Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt miehesi EPÄTYYPILLISELLÄ tavalla?

Vierailija
27.04.2010 |

Eli ei tyypillisesti baarista, netistä tai opiskelu- / työpaikasta. Olisi kivaa lukea vähän erikoisemmista tavoista kohdata Se Oikea!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostovaimo idästä?

Vierailija
2/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla, lenkkeiltiin samalla polulla ja aika usein yhtaikaa, siinä alettiin sit juttelemaan. Kerran se vaan kysyi maistuisko kahvit läheisellä huoltoasemalla. Siitä se läks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla, lenkkeiltiin samalla polulla ja aika usein yhtaikaa, siinä alettiin sit juttelemaan. Kerran se vaan kysyi maistuisko kahvit läheisellä huoltoasemalla. Siitä se läks.

Vierailija
4/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkiin asumaan. Kävi sitten kesätöissä eräässä perheessä lapsia hoitamassa. Perheen isä tarvitsi kerran kuskia, ja tämä sukulaispoika oli sitten jutellut siskoni kanssa sen verran että sai siskoltani idean lähteä suorittamaan avoimeen yliopistoon erästä kurssia.

Koska asuimme matkan varrella, hän sai kerran päähänsä tulla kysymään kelpaisiko siskolleni kyyti luennolle. Tuli soittamaan ovikelloa jonka minä avasin. Nuori mies suorastaan mykistyi kun avasin sen oven. Myöhemmin kertoi ettei mennytkään luennolle vaan yliopistolle johonkin taukotilaan pohtimaan miten pääsisi tutstumaan läheisemmin minuun. Alkoi sitten kaikenlaisten lähinnä noihin opintoihin liittyvien tekosyiden perusteella piipahdella meillä. Luulinkin aluksi että hän oli siskostani kiinnostunut.

Vierailija
5/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset kertoi, että tarhakaveri tulee isänsä kanssa leikkipuistoon. Otetaan eväät mukaan, että te aikuiset voitte pitää treffit ja lapset saa leikkiä pidempään.

Meidän laseten mielestä kaverin isä oli kiva ja lasten kaveri tykkäs musta. Ei vaan ikinä nähty hoitopaikassa, kun vietiin/haettiin eri aikaan.

Siitä se sitten lähti. Aluksi vähän naureskeltiin lasten keksimälle retkelle, mutta.... yhdessä ollaan kolmatta vuotta jo!

Vierailija
6/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalle kesätöihin. Siis Espoosta lukoista lehmiä lypsämään. Navetan pihalla kohdattiin.

Vierailija
7/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset kertoi, että tarhakaveri tulee isänsä kanssa leikkipuistoon. Otetaan eväät mukaan, että te aikuiset voitte pitää treffit ja lapset saa leikkiä pidempään. Meidän laseten mielestä kaverin isä oli kiva ja lasten kaveri tykkäs musta. Ei vaan ikinä nähty hoitopaikassa, kun vietiin/haettiin eri aikaan. Siitä se sitten lähti. Aluksi vähän naureskeltiin lasten keksimälle retkelle, mutta.... yhdessä ollaan kolmatta vuotta jo!

Vierailija
8/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli monen monta tuntia aikaa jutella, kumpikaan ei malttanut nukkua. Numeroita vaihdettiin ja jo taksimatkalla lentokentältä hotelliini sain mieheltä viestin että voitaisko mennä oikeille treffeille? Mentiin ja yhdessä nyt oltu kohta 6 vuotta

Vierailija
9/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin lomamatkalta tosi symppiksen oppaan (ihan suomalainen, kotoisin naapurikaupungista, 20km:n päässä kodistani). Parin reissun jälkeen lennettiinkin sitten yhdessä kotiin :). Siitä on jo aikaa, nyt ollaan jo naimisissa ja perustettu perhe. Ollaan muisteltu olleemme samoilla festareilla ja kaupungin tapahtumissa yms. mutta vasta tuhansien kilometrien päässä sitten oikeasti tavattiin.

Vierailija
10/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 6vuotta yhdessä oltu ja lapsia 2 =)

Vierailija
11/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tuo mies oli jo paikalla, kun tulin sisään, ja minä ihastuin ensisilmäyksellä. Ja eihän tuo mieskään mitenkään vastaan laitellut, vaan sen ansiota sitten on se, että edelleen ollaan yhdessä.

Tosin tuo yhteisten tuttujen kautta tapaaminen ei kyllä varmasti ole mitenkään epätyypillistä, vaan päinvastoin.

Vierailija
12/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tuo mies oli jo paikalla, kun tulin sisään, ja minä ihastuin ensisilmäyksellä. Ja eihän tuo mieskään mitenkään vastaan laitellut, vaan sen ansiota sitten on se, että edelleen ollaan yhdessä.

Tosin tuo yhteisten tuttujen kautta tapaaminen ei kyllä varmasti ole mitenkään epätyypillistä, vaan päinvastoin.

Vierailija
13/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun yhdessä kolmatta vuotta edesmenneen mieheni veljen kanssa. Että sikäli vissiin erikoista ;-D

Vierailija
14/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomioni yhteen poikaan kuvassa vaikka ystäväni puhui minulle aina yhdestä toisesta kuvan pojasta, että siinäpä sulle. No, tämä johon olin kiinnittänyt huomiota, oli katsellut kaverini valokuvia ja ihastunut niiden perusteella minuun. Minä katselin aina uudestaan ystäväni valokuvia ja myöhemmin kuulin nykyiseltä mieheltäni, että hänkin oli aina käynyt salaa asuntolassa katselemassa minun kuviani. Sitten kerran päädyttiin samoihin bileisiin (ihan eri paikkakunnalla mistä kumpikaan on kotoisin) ja alettiin seurustelemaan samasta illasta lähtien ja kerrottiin toisillemme kuinka olimme kuvien kautta ihastuneet ja sen jälkeen kaikki oli vain plussaa, luonteissa ja arvoissa kaikki natsasi ja menimme jo reilun vuoden päästä naimisiin. Nyt kolmas lapsi tuloillaan...

Vierailija
15/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomioni yhteen poikaan kuvassa vaikka ystäväni puhui minulle aina yhdestä toisesta kuvan pojasta, että siinäpä sulle. No, tämä johon olin kiinnittänyt huomiota, oli katsellut kaverini valokuvia ja ihastunut niiden perusteella minuun. Minä katselin aina uudestaan ystäväni valokuvia ja myöhemmin kuulin nykyiseltä mieheltäni, että hänkin oli aina käynyt salaa asuntolassa katselemassa minun kuviani. Sitten kerran päädyttiin samoihin bileisiin (ihan eri paikkakunnalla mistä kumpikaan on kotoisin) ja alettiin seurustelemaan samasta illasta lähtien ja kerrottiin toisillemme kuinka olimme kuvien kautta ihastuneet ja sen jälkeen kaikki oli vain plussaa, luonteissa ja arvoissa kaikki natsasi ja menimme jo reilun vuoden päästä naimisiin. Nyt kolmas lapsi tuloillaan...

Vierailija
16/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se sitten lähti.

Vierailija
17/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erottuani exästäni muutin lapsen kanssa rivariin. Naapurissa asui mukava mies, joka pikku hiljaa leikitti ja jutteli pojan kanssa pihalla yhä enemmän, autteli mua lumitöissä, korjasi rikki menneen hanan, peruutti autoni pihalla pahasta paikasta pois jne. Nyt asuttu kimpassa toista vuotta.

Vierailija
18/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän käveli toimistoon sisään, ei ollut edes osallistumassa kokoukseen, ja kun näin hänet siinä oven suussa se oli bang! heti kolahti ja ihastuimme molemmat toisiimme. Muistan vieläkin sen ensimmäisen katseen jonka vaihdoimme.

Vierailija
19/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epätyypillisempää lienee että ollaan edelleen yhdessä. Eli peruskoulussa tutustuttiin, inhosin tulevaa miestäni kokonaisuutena hyvinkin paljon, koska hän oli oikeastaan kaikkea sitä mitä nyt en pienimmässäkään määrin pitänyt missään kurssissa. Olin jopa seurustelumme alkuvaiheessa iavan varma että tämä on vaan väliaikainen juttu, ja sitten myöhemmin löydän jonkun minule sopivamman. Näin kuitenkin kävi, ja yhteistä taivalta takana yli 20v.

Vierailija
20/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon minä olin retkussa jo kaiketi 10-vuotiaasta. Ei edes vilkaissut muhun, piti ihan pentuna. Vasta mun rippijuhlissa tais edes ensimmäistä kertaa jutella mulle kokonaisilla lauseilla. Yhdessä ollaan oltu nyt 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme