Neuvolalääkärinä mies, en pysty suhtautumaan normaalisti
Ei huvittais mennä, mutta muutakaan ei ole tarjolla. Kerran aiemminkin mies on tehnyt gyne-tarkastuksen, enkä pystynyt kysymään mitään. En varmaan nytkään, en vaan osaa suhtautua. Jälkeenpäin on inha olo ja epävarmuus, kun ei tulleet asiat selviksi.
Kommentit (29)
valkoiset nautiskelevat, kun pääsevät katetroimaan pappoja (siis laittamaan virtsakatetrin) varsinkin, kun usein niillä alkaa seisomaan siinä tilanteessa:-)
mulla oli kerran joku igor ja sen jalkeen hoitsu tulkkasi minulle mita se oli sanonut
monet miehet tekevät gyn. tutkimuksen jopa naisia hellävaraisemmin. rohkeasti vain pukille! ja kirjoita kysymykset valmiiksi paperille niin et unohda.
jälkitarkastuksessa komee atleetti nuori mieslääkäri. Ei meinannut tulla pukamakeskustelusta mitään... ehe
Eivät ymmärrä äitiydestä yhtikäs mitään, keskustelusta ei tule mitään ja tutkimuksesta tulee vastenmielistä.
Ja seksi mielessä koko ajan?
Itse en lesbona ajattele nais- (tai sen kummemmin mies-)gyneistä/jälkitarkastuksen tehneistä lääkäreistä yhtään mitään muuta kuin että lääkäri tekee työnsä ja itse olen asiakkaana.
On mulla kyllä kokemusta myös jonkin sortin puolalaisesta painijattaresta, joka teki synnytysapa-arvion. Se oli sellanen runttaus, että näin pelkkiä tähtiä enkä ymmärtänyt puoliakaan ja se toinen puoli, minkä ehkä olisin voinut ymmärtää, meni ohi, koska olin niin järkyttynyt siitä operaatiosta... Huh, ehkä kuitenkin mieluummin miesgyne kuin se.
ap
mutta just noi pukamakeskustelut... En pysty. En vaikka ois maailman rumin mies, jonka kanssa ei missään nimessä tulisi seksi mieleen. Minusta on vaan vaikeaa puhua "naisten juttuja" miehelle, en jotenkin usko, että mies ymmärtää, todella.
ap
oo lapsia eikä ne oo ollu raskaana, ei nekään välttämättä henk.koht. tiedä siitä mitään. Huomautan, että lääkäreillä on aika monen vuoden koulutus (+kokemus), jossa asiat opitaan. Itse olen kahdessa raskaudessani valinnut miesobstetrikon, ei ole sukupuolikysymys, sattuivat kohdalla ja olivat mielestäni hyviä lääkäreitä. t. lääkäri itsekin