Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt miehesi EPÄTYYPILLISELLÄ tavalla?

Vierailija
27.04.2010 |

Eli ei tyypillisesti baarista, netistä tai opiskelu- / työpaikasta. Olisi kivaa lukea vähän erikoisemmista tavoista kohdata Se Oikea!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17v:nä nuorisodiscossa jossa yhden epäonnisen tapahtuman takia nenäni murtui. Lähdin tuskissani vettä silmät valuen, meikit poskilla kaverini kanssa discosta ja kaverini etsi minulle kyydin, jonkun hänen puolituttunsa. Tämä kaveri vaati että minun täytyy käydä päivystyksessä ja koska kaverin piti lähteä kotiin, niin istuttiin tämän kuskin kanssa sitten pari tuntia päivystyksessä ja tutustuttiin kuskin pitäessä kättä olkapäälläni lohduttaen ja tukien. Seuraavana päivänä tämä kuski soitti ja kysyi vointiani ja pyysi lähtemään kahville. Tarpeeksi kun se suostutteli, suostuin lähtemään syrjäiseen kahvilaan kahvilaan nenä paketissa ja silmän aluset mustelmilla. Jos mies kiinnostui minusta sen näkösenä kun hänen autoonsa istahdin ja seuraavana päivänä naama paketissa ja silmät mustana, niin sen täytyi olla kiinostunut minusta luonteen perusteella :D. Tästä nyt 6v ja yhdessä ollaan edelleen. Eiköhän tämä häihin johda :).

Vierailija
22/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erottuani exästäni muutin lapsen kanssa rivariin. Naapurissa asui mukava mies, joka pikku hiljaa leikitti ja jutteli pojan kanssa pihalla yhä enemmän, autteli mua lumitöissä, korjasi rikki menneen hanan, peruutti autoni pihalla pahasta paikasta pois jne. Nyt asuttu kimpassa toista vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ompas järkyttävä snobityyli, mutta ajattelin samalla, että voi miten ihanan näköinen naama:) ja tollanen...kenen kanssa vois olla hyvää seksiä... Ja mieheni oli ajatellut minusta, että tollasta mageeta ja itsetietoista muijaa en uskaltaisi edes puhutella - ja olin hänen mielestään todella kaunis ja valloittava...emme tietenkään tienneet edes toistemme nimiä...sitten menikin meni yli 5 vuotta - ja kun taas vahingossa tapasimme tuttaviemme kautta, rakastuimme toisiimme heti, silmittömästi. Nyt 2 lasta, yhteisiä vuosia takana kohta 10.

Uskon siis "rakastumiseen silmänräpäyksessä" , joka voi myös kestää - olemme siitä onnellinen todiste.

Vierailija
24/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemassa ollessani asuin koulun asuntolassa jotka käsitti 2 kerrostaloa.

eräällä koulun järjestämällä ruotsin risteylly sitten juttelin erään pojan/miehen kanssa jonka tiesin asuvan naapuritalossa.pyysin moottoripyörän korjausapua....=)

siitä sitten lähti. nyt yhdessä 10 vuotta joista 6 naimisissa ja toinen lapsi tulossa =)

naurettu monesti että vaikka naapuritaloissa asuttiin niin piti ruotsiin asti lähtee tutustumaan =)

Vierailija
25/25 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin juuri 17v täytettyäni erään kaverini kanssa meillä iltaa, olimme parit oluset nauttineet ja päätettiin soittaa siihen aikaan suosittuun 059-numeroon, jengi siis soitteli sinne ja höpötti keskenään ja taisi olla "kahdenkesken-linjakin" mahdollinen kys palvelussa..

Nojoo, siinä sitten juttelin jonkun kundin kanssa joka antoi luurin kaverillensa ja 1h verran juteltuamme hän kysyi joskos tulisimme hänen luokseen "illanviettoon", hän maksaa taksimatkat jne, välimatkaa oli n.25km.

Ja mehän läksimme, hullut typerät tytöt ja sille tien jäin.

Vanhempani olivat kys vkonlopun ruotsissa tätini luona, kys kundi tuli meille seur iltapäivänä ja sitä seur.

Seur vkolla haki mut leffaan, kätteli äidin ja isäpuoleni ja äiti oli ihan "otettu", tosin kundi olikin "jo" 23v ja osasi käyttäytyä;)

1,5kk ekan illan jälk menimme sänkyyn ja loppu on historiaa, syksyllä vietämme 10v hääpäiväämme ja 18v yhdessäolopäiväämme, lapset ovat pian 9v ja 7v:-)