Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkurusketuksesta

Vierailija
26.04.2010 |

Oletteko kukaan ottaneet suihkurusketusta. Mitä mieltä olitte siitä? Kannattiko ottaa? Miten pian pois lähti? Lähtikö kerralla vai jäikö ihme läiskiä?

Olen ajatellut tuon ottamista koska itse en millään rusketu ikinä, joten haluaisin kuulla kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen tarttu vähäsen, oli ihan nätisti. Yhdellä tuli poskeen kauhee tumma läiskä. Yks oli ihan punaisenruskea kuin intiaani.

Vierailija
2/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä "värejä" ole eri vahvuisia? Kyllä minä nyt rahat hakisin takaisin jos menisi piloille.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleaihoisena en ottanut liian tummaa, hyvä tuli, kun ammattilainen teki. kannattaa ottaa päivä ennen juhlia, nopeasti kuluu esim. käsistä, joita tulee pestyä paljon saippualla ja käsidesillä.

Vierailija
4/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketuksesta tuli tosi tasinen ja väristä nätti. Ajattelemattomana menin vaan ottamaan sen huonoon aikaan... Kaverilla oli seuraavana päivänä polttarit ja istuimme koko illan paljussa. Sinne jäi suurinosa rusketuksesta :( En siis osaa sanoa kuinka kauan kestäisi...

Vierailija
5/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti 3vk sitten suihkun.Otti oikein tumman värin mutta ei ollut pahan näköinen :) Kesti n.2vk sitten alkoi iho läikittyy kun kaveri ei jaksanut kotona ylläpitää sitä itseruskettavilla ja käydä uusintakäsittelyssa...hintaa taisi ollla koko kropalle 30e!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän