Miten saada vaimo syttymään?
Kertokaapa pitkässä suhteessa olevat naiset mikä saa teidät syttymään seksille. Kun uutuuden viehätys on jo mennyt, mutta muuten asiat ovat hyvin, niin miten saada puolison (vaimon) himot hyrräämään? Toisinaan kun arki on kiireistä ei aikaa hellyydelle jää. Jos vielä yöunet ovat riittämättömiä niin on aika vaikea vietellä kumppania. Mikä silloin neuvoksi, miten siis saisi vaimon kiinnostumaan rakastelusta. Miten mies voisi kauniisti, hellästi ja ilman sen suurempia odotuksia antaa ymmärtää että nyt voisi ymmärtää antaa ja saada siinä sivussa itsekin. Mitä siis haluaisit, että aviomiehesi tekisi sinulle saadaksesi halusi heräämään. Miten sinut vietellään halujen vietäväksi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Litra bensaa ja tulitikku. muuten ei kyllä vaimo syty.
Joo, tekemtön paikka. Yritin 20 vuotta saada estoisesta ja rajoittuneesta naisesta innostunutta ja syttyvää. En onnistunut. Uusi kumppani olikin sitten ihan eri maata.
Muzlimimaissa saavat vaimot syttymään bensalla ja sitten vaan tulitikku perään. Kaavuilla verhotut naiset syttyy helposti. Sytyttämisen syy taasen on se, että nainen on kulkenut julkisesti ilman kaapua ja tärvellyt suvun kunnian.
Naisen hormonitehtaiden kutkuttele on oikea vastaus.
Jos miehen ajatus on, että "nainen saa siinä sivussa itsekkin", niin ei kylllä houkuttele.
Lauantaisin illansuussa levättyäni päivän sohvalla nousen ja levitän 9-senttisen mahtielimeni keittiön pöydälle ja pyydän vaimoni paikalle ihailemaan sitä. Hän on heti liekeissä! Varma keino!
Minut mies viettelee helposti. Muutama pitkä katse päivän mittaan, hipaisu ohi mennen, pitkä halaus ja suutelua tiskipöytää vasten aamukahvia keitellessä, illalla pikku puristus pepusta tai rinnasta. Hampaita harjatessani tulee taakse kiinni sesomaan ja nostaa kädet rinnoilleni ja kehuu seksikkääksi ja haluttavaksi. Pöksyt tippuvat silloin lattialle ihan varmasti. Leikkiin kuuluu että esitän välinpitämätöntä, jatkan jalkojen rasvausta, mutta pyllistän sopivasti, se saa mieheni sitten jo tarttumaan kiinni kunnolla ja kun näen stondiksen jota toki esittelee minulle mielellään, sillä se saa minut kostumaan heti. On niin kiihottavaa nähdä kun mies kiihottuu ja elin kovttuu mittoihin.
Meillä ei ole mitään, mies tulee viereen sänkyyn, kun esim katson telkkaria tai olen koneella. Hän tulee alasti ja sanoo, että voitko millään laittaa koneen kiinni.. Ja voin oikein hyvin heti paikalla!
Tai sitten minä sanon hänelle, että tulses nyt jo viereen, ja kyllä hän tulee. Oi kuinka paljon rakastankaan ja haluan miestäni, yhä vain.
Kun ootte, niin sano, että töissä aamulla sihteeri ei ollut noin lahna. Jos ei siitä syty, niin on kumma.
Vierailija kirjoitti:
kyllä! Halaamista, kädestä pitämitä, silmiin katsomista, koko päivän kestävää esileikkiä. Katos sun huulessa on jotain, anna mä otan sen pois... katsot kauan ja tarkkaan vaimosi huulia....
Itse vaihdoin miehen naiseen enkä tajunnut että pystyn harrastamaan seksiä vaikka joka päivä... ennen meni 1-4kertaa kuussa nyt naisen kanssa 4 kertaa viikossa vähintään ja kyllä panettaa koko ajan...
Ei tuo huomiointi ole sukupuolisidonnaista.
Kohtelisi minua kuin alussa; pyrkisi hurmaamaan, kuuntelisi ja keskustelisi, järjestäisi yhteistä tekemistä, ts. treffit, näyttäisi halunsa avoimesti ja tekisi reippaan aloitteen kun selvästi käyn jo kuumana hänen toiminnastaan, eikä sitten ole itsekäs sängyssä eli ei pelkkää hänen kassientyhjennystä.
Minulla on kokemusta vain yhdestä miehestä joka pitkässä suhteessa jotenkin "lässähti" ja mankui ja selitti että nyt kun ollaan suhteessa on pillua saatava ilman mitään "sirkus temppuja" :D
Ööö, okei. Olisi hän tuollakin ala-arvoisella suorituksella saanut mutta ei kelvannut kun minun olisi vielä jonain periaatekotityönä ja lahjana miehelle pitänyt väsyneenä olla ihan himosta sekaisin hänen munansa kimpussa. Ei siis voinut tehdä ohjeistuksesta huolimatta mitään minun nautinnon eteen mutta ei kelvannut myöskään innoton "no pane sitten"-seksi. Tuo on onneksi ainoa kohtaamani miesvauva.
Pakollinen disclaimer että minulla ei ole eikä tule lapsia enkä ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä tai mielialalääkkeitä, en ole kokenut ikinä sen tyylistä haluttomuutta! Ainoastaan sellaista mitä mies olisi helposti voinut parantaa omalla toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan paskapuhetta. Rakennat talot, kasvihuoneet, hoidat lasta, teet ruokaa, siivoot,leikkaat nurmikot, koitat halailla, pitää kädestä, kehua ulkonäköö ja palkaks saa yksinäisyyden ja oman käden.
Yhteisen kodin rakentaminen ja hoitaminen sekä omasta lapsesta huolehtiminen ovat aikuisen elämään ihan luonnostaan kuuluvia asioita. Niistä ei kuulu saada palkkaa. Kumppania halataan kiintymyksestä, ei siksi että siitä saisi palkkaa. Kumppania kehutaan jotta hänelle tulisi hyvä mieli, ei siksi että siitä saisi palkkaa.
Jos kumppani haluaa seksiä eikä jaksa liian työmäärän takia, silloin seksielämä voi herätä henkiin jos onnistuu vähentämään kumppanin työtaakkaa. Mutta jos nainen ei halua miestään, siinä eivät auta mitkään temput.
Niin nämä kotityöjutut on vähän semmoinen homma, että se toimii kyllä siihen suuntaan että viimeisetkin halut kyllä pidemmän päälle menee jos mies kohtelee vaimoaan palvelijana eikä osallistu kotihommiin, tai asettuu pikkuapulaisen rooliin. Mutta se, että mies hoitaa osuutensa kuten vastuullinen aikuinen ihminen tekee, ja osoittaa pitävänsä vaimostaan, on kuitenkin vaan perustaso eikä mikään lupaus seksistä. En usko että kukaan erityisemmin kiihottuu imuroimisesta riippumatta kuka sitä imuria käyttää.
nykyään ohjeet voisi kirjoittaa uusiksi. eivät päde kun on individualismi trendi ja älypuhelimet instat, tiktokit Keksitty pilaamaan ihmisten aivot ja tekemään eripuraa
Voisi puhua muutaman sanan ja suudella. Mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan paskapuhetta. Rakennat talot, kasvihuoneet, hoidat lasta, teet ruokaa, siivoot,leikkaat nurmikot, koitat halailla, pitää kädestä, kehua ulkonäköö ja palkaks saa yksinäisyyden ja oman käden.
Vaimon vaihto määrävälein pitää tulta yllä.
Vaimoni on aina syttynyt lähtiessään naisporukan kanssa Lappiin.
Tässä jo useamman vuoden naisen kanssa olleena olen huomannut että minua pidetään itsestään selvyytenä. Aina kun pitää jotakin tehdä alkaa natina että on mies talossa jnejne
Sitten kun itse vaikka haluaisi asioita miksi nainen on talossa niin eipä tapahdu mitään
"Tasa-arvo" -suhteessa mahdotonta. Tasa-arvon vaatimus tai sen noudattamisyritykset myrkyttää suhteen, tekee suhteesta materialistisen, pilaa erotikan ja romantiikan, poistaa ne täysin kuvioista. Nainen kyräilee jatkuva miestään - milloinka se taas kerran tyrii tasa-arvon noudattamisessa. Mies puolestaan elää koko ajan korvat luimussa uskaltamatta tehdä yhtään mitään - koska kaikki mitä mies tekee, intiimillä elämänalueella, on tasa-arvon vastaista naisen tuomion mukaan.