Mikä auttaa mustapäihin?
Apua! Atooppinen iho on itselläni ja kesäisin se sitten paranee oikeastaan kokonaan, mutta minulla on tosi paljon mustapäitä tai oikeastaan niitä "valkoisia" möykkyjä naama täynnä kun katsoo läheltä ja vaikka puristelen niin samaan paikkaan tulee takaisin nämä tosi nopeasti.
Onko olemassa jotain tuotetta mikä poistaisi tämän vaivan? Kosmetologille en viitsisi mennä, koska kokemuksesta sanon että itselläni alkaa sen toimenpiteen jälkeen naama kukkimaan ihan kauheasti.
t.Ap
Kommentit (23)
Olen käyttänyt aika paljon Louis Widmerin tuotteita kosteutukseen, ehkä voisin noitakin seuraavaksi apteekista katsella. Jospa auttaisi tähän komedo-ongelmaan.
12
Kun valo lankeaa kasvoille joista mustapäät on puristettu niin ne reiät näkyvät selkeästi. Reijät pitää täyttää meikkivoiteella ja se saattaa tulehduttaa reiän.
Ei niille voi tehdä mitään. Itse olen koettanut polttaa satoja mustapäitä mutta tuloksetta. Naama on mennyt vain pahemmin pilalle lukuisine palovammoineen.
Minä olen käynyt kosmetologilla mutta ei hänelläkään ollut mitään neuvoa, miten niitä voisi ehkäistä. Olen päättänyt jättää ne rauhaan niin pysyy naamataulu suht kuosissa kuitenkin...
Avonin Planet Spa- sarjan marokonruusu-savi puhdistusgeeli. Oon käyttäny nyt noin vuoden ja mustapäät on vähentynyt ihan huomattavasti! Ja mulla on just samanlainen sekaiho kuin sulla...olen paha atoopikko mutta kasvoissa ns. t-alue rasvoittuu helposti ja tulee mustapäitä
näppyihin tosi tehokkaasti. Iho oli upeassa kunnossa, mutta sain sivuvaikutuksena jatkuvaa päänsärkyä ja päätin etten aio kärsiä kauneuden eteen.
Selluliittiä jaloissa ennätysmäärä (DN:n vakioseuraus), migreeni ja jatkuva väsymys. Mutta mitä siitä kun iho on huippukunnossa!
näppyihin tosi tehokkaasti. Iho oli upeassa kunnossa, mutta sain sivuvaikutuksena jatkuvaa päänsärkyä ja päätin etten aio kärsiä kauneuden eteen.
Mikä auttaa mustapäihin?
Tiukempi maahanmuutto/pakolaispolitiikka.
Miliumien syntyminen kertoo ihon liiallisesta kuivumisesta. Mustapäät tietty ovat ihon epäpuhtauksia. Minulla niihin ainakin on auttanut huomattavasti se, että olen siirtynyt ihonhoitotuotteisiin, jotka eivät sisällä lanoliinia tai mineraaliöljyä. Nuo molemmat ainesosat tukkivat ihoa ja ovat omiaan synnyttämään mustapäitä ja siten myös finnejä. Harmittaa v,ain että piti elää nelikymppiseksi tiedostaa tämä. Suosittelen kokeilemaan!
Avonin Planet Spa- sarjan marokonruusu-savi puhdistusgeeli. Oon käyttäny nyt noin vuoden ja mustapäät on vähentynyt ihan huomattavasti! Ja mulla on just samanlainen sekaiho kuin sulla...olen paha atoopikko mutta kasvoissa ns. t-alue rasvoittuu helposti ja tulee mustapäitä
mistä tuota Avonia saa?
Miliumien syntyminen kertoo ihon liiallisesta kuivumisesta. Mustapäät tietty ovat ihon epäpuhtauksia. Minulla niihin ainakin on auttanut huomattavasti se, että olen siirtynyt ihonhoitotuotteisiin, jotka eivät sisällä lanoliinia tai mineraaliöljyä. Nuo molemmat ainesosat tukkivat ihoa ja ovat omiaan synnyttämään mustapäitä ja siten myös finnejä. Harmittaa v,ain että piti elää nelikymppiseksi tiedostaa tämä. Suosittelen kokeilemaan!
Minäkin kohta 40v ja tuntuu että vain pahenevat koko ajan. Naama täynnä mustapäitä. Käytän kyllä meikkivoidettakin joka päivä, mutta ei kai sen pitäisi tilannetta pahentaa..?
imenyt mustapään härskiintyneen rasvan pois injektioruiskuneulalla.
Neulan pää asetetaan mustapään juurelle ja imetään pois. Tämän jälkeen mustapään tyhjä reikä alue suihkutetaan desifiontiaineella. Sitten kolo johon varjo lankeaa ja siksi näkyy, täytetään ihoni värisellä meikkipohjalla.
Mikään muu ei auta.
Mustapäitä löytyy mutta enemmän on siis niitä vaaleita "näppyjä", joista puristamalla tulee valkoista jotain talia vissiin. Näitä on ihan mielettömästi!
t.Ap
Hän vaatimalla vaati.
T: 11cm mies
Hän vaatimalla vaati.
T: 11cm mies
Hionta hiekkapaperilla niin syvältä orvaskettä, että iho kuoriutuu tasaiseksi. Mahdollisesti noin 2mm syvyydeltä ihoa pois. Monet mustapäät ovat syvyydeltään 2mm, pienimmät 1mm.
Uusiutuuko iho ja kasvattaako iho, jos uusiutuu, uusia mustapäitä tilalle?
Hionta hiekkapaperilla niin syvältä orvaskettä, että iho kuoriutuu tasaiseksi. Mahdollisesti noin 2mm syvyydeltä ihoa pois. Monet mustapäät ovat syvyydeltään 2mm, pienimmät 1mm.
Tuo vaatisi myös pitkää lomaa että naama palautuu. Ei kehtaisi mennä ihmistenilmoille naama vereslihalla.
Toimisikohan syylänpoistoaine mustapäihin?
Tuo vaatisi myös pitkää lomaa että naama palautuu. Ei kehtaisi mennä ihmistenilmoille naama vereslihalla.Toimisikohan syylänpoistoaine mustapäihin?
Mutta menisiköhän naama ihan arpia täyteen tms. Jos jatkuvasti käyttäisi hiomapaperia. Ei varmaan kovin terveellistä :D
toimii meillä päin käytettynä aamuin illoin. :) Kannattaa kokeilla. Perusvoiteena esim. Ceralan, humektan tai aqualan L
Avene ja Vichy valmistavat iholleni sopivia lanoliinittomia tuotteita. Kannattaa lukea se tuoteseloste tarkasti.
Voisin vielä suositella tuon Avenen meikkivoidetta, joka on ihan paras ja lisäksi kohtuuhintainen. Jättää kuulaan vaikkakin riitävän peittävän pinnan eikä tarvitse lisätä puuteria päälle.
Olen käyttänyt näitä tuotteita nyt puolisen vuotta ja ihoni on paremmassa kunnossa kuin vuosikausiin. Myös muut ovat huomanneet ihossani tapahtuneen muutoksen! Kokeile ihmeessä!