Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti erektio?

Vierailija
17.08.2011 |

Eli kuinka helposti teillä miehet tulee erektio? Tuleeko jo ennen kuin nainen edes koskee penikseen, vai vasta kun nainen alkaa koskettelemaan kiveksiä tai penistä pikku hiljaa? ihan sama kumpi tekee aloitteen, mutta jos on jo esileikki aloitettu muulla koskettelulla/suutelulla. Kerrotteko myös ikänne kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu aina päivästä, mutta yleensä ennen seksiä jo pelkkä pusu saa kalun kovaksi, ei sitä tartte houkutella enää ku vaatteet lähtee:) Mies 30v

Vierailija
42/92 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavan naisen perse. No vaimoni tietenkin hepenissäM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo pelkästä ajatuksesta välillä ja melkein aina kun näen vaimoni, kuinka hän illalla riisuuntuu ja häntä katselen :) Tämän riisuuntumisen hän kyllä osaa tehdä tajuttoman seksikkäästi ja viekottelevasti koska hän tietää että nautin sitä katsella ja olen aivan hulluna häneen :D Ja ihan aina, kun esim. vaimoni kutsuu mut makkarin ovelta etusormella...tyyliin että tänne sieltä mieheni...siitä kun sohvalta nousen ja kävelen sinne ovelle 5 metriä niin seisoo jo kun rautakanki :D Mies36

Vierailija
44/92 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä (65v) riippuu päivästä. Joskus riittää ajatustason esileikki. Eilen kehuin häntä ensin, että vetää hyvin vertoja nuoremmalle miehelle ja on komea ja ihana yms. Sitten hän sai erektion jo, kun katsottiin luonto-ohjelmaa, jossa koppakuoriaiset parittelivat. Ei ollut puutteessa, muuten vain hyvässä vireessä.
Miehestäni huomaa, miten suurelta osin erektio voi olla psyykkisestä puolesta kiinni :)

Vierailija
45/92 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkästä ajatuksesta seisoo, mutta ihan sama vaikkei seisois ollenkaan, kun eihän tuolla ole ollut mitään käyttöä.
M26

Vierailija
46/92 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet luulko että rakastajattaren kanssa seisoisi paremmin. Mulla on ollut varmaan 6 varattua miestä ja aina on ollut heikko seisonta.

Vierailija
47/92 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ikää 24. Ei tarvitse edes kosketella, vaan pelkkä vihjailu tai suutelu riittää aiheuttamaan hälle erektion. Iltaisin ollaan totuttu melkein aina harrastamaan seksiä, joten kun tulen hampaita pesemästä, miehellä jo täys stondis päällä :D Mies pystyy myös usein laukeamaan ja saman tien jatkamaan ilman levähdystä tai erektion laskemista. Muna toimii siis hyvin, mutta toki koska hän on nuori ja terve. Ja omien sanojensa mukaan mies on sanonut, että kun löysi oikean kumppanin jota rakastaa (eli minut) niin erektio on tunnesyistä helppo saada ja seksi maistuu. Mies myös sanoo, ettei harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella. Ja tämä jopa todistetusti totta (itsekin epäilin). Luokkakaveri (ennen kuin aloin seurustella mieheni kanssa) oli baari illan jälkeen tullut känniä selvittämään ja nukkumaan mieheni asunnolle, koska nainen asui kaukana. Nainen oli yrittänyt vietellä, oli suudellut ja mennyt hajareisin miehen päälle sohvalla. Ukkoni oli kuitenkin sanonut, että ei kiitos. Muna ei oikeen toimi ilman tunteita. Ja vielä erikoisempana pidän sitä, että mies ei harrasta sooloseksiäkään... Siis jokainenhan on toki erilainen, mutta kyllä mieheni poikkeaa aika paljon ns. "normaalista miehestä". Tietenkin omalta kannaltani asia on vain hyvä, sillä itsekin harrastan seksiä vain rakastamani ihmisen kanssa. Ja nyt seksiä todellakin saa :)
N21

Vierailija
48/92 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 v. lähestyy ja alkoi tuntua, että on loppuun käytetty, mutta lääke löytyi lähikaupan vihannespuolelta sattumalta. Nyt tuntuu, että nuoruus ja tehot palasivat takaisin.

Vierailija
49/92 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on erektio niin herkkä että jo ajatus seksistä saa heti heijarin päälle. Myös laukeamisen jälkeen tulee tosi helposti uus. M21

Kyllä näin on näppylätM50+.

Vierailija
50/92 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana seisoi aina jo ajatuksesta. 20-vuotiaana sitä pystyi sentään vähän hillitsemään. Nyt 30-vuotiaana riippuu paljon siitä miten kovat himot on, väsymys, stressi jne; välillä jo pelkkä ajatus riittää, joskus sitten suudellessa alkaa tapahtua ja aina sitten viimeistään kosketuksesta. Mutta en olisi nuorena uskonut, että tää näin nopeasti tasaantuu. Jos sama tahti jatkuu niin 50-vuotiaana saa tehdä jo kovasti töitä erektion eteen. Täytyy toivoa, että se pysyy tälläisena pitkään. Toimii kun tarvitaan, mutta ei enää onneksi riesana lukuisia tahattomia erektioita joka ikinen päivä.

Vierailija
51/92 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ihan sika helposti erektio!Oon 37v.Ihan jo siitä että pidän naistani ihanan tuntusista käsistä laitan sormet sormien välistä kiinni ja se on minusta tosi eroottista ja saan hyvän erektion!ja kun pussaan\suutelen ni mulla seisoo!.

Vierailija
52/92 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo enää itsestään innostu. Vaatii hiplailua.

M42

Vierailija
53/92 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tullut liian helposti erektio. Esim. sekasaunat on nou nou sen takia. 

Vierailija
54/92 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhden naisen läheisyys, kevyet kosketukset, pitkät katseet... kohta on kuin rautakanki eikä meinaa mahtua housuihin. Muuten vaatii hyväilyä tai valtavan panetuksen. Jos olen naisesta kiimassa, niin ei paljon tarvita ennen kuin teltta nousee. Se voi joskus olla aivan helvetin kiusallista. Mutta ihanaa, etenkin jos tietää että nainen haluaa tuntea sen kivikovan kalun itseään vasten.

Vierailija
55/92 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen yhden naisen läheisyys, kevyet kosketukset, pitkät katseet... kohta on kuin rautakanki eikä meinaa mahtua housuihin. Muuten vaatii hyväilyä tai valtavan panetuksen. Jos olen naisesta kiimassa, niin ei paljon tarvita ennen kuin teltta nousee. Se voi joskus olla aivan helvetin kiusallista. Mutta ihanaa, etenkin jos tietää että nainen haluaa tuntea sen kivikovan kalun itseään vasten.

Aaaah ❤

Vierailija
56/92 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tosi kiimainen 14-v tyttö! Saisko tulla jutulle? ;)

Vierailija
57/92 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä todella helposti.Ikää vasta 44.Usein tuntee kuinka kiimalima valuu ja kastelee boxerit.Jos sängyssä ollaa ni kyll se on jo juhlakunnossa ennen ensimmäistä kosketusta.Tää kevät/kesä saa aika fiiliksen päälle.No naiset tykkää ei tarvi sinisii pillereitä.

Vierailija
58/92 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57. Joskus yrittää runkata (vaimo on vaihdevuosissa eikä halua usein) niin joskus sitä turhaan veivaa ja miettii tyyliin kesälomamatkaa => ei seiso. Joskus mäjähtää pystyyn aika herkästi, ja joskus silloinkin kun ei saisi.

Aina on saatu pystyyn silloin kun on ollut seksiä tarjolla,  jo ajatuksesta voi tulla stondis.

Nuorena poikana on kyllä nolannut itsensä naisten silmissä kun on ruvennut seisomaan sopimattomasti, mutta on osa näistä naisista sitten ymmärtänyt tehdä asialle jotain.

Vierailija
59/92 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ja kumppanin hyväily (ja hänen hyväilynsä) riittää. Usein pelkkä intohimoinen hetki.

Vierailija
60/92 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul seisoo liiankin helposti. Kunhan nään vaa vilauksen ihastuksesta nii kabum seisokki päällä

Ikä 12v