään pitkää säilytystäyms.) ja sitä katsellessa kiihoittua. Tätä pidän jo itsekin nykytilanteeseen verrattuna ei-normijuttuna, mutta onhan niitä huonompiakin haaveita.

Ja selvyyden vuoksi totean, ennen kuin tuota ruoditaan, ettei anaali kuulu toivelistaani.

Toivoisin (vaikkei se välttämättä toteudu) asiallisia kommentteja. Parempi paikka tälle heitolleni olisi avoimella puolella, jossa kaiketi on enemmän keskivertoseksiäitejä, mutta siellä tämä hukkuisi muihin ketjuihin. Täällä kun tuntuu aktiivikirjoittajanaisille monet em. jutut olevan itsestäänselvää normikamaa.

Mutta kysymykseni/kommenttini oli tosissaan ketjun hengessä esitetty. Miten pahan parisuhdekriisin saa em. toiveilla aikaan?

Vierailija
12/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi provo tms.

Mikä on keskivertonaiselle ns. normaalia ja mikä ei. Tätä pohdiskelee aika tiiviisti tämä mies.

Pohjalla (toivoisin) keskivertoseksielämä lapsiaikoineen ja nyt lapset niin vanhoja, että on alkanut (valitettavasti) toivoa ja haluta seksielämään monipuolisuutta, syvyyttä, hekumaa ja villiäkin meininkiä. Eli selitys,että lapset ovat pieniä ja seksi on sen takia huonoa ei enää myy.

Tyhmänä olen monesta paikasta lukenut, että pitkässä ja turvallisessa parisuhteessa nainen nauttii seksistä ja kehittyy siinä ja uskaltaa löytää itsestään uusia nautinnon lähteitä yms.

Vaimon eduksi pitää sanoa, että syvimmästä lapsiperheen aallonpohjasta ollaan noustu, mutta ruokahaluni myös kasvaa syödessä eli se, mikä olisi tuntunut riittävältä 5 vuotta sitten ei enää riitä.

Eli alla ajatuksia,joita pidän vielä normaalin rajoissa ja joita pitkässä ja syvässä suhteessa olisi lupa haluta.

- Haluaisin, että vaimoni joskus käyttäisi seksikkäitä, silkkisiä tms alusasuja ja sukkia eli jonkin sortin visuaalisen, fyysisenä ja henkisenä esileikkinä tuota haluaisin. Mielestäni toiveeni ole liian pervo.

- toivoisin saavani ja antavani suuseksiä. Saamisessa on kysymys tietysti pelkästään itsekkäästi nautinnon saamisesta ja on toteutumaton seksiaalifantasia. Antamisessa fantasiani olisi, että naiseni nauttisi ja värisi ja olisi hekumassa (ja itsekkäästi ajatellen hyvä seksi naiselle lisäisi naisen seksihaluja)

- toivoisin variaatioita paikkoihin ja tapoihin, eli rakastalua todella tapahtuisi joissakin paikoissa, joita nainen on eroottisina haaveina joskus kertonut ja joista on sitten itsekin alkanut fantasioida

- haluaisin, että rakastelisimme enemmän valoisassa ja esimerkiksi peilien äärellä. Ei pimeässä peiton alla ole sinänsä mitään vikaa, mutta jos aina. Ainakin itselle on äärimmäisen kiihoittavaa kun takaapäin näkee naisen pakarat ja selän eli se visuaalinen elementti mukaan

- melkein eri asennot unohtui, mutta ne tulisivat uusien paikkojen ja huonekalujen myötä kokeiltua

- eniten mietityttää omien motiivien ja toiveen toteutumisen realistisuuden kannalta se, että hankkisimme piristykseksi seksileluja tms. Voisin kuvitella nautinnolla katsovani, jos naiseni käyttäisi vibraattoria tai jopa olla "koneenkäyttäjä". Taitaisi olla, että norminainen tässä kohdassa laittaa pervokommentin päälle? Ehkä tämä on enemmän seksuaalifantasiaosastoa.

- jos kaikki edellä olevat vapautumiset olisivat onnistuneet, niin voisin ehkä haluta kuvata seksiämme (100 % turvallisuudella eikä mitään pitkää säilytystäyms.) ja sitä katsellessa kiihoittua. Tätä pidän jo itsekin nykytilanteeseen verrattuna ei-normijuttuna, mutta onhan niitä huonompiakin haaveita.

Ja selvyyden vuoksi totean, ennen kuin tuota ruoditaan, ettei anaali kuulu toivelistaani.

Toivoisin (vaikkei se välttämättä toteudu) asiallisia kommentteja. Parempi paikka tälle heitolleni olisi avoimella puolella, jossa kaiketi on enemmän keskivertoseksiäitejä, mutta siellä tämä hukkuisi muihin ketjuihin. Täällä kun tuntuu aktiivikirjoittajanaisille monet em. jutut olevan itsestäänselvää normikamaa.

Mutta kysymykseni/kommenttini oli tosissaan ketjun hengessä esitetty. Miten pahan parisuhdekriisin saa em. toiveilla aikaan?

Itsellä ei ole pitkää avioliittoa takana eikä lapsia, mutta avoliitossa kumminkin. Ei nuo ehdotukset minusta ainakaan mitään pervoja ole mikään, aivan eri asia on sitten että nauttiiko niistä.

Alusvaatteina käytän yleensä mustia perusnäpsäköitä hipstereitä ym, stringit ja muut pervakoa ja muita osia hiertävät alusvaatteet saavat hermot palamaan kun ovat niin **ttumaisen tuntuisia päällä. Silkkisistä yöpaidoista ym tykkään, ja SILKKISET alusvaatteet voisivat olla ihan miellyttäviä, en ole kokeillut. Suuseksiä tykkään antaa mutten tykkää saada, eli minulle tehty suuseksi ei lisää nautintoani vaan karkottaa sen.

Ehkäisyvälineenä on kondomit joten ihan hirveän spontaanisti ei paikkoja voi valita. Sohva ja suihku on ihan jees silleen "ekstrana". Seksi on sen verran kesyä aina, että joku pöydällä paneminen ei ehkä tuntuisi luontevalta, vaikkei sinänsä paikkojen vaihtelua vastaan varsinaisesti mitään olekaan. Pitäisi olla jotenkin ihan omanlainen tunnelma ja kiihko että jokin pöydällä paneminen ylipäänsä tapahtuisi. Harkitusti toteutettuna se olisi vaan jotenkin surullista. Valoisassa voi panna, mutta hämärässä vaan on enemmän tunnelmaa (ei nyt toki mitään pilkkopimeässä peiton alla -meininkiäkään).

Omistan vibran mutta en saa siitä mitään iloa (liian kova ja terävä tunne, tykkään pehmeästä ja laajasta). Vibraa on käytetty yhdessä, mutta varmaan vaan pari kertaa kun en nauti siitä. Ei se pervoa ole mielestäni, ei vaan tunnu hyvältä (värinä sinänsä olisi plussaa mutta joku sauva suoraan iholla/limakalvoilla värisemässä on ihan liikaa). Seksin kuvaaminen ei kyllä innostaisi, en kestäisi nähdä itseäni videolla.

Vierailija
13/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itse kuulosta aivan terveeltä. Kuulostat kovin estyneeltä naiselta.

Onko sinua hyväksikäytetty lapsena tai oletko perheestä, jossa seksi on ollut syntistä ja tabu aihe kaikkinensa tms, mikä voisi selittää kieroutuneen suhtautumisesi seksin iloihin ja eri ulottuvuuksiin?

Vierailija
14/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan ok mies, mutta hän on erityisen kiinnostunut nahasta ja minä en. Harmittaa aina vääntää kättä siitä asiasta. Ymmärrän, että joskus täytyy tehdä toisen mieliksi, mutta itselle tulee ihan fyysisesti paha olo, kun joutuu nahan kanssa tekemisiin.

Mieheni kyttää silmät renkaina netistä nuoria tyttöjä nahka-asuissa, sekin menettelee, kunhan ei vaatisi minulta. Ollaan 40-50 vuotiaita.

Vierailija
15/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi provo tms. Mikä on keskivertonaiselle ns. normaalia ja mikä ei. Tätä pohdiskelee aika tiiviisti tämä mies. Pohjalla (toivoisin) keskivertoseksielämä lapsiaikoineen ja nyt lapset niin vanhoja, että on alkanut (valitettavasti) toivoa ja haluta seksielämään monipuolisuutta, syvyyttä, hekumaa ja villiäkin meininkiä. Eli selitys,että lapset ovat pieniä ja seksi on sen takia huonoa ei enää myy. Tyhmänä olen monesta paikasta lukenut, että pitkässä ja turvallisessa parisuhteessa nainen nauttii seksistä ja kehittyy siinä ja uskaltaa löytää itsestään uusia nautinnon lähteitä yms. Vaimon eduksi pitää sanoa, että syvimmästä lapsiperheen aallonpohjasta ollaan noustu, mutta ruokahaluni myös kasvaa syödessä eli se, mikä olisi tuntunut riittävältä 5 vuotta sitten ei enää riitä. Eli alla ajatuksia,joita pidän vielä normaalin rajoissa ja joita pitkässä ja syvässä suhteessa olisi lupa haluta. - Haluaisin, että vaimoni joskus käyttäisi seksikkäitä, silkkisiä tms alusasuja ja sukkia eli jonkin sortin visuaalisen, fyysisenä ja henkisenä esileikkinä tuota haluaisin. Mielestäni toiveeni ole liian pervo. - toivoisin saavani ja antavani suuseksiä. Saamisessa on kysymys tietysti pelkästään itsekkäästi nautinnon saamisesta ja on toteutumaton seksiaalifantasia. Antamisessa fantasiani olisi, että naiseni nauttisi ja värisi ja olisi hekumassa (ja itsekkäästi ajatellen hyvä seksi naiselle lisäisi naisen seksihaluja) - toivoisin variaatioita paikkoihin ja tapoihin, eli rakastalua todella tapahtuisi joissakin paikoissa, joita nainen on eroottisina haaveina joskus kertonut ja joista on sitten itsekin alkanut fantasioida - haluaisin, että rakastelisimme enemmän valoisassa ja esimerkiksi peilien äärellä. Ei pimeässä peiton alla ole sinänsä mitään vikaa, mutta jos aina. Ainakin itselle on äärimmäisen kiihoittavaa kun takaapäin näkee naisen pakarat ja selän eli se visuaalinen elementti mukaan - melkein eri asennot unohtui, mutta ne tulisivat uusien paikkojen ja huonekalujen myötä kokeiltua - eniten mietityttää omien motiivien ja toiveen toteutumisen realistisuuden kannalta se, että hankkisimme piristykseksi seksileluja tms. Voisin kuvitella nautinnolla katsovani, jos naiseni käyttäisi vibraattoria tai jopa olla "koneenkäyttäjä". Taitaisi olla, että norminainen tässä kohdassa laittaa pervokommentin päälle? Ehkä tämä on enemmän seksuaalifantasiaosastoa. - jos kaikki edellä olevat vapautumiset olisivat onnistuneet, niin voisin ehkä haluta kuvata seksiämme (100 % turvallisuudella eikä mitään pitkää säilytystäyms.) ja sitä katsellessa kiihoittua. Tätä pidän jo itsekin nykytilanteeseen verrattuna ei-normijuttuna, mutta onhan niitä huonompiakin haaveita. Ja selvyyden vuoksi totean, ennen kuin tuota ruoditaan, ettei anaali kuulu toivelistaani. Toivoisin (vaikkei se välttämättä toteudu) asiallisia kommentteja. Parempi paikka tälle heitolleni olisi avoimella puolella, jossa kaiketi on enemmän keskivertoseksiäitejä, mutta siellä tämä hukkuisi muihin ketjuihin. Täällä kun tuntuu aktiivikirjoittajanaisille monet em. jutut olevan itsestäänselvää normikamaa. Mutta kysymykseni/kommenttini oli tosissaan ketjun hengessä esitetty. Miten pahan parisuhdekriisin saa em. toiveilla aikaan?

... ja toivon todella että saat niitä toteutettua!! Noissa ei ole mitään pervoa, ei mitään esineellistämistä tms. HUOH; itse esim käytän kauniita alusvaatteita yms ihan omaksi ilokseni mutta lisävirettä tuo ajatus että mieheni tietää niiden olemassaolon (näkee mua hetken aamuisin ennekuin lähdemme tahoillemme töihin) ja odottelee minua kotiin "mieli vireänä". Leluillakin leikitään yhdessä ja erikseen, meille todella luonnollista.

Meillä on vain yksi elämä ja siitä saa nauttia!!

t 15 v yhdessä, 4 lasta

Vierailija
16/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ehdottaa rakastelua luonnossa, autossa, veneessä tai melkein missä tahansa.

Leluja käytetään ja katsellaan masturbointia puolin ja toisin. Nuo ovat ihan kivaa vaihtelua seksielämässä.

Jotenkin minulle sellainen sana kuin " normiseksi "kuulostaa oudolta. Jokainen seksikerta on ainutlaatuinen, haluttava ja kuumottava kokemus. Jos mies haluaa vaihtelua, saa sitä kyllä.

Anaalia ei olla kokeiltu ja tuskin niin tulee käymään.

Vierailija
17/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on sitä, että minä teen useimmiten aloitteen ja miestä kiinnostaa melkeinpä vain omat seksifantasiat; minihameet ja housujen vilauttelut. Vaikka teen niin, niin en saa häntä mukaan, ellen suorastaan istu hänen naamalleen tai tee muuta provosoivaa. Illasta toiseen puen minihameen päälleni tai käytän hepeneitä ennen nukkumaanmenoa. Kohta on sekin virikeosasto jo loppuun käytetty, kun en saa miestä mukaan innostumaan. ei kukaan jaksa aina toista viritellä, jos ei saa mitään vastakaikua. Itse toivoisin enemmän läsnäolevaa persoonallista läheisyyttä ja hellimistä, joka johtaa seksiin. Mutta olen valmis molempiin. Haluaisin myös seksiä joka tapahtuu sängyssä tai missä vaan, paikka ei ole este. Mies venyttää nukkumaan menoa joka ilta, tulee sänkyyn vasta kun nukun jo, vaikka tietää, että teen aloitteita, jos ollaan lähekkäin.Taitaa pelätä seksiä? Ja missä sen helpompaa kuin sängyssä, missä kaikki välineet lähellä.. Aamulla hänellä on kiire nousta ylös viikonloppuisinkin.

Vierailija
18/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sietämätöntä mieheni mauttomat vonkaamiset. esim. anaali, seksipuvut..

Miten saan mieheni ymmärtämään minut ihmisenä ei esineenä? Onko kokemusta vastaavasta? Onko tämä normaalia?

T: Äiti+2

Laita se nutturasi vaan tiukemmalle ja mene sinne luostariin höpöttämään näistä maallisista pahoista kiusauksista.

Muista ruoskia itseäsi säännöillsesti myös, pois paha lihanhimo, eikös niin?

Vierailija
19/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettei hän halua sinua. Olen samanlainen. Välttelen ja odotan että että mieheni nukkuu jo kun menen itse sänkyyn. Toki silloin kun harrastamme seksiä se toisinaan tuntuu hyvältä ja saan orgasminkin, mutta se ei johdu miehestäni. Olen silti koko homman ajan jossaina ihan muualla. Orgasmin kun kuitenk saa melko helposti. Ei pillun työstäminen ole mitään tähtitiedettä, eli rakkautta tai läheisyyden tunnetta tai edes halua en tarvitse siihen että saan orkut.

T. nainen joka voi nussia ilman tunteita

Vierailija
20/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettei hän halua sinua. Olen samanlainen. Välttelen ja odotan että että mieheni nukkuu jo kun menen itse sänkyyn. Toki silloin kun harrastamme seksiä se toisinaan tuntuu hyvältä ja saan orgasminkin, mutta se ei johdu miehestäni. Olen silti koko homman ajan jossaina ihan muualla. Orgasmin kun kuitenk saa melko helposti. Ei pillun työstäminen ole mitään tähtitiedettä, eli rakkautta tai läheisyyden tunnetta tai edes halua en tarvitse siihen että saan orkut.

T. nainen joka voi nussia ilman tunteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi