Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, löytyykö muiden miehiltä vastaavaa?

Vierailija
29.07.2011 |

Noita keskusteluja peniksen koosta on paljon, mutta pakko kysyä tällaista kun omalla avomiehelläni on ihan valtava! En ollut mikään kokematon aikaisemminkaan, mutta tämä kyllä tuli aika shokkina. Tuo jätti kun on velttona 19cm ja 17-18cm ympärysmittaa, kovana se paisuu kokoon 24cm/21-22Cm!! (kyllä se myös tosiaan on aivan kova) Alkuun seksistä ei meinannut tulla mitään, mutta kun homma alkoi sujua niin ei ole riemulla rajaa! Ainot miinuspuoli on se että suihinotto on mahdotonta, mut on siitä ihana pidellä kaksin käsin kiinni!

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo näytä edes penikseltä. Ihan kuin siinä olisi jokin sairaus, joka on turvottanut sen muodottomaksi möhkäleeksi. Onko varmasti ihan terve?

Näyttää lisäksi kuin pehmeältä "pussilta".

Ja mikä ihmeen kiristysrengas siellä juuressa on, kun verenkierto näyttää olevan pahasti rajoittunut?

Vierailija
62/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on taidettu käyttää penispumppua? Meneekö esinahka taakse? Vaikuttaa meinaan siltä että miehesi kärsii fimoosista.

Onhan se iso, ei siinä mitään mutta kuten edellinen kirjoittaja sen jo sanoi - ei näytä yhtään 'kyrvältä' vaan erittäin turvonneelta lihamöhkäleeltä. Jos omalla miehellä olisi kuvien näköinen pötkäle koko ajan käskisin mennä urologin juttusille ja nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsojan silmissä. Erikoinen tuo on minunkin mielestä, mutta kun on tottunut niin tosi söpö ja persoonallinen. Sitäpaitsi ehdottomasti parasta mitä olen sisääni saanut ja käsissäni pidellyt!!

Kyllä liikkuu esinahka tarvittaessa ja ihan normi penisrengasta välillä käytetään kun joku kyseli.

ap

Vierailija
64/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi saatana. En oo elämässäni nähnyt noin hirvittävän näköstä penistä. Olen muuten aika monta nähnyt. Vaikka kuinka on kokoa niin tollasta en sisääni ottas mistään hinnasta. Toi näyttää et ois joku sairaus tai sitten on tehty jotain järkyttävää. EI millään pahalla mutta onko se nyt niin hienoa saada isoa rumaa munaa?

Itse ottaisin mielummin jotain normaalia 18cm/5/14 ja jos isompaa haluisin niin pyytäsin miestä käyttämän dildoa samalla kun otan häneltä suihin.

Joo ei näin ihan hyvä ajatus oli ja mielenkiinto heräs ja yhtänopeasti myös mielenkiinto sammui...

Hyvät päivänjatkot sulle vaan AP

Vierailija
65/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö esinahka taakse? Näyttää tavallista pienemmältä terskalta. Kyllä tuo varmaan hyvää tekee ja helppo saada sisään, kun ei ole pihvitomaatin kokoinen mollukka päässä :)

Vierailija
66/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän paha mieli miten kirjoitin - sori ei ollut tarkoitus pahoittaa teidän mieltä.

Siis olin lähinnä huolissani miehesi ja teidän kummankin terveydestä. Jos penis on levossakin saman näköinen niin minä kävisin ehdottomasti näyttämässä lääkärillä. Ei kyllä näytä ihan normaalilta/terveeltä. Jos lääkäri toteaa että kaikki kunnossa niin ei siinä mitään.

Kerran oman mieheni kanssa penispumpulla saimme varren "pullahtamaan" juurikin kuvien mukaisesti. Mieheni sanoi ettei se sattunut mutta minulle ainakin tuli sen verran traumoja ettemme omissa leikeissä enää pumppaile.

Yritin netistä löytää onko olemassa jokin lääketieteellinen syy miksi penis näyttää turvonneelta mutta en yksiselitteistä vastausta löytänyt.

Taas lähtee omat mietteet vähän liian tuomitsevalle kannalle joten lopetan tähän.

Kiitos uskalluksesta näyttää!

Vierailija
67/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän paha mieli miten kirjoitin - sori ei ollut tarkoitus pahoittaa teidän mieltä.

Siis olin lähinnä huolissani miehesi ja teidän kummankin terveydestä. Jos penis on levossakin saman näköinen niin minä kävisin ehdottomasti näyttämässä lääkärillä. Ei kyllä näytä ihan normaalilta/terveeltä. Jos lääkäri toteaa että kaikki kunnossa niin ei siinä mitään.

Kerran oman mieheni kanssa penispumpulla saimme varren "pullahtamaan" juurikin kuvien mukaisesti. Mieheni sanoi ettei se sattunut mutta minulle ainakin tuli sen verran traumoja ettemme omissa leikeissä enää pumppaile.

Yritin netistä löytää onko olemassa jokin lääketieteellinen syy miksi penis näyttää turvonneelta mutta en yksiselitteistä vastausta löytänyt.

Taas lähtee omat mietteet vähän liian tuomitsevalle kannalle joten lopetan tähän.

Kiitos uskalluksesta näyttää!

Vierailija
68/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko vielä juhlakuntoisempaa kuvaa? Ja vaikka huulilta niin saa vertailukohtaa.

Vierailija
69/135 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi kulli ilman tuota pumpulla revitystä vaikuttaa aika suurelta kalulta. Ehkä jotain 5,5 cm leveä ja 20 cm pitkä maksimissaan. Muttei ihan kyllä alkup. väitteiden mukainen. Ettekös saisi siitä kuvaa täydessä tällingissä ja verrokkina sitä tikkuaskia siinä varren päällä? Loppuisi nämä väkätykset...

Vierailija
70/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä aiheuttaa tällaisen myrskyn vesilasissa! Tämä saa minun osaltani riittää.

Täydellisessä levossa näyttää paljon ns. tavallisemmalta, naidessa ja muissa leikeissä kasvaa erikoisemmaksi. Vehkeessä ei ole mitään sairautta, eikä ole ollutkaan. Jos ei sitten lasketa "normista" poikkeavaa näköä, kokoa ja erikoista esinahkaa.

Se on aivan sama vaikka laittaisin sata erlaista kuvaa, niin vääntö ja väkätykset ei tule loppumaan. Olempahan ainakin yrittänyt valaista tätä kummallista asiaa...

Onneksi minä rakastan tuota "lihamötikkää", sen juuressa eläviä isoja kiveksiä, sekä niiden omistajaa ja saan nauttia noiden kaikkien suomasta suuresta ilosta!

Peace&Love!

ap

Vierailija
71/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naitte, tuleeko terska esiin? Normaalistihan se tulee esiin. Laita vielä kuva, jossa runkkaat terska esillä. Pliis.

Vierailija
72/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko tuolla miehellä jokin sairaus peniksessä?

kudosnestettä, syöpäkasvain?

olen kuullut, että jotkut pilaavat penispumpulla ja muilla pumpuilla sekä kalunsa että kiveksensä... ja nyt ilmeisesti näin tällaisen pumpputapauksen.

kannattaisi näyttää lääkärille

Vierailija
73/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele pumppaamaan, hyh

tällaisia järjettömiä pumppumunia on netti väärällään

penispumpers blogspot jne.

Vierailija
74/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tässäkin tapauksessa kalu on käytännössä räjäytetty pumpulla (jänne mäsäksi jne.). Sen verran arpisen näköinen kudos tuolla kalun alapinnalla.

Onko ap:n mies pumpannut jo 20 vuotta? SM-henkinen?

Toki nuo kuvat on voitu poimia jostain pumppailusivustoltakin.

Vierailija
76/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että AP on tyytyväinen miehensä vehkeeseen. Silti ei saa mieltänsä pahoittaa jos tulee retostelemaan seksipalstalle.

On tuo muuten niin järkyttävän ruma ettei mitään rajaa. Siis eihän tuo edes näytä kyrvältä koska siinä ei ole terskaa eikä suonia. Sileä kuin HK blu. Minusta (olen mies) kyrpä on hieno ja miehinen kun siinä on pullottavat verisuonet pinnassa ja se seisoo kovana pystyssä. Tuo lorttohan on ihan pehmeän näköinen. Kai pilluun menee sisään kun se joustaa paksuudessa.

Mainitaan vielä, että itsellä on normikalu, ehkä jopa vähän ohut. Siis normi 14/4 cm, ei 18/5 cm joka on "palstanormi" ;). Mutta siinä on napakka näkyvä terska ja isot verisuonet. En mistään hinnasta haluaisi omistaa tuollaista sileänahkaista pehmeää mötkylää.

Vierailija
77/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vuosisatoja korostaneet naisen rintojen kokoa ja seurauksena on tullut jo liiallisuuksiin mennyt silikoni-intoilu. Tämä miesten pumppaus ja vastaavat toimet ovat seurausta vastaavasta ilmiöstä. Nykyään, naisten seksuaalisen vapauden aikana, on hyvin yleista asettaa miehille ihannemittoja. Peniksen koko on yksi niistä. Mm tällä keskustelupalstalla sen hyvin huomaa.

Seurauksena sitten on, että epävarmat miehet tekevät vaikka mitä päästäkseen "ihannemittoihin".

Yksi ero tissien ja penisten kasvattimisessa on motiivi. Miehet haluavat isoja tissejä alkeellisen vietin pohjalta. Isot rinnat ovat viite hedelmällisyydestä. Iso penis ei ole tae hedelmällisyydestä. Nautinnosta?

Ymmärrän kyllä ison peniksen olevan helpompi naiselle nautinnon saavuttamisessa. Naisen ei tarvitse käyttää omia lihaksiaan lainkaan. Rentoutuu vaan mahdollisimman hyvin ja antaa ison kalun hoitaa tiivin kontaktin. Eikös se ole jo laiskuutta ja itsekästä sellaista. Vähän kuin söisi aina velliä ettei tarvitse pureskella.

Vierailija
78/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ainakin haluaisin tuollaista ainakin unelmissa joskus kokea. Omalla ukolla on aika normaali eikä siinä mitään vikaa ole, harrastetaan kuitenkin välillä fistaamista, mikä on taivaallista! Tuo tuntuisi varmasti yhtä hyvältä, nam.

Vierailija
79/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että iso kalu on naisen mielestä kiihottavamman näköinen ja kiihottavamman tuntuinen kädessäkin. ja siitäkin syystä parempi, ettei tarvitse käytellä pillulihaksiaan, vaan voi keskittyä nautintoon. Ei se nautintoon keskittyminen tarkoita, että makaa selällään silmät kiinni. On kai se helpompi ratsastaakin, jos ei tarvitse aina pillulla puristella.

Iso penis ei ole tae hedelmällisyydestä. Nautinnosta? Ymmärrän kyllä ison peniksen olevan helpompi naiselle nautinnon saavuttamisessa. Naisen ei tarvitse käyttää omia lihaksiaan lainkaan. Rentoutuu vaan mahdollisimman hyvin ja antaa ison kalun hoitaa tiivin kontaktin. Eikös se ole jo laiskuutta ja itsekästä sellaista. Vähän kuin söisi aina velliä ettei tarvitse pureskella.

Vierailija
80/135 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tuo muuten niin järkyttävän ruma ettei mitään rajaa. Siis eihän tuo edes näytä kyrvältä koska siinä ei ole terskaa eikä suonia. Sileä kuin HK blu. Minusta (olen mies) kyrpä on hieno ja miehinen kun siinä on pullottavat verisuonet pinnassa ja se seisoo kovana pystyssä."

Noissa kuvissa esitelty ns. kyrpä on niin ruma että ihan oksettaa.. Kyllä vehkeen täytyy olla ilo silmällekkin ennen kun suostun siihen koskemaan..