Naiset, löytyykö muiden miehiltä vastaavaa?
Noita keskusteluja peniksen koosta on paljon, mutta pakko kysyä tällaista kun omalla avomiehelläni on ihan valtava! En ollut mikään kokematon aikaisemminkaan, mutta tämä kyllä tuli aika shokkina. Tuo jätti kun on velttona 19cm ja 17-18cm ympärysmittaa, kovana se paisuu kokoon 24cm/21-22Cm!! (kyllä se myös tosiaan on aivan kova) Alkuun seksistä ei meinannut tulla mitään, mutta kun homma alkoi sujua niin ei ole riemulla rajaa! Ainot miinuspuoli on se että suihinotto on mahdotonta, mut on siitä ihana pidellä kaksin käsin kiinni!
Kommentit (135)
täältä savonlinnasta.
miehelläni pituus vain 18-19cm, mutta ympärys paksuimmasta kohtaa 24cm.
vielä siihen että esitellään kuvina. Mutta yritys jatkuu... Enkä ole hevostyttö, eikä ole tauteja.
ap
En vaan jaksa uskoa että mies ei antais kuvata munaa! jos ei kasvoja näy ja muna on iso, niin luulisi haluavansa nettiin!
tää on provo siihen asti kuin kuvin todistetaan!
Jos minulla olisi TODELLA ISO MUNA voisin kuvan laittaa ilo mielin tänne! Olen laittanut vaikka munani on pieni "vain 17 cm"
Kun osaat käyttää sitä mittanauhaa niin kuva julki! Tai jos on helpompi, niin varmaan löytyy niitä nais puolisia mittaajia kun kerrot mistä mitattava löytyy (eihän ennätysten kirjoihinkaan pääse jos ei ole todistajia)...itse en tule mittamaan kun olen mies, mutta löydän nais immeisen joka haluaa mitata pituuden.
Voinhan minäkin huudella täällä että löytyy 23 senttinen muna....mutta en halua sitä kuvattavan :)
t.17 sentin muna ;)
edennyt siihen pisteeseen että kuvia kyllä tulee. Tuota mun miestäkin on alkanut sen verran kalvamaan tää hirmu haloo asiasta, että lupautui hommaan mukaan. Onhan tuo toki aina tiennyt että omistaa harvinaisuuden, mutta on kuulemma saanut kuulla ihan tarpeeksi asiasta armeijassa, työporukoiden saunailloissa yms. tilanteissa ettei oikein kiinnosta enää...
Mä ymmärrän kyllä tavallaan jos työkaverit ja muutkin vinoilee ja kutsuu isokulliksi, niin kai sekin alkaa häiritsemään jossain vaiheessa. Mies kyllä itse lähinnä nauraa, et onhan se harmittomampaa kuin se että kiusattaisi isosta nenästä tai hörökorvista!
Olisiko jollain muuten ehdotuksia, mihin olisi turvallisinta/kätevintä kuvan/kuvia laittaa, mistä sitten voisi ne linkittää?
ps. N40 mieheni on kyllä kalju ja ehkä Espoon rannoillakin ollaan joskus käyty...
ap
edennyt siihen pisteeseen että kuvia kyllä tulee. Tuota mun miestäkin on alkanut sen verran kalvamaan tää hirmu haloo asiasta, että lupautui hommaan mukaan. Onhan tuo toki aina tiennyt että omistaa harvinaisuuden, mutta on kuulemma saanut kuulla ihan tarpeeksi asiasta armeijassa, työporukoiden saunailloissa yms. tilanteissa ettei oikein kiinnosta enää...
Mä ymmärrän kyllä tavallaan jos työkaverit ja muutkin vinoilee ja kutsuu isokulliksi, niin kai sekin alkaa häiritsemään jossain vaiheessa. Mies kyllä itse lähinnä nauraa, et onhan se harmittomampaa kuin se että kiusattaisi isosta nenästä tai hörökorvista!Olisiko jollain muuten ehdotuksia, mihin olisi turvallisinta/kätevintä kuvan/kuvia laittaa, mistä sitten voisi ne linkittää?
ps. N40 mieheni on kyllä kalju ja ehkä Espoon rannoillakin ollaan joskus käyty...
ap
aijaa.com
löytyy täältä savonlinnasta.
miehelläni pituus vain 18-19cm, mutta ympärys paksuimmasta kohtaa 24cm.
Melko tarkkaan sama kuin viinipullon halkaisija.
Tästä kanssa mielellään kuva.
Joka yhdyntä tuntuu varmaan synnyttämiseltä?
Aijaa on luotettava palvelin, ei pysty muut näkemään että kenen kuva on, kun et nimeä sitä kuvaa mitenkään.
Miehelläni 20 cm pitkä/6-7cm halkaisijaltan. ystävät antaneet lempinimen parru miehelleni-jolla häntä kutsutaan
Ootko nyt varmasti muistanu käydä laittaan tämän viestin ihan kaikille keskustelupalstoille. On nimittäin ollut jossain muuallakin.
Riittääkö pillun oma kosteus? Onko erektio kivikova?
Miehelläni 20 cm pitkä/6-7cm halkaisijaltan. ystävät antaneet lempinimen parru miehelleni-jolla häntä kutsutaan
Itselläni on pituus 18.5cm ympärysmitta 15cm ja leveys 5cm, ja vaikka toi nyt taitaa olla ihan normaali/normaalia vähän pienempi niin silti voisin kasvottoman kuvan siitä laittaa. Joten en itsekkään ymmärrä mikset vaan räpsäse kuvaa ja laita sitä johonkin näytille :D
Ei kyllä ole missään muualla, ainakaan minun toimesta.
Tuo viimeinen on kyllä eri rotua kuin mieheni.
Kyllä kuva/kuvat tulee..
ap
nyt olis muutama panon jälkeinen puolikovana.
Edestä päältä ja takaa...
Katsotaan mikä on vastaanotto?
ap
http://aijaa.com/v.php?i=000128605291.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=000518605292.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=008158605293.jpg
sen ettei tästä loppua tule. Tossa nyt tollanen lämmittelykuva...
http://aijaa.com/v.php?i=003238605803.jpg
ap
Kun tiedetään ympyrän halkaisija, ympyrän kehä voidaan laskea seuraavalla kaavalla:
kehä = 3,1415 (piin likiarvo)* halkaisija (d)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Keh%C3%A4_%28geometria%29
näin olleen 4,5 paksuudesta munasta tulee, 3,1415 * 4,5 cm = 14,17 cm (taitaa olla normi muna)
nyt sitten kuvaan :)
mittanauhalta pystyy lukemaan sivusta suurimman lukeman 26 ja pienimmän 20,5 (näinkin mittanauha kaareutuu) joten max paksuus on 5,5 cm
eli 3,1415 * 5,5 cm = 17,28 cm
joten tuohon 23cm ymp. mittaan tarvitaan 7,3 cm paksu muna. 3,1415 * 7,3cm = 22,93 cm
joten mittanauhan alareuna jos osoittaa n.26 pitäisi yläreunassa näkyä jotain lukemasta 19
en tiedä mikä tässä sitten mättää vai olinko tosiaan näin huono matikassa :( vai tarviinko jo lasit?
kyllä nyt on sellaiset salapoliisit liikkellä että huh. Miten teillä on aikaa?
Eihän vehkeet minun kokemukseni mukaan ole koskaan pyöreitä, eikä tuo nykyinen varsinkaan! Aika monesta kohtaa ihan eri paksuinenkin.
No teet niin tai näin, niin aina väärinpäin...
ap
Mutta tänä kesänä eräällä Espoon rannalla näin kyllä sellaisen kaljun suomalaismiehen nuoremman naisen seurassa, jonka pullotus boxeriuikkareissa oli sitä luokkaa että huhhuh! Jos se ei ollut ranskanleipä tms. niin se oli varmaan ap:n mies tai joku muu luonnonoikku...
Enkä ollut muuten ainot äiti sillä rannalla, joka haukkoi henkeään.
N40