Mitä "amerikkalaisherkkuja" ostat säännöllisesti?
Toast tartseja eli paahdettavia mustikka-ja mansikkatäytteisiä piiraita, jaw breakers-karkkeja ym Cittarissa ihmetellyt.
Kommentit (72)
ja joka suupalan vahtiminen ei ole hyve, se on sairaus.
ruokavalioni koostuu ilman muuta yksinomaan maapähkinävoista. *snort*
yummyyyyyyyyyy!!! Mut eihän niitä täältä mistään saa =(((((
missä on näitä kaikkia omituisuuksia!
ruokavalioni koostuu ilman muuta yksinomaan maapähkinävoista. *snort*
joita ainakin Poppamies myy. Mitään muuta en enää syökään!
(todellisuudessa syön niitä max 10 kpl kerralla kun muuten suu palaa)
Niitä on jenkkimoskassa ihan sairaasti. Ei kiitos mulle, tai mun lapsille. Muuten kyllä itsetehtyä pumpkin pie tai keksiä milloin vaan.
itsetehtyä pumpkin pie tai keksiä milloin vaan.
Saanpahan lapsetkin kerrankin syömään jotain aamupalana. Löytyykö mistään kirsikkakokista, sillä voisi huuhtoa nuo alas? Sopisi marjaisena niin hyvin aamuun.
on nyt kaupoissa Suomessa. Tai ainakin meidän K-marketissa oli. Luulisinpa että muualtakin Suomesta löytyy, tää on nimittäin aikamoinen tuppukylä.
on nyt kaupoissa Suomessa. Tai ainakin meidän K-marketissa oli. Luulisinpa että muualtakin Suomesta löytyy, tää on nimittäin aikamoinen tuppukylä.
Tai ei siis enää ole, koska minä ja lapseni olemme juoneet ne kaikki. Oikeastaan marketin kirsikkakokis-rekat ajavat nykyään suoraan pihamme kautta.
Vaahterasiirappia, mutta sitä saa ihan joka marketista. Vaahtokarkkeja kesällä, mutta niitä paahdettaviakin saa karkkikaupasta. Amerikkalaiset paannukakut teen itse.
Saanpahan lapsetkin kerrankin syömään jotain aamupalana. Löytyykö mistään kirsikkakokista, sillä voisi huuhtoa nuo alas? Sopisi marjaisena niin hyvin aamuun.
Taisi tosin osalta mennä ohi.
Kiitos kuitenkin!!
Liquid Smoke -kastiketta ei pärjää kesän grilliriennoissa, etenkin itse grillatut ribsit on niiiin hyviä tämän soosin ansiosta!
Huvittaisi kokeilla lasten kanssa kesällä. Mitä keksejä niihin voisi käyttää?
muistaakseni Kraftin, se sininen loota. (eipä kyllä tulis mieleen ostaa sitä)
Musta pop tartsit on karseita, vaikkakin tietty nostalgisia - m&m:t on todella kököttejä karkkeja, suomalaiset on helposti pareeta. No jaa ...skittles-namuista tykkään kyllä. Mut harvoin ostan karkkia.
Ben & Jerry's jäätelöä, siitä tulee ainakin muistoja ameriikan mantereelta...
Oikeita amerikkalaisia tuotteita en oikeastaan osta muuta kuin vaahterasiirappia, sekin on kanadan puolelta, joten jenkkiherkut ei taida kuulua suosikkeihini.
Pitäisi kokeilla joskus, mutta ne sokeri- ja rasvamäärät ovat niin hirveitä ettei oikein houkuttele, tietäisi sitten kokeilun jälkeen kuitenkin mitä varten niitä kannattaa tänne asti raahata myyntiin.
Onpas tähän ketjuunni tullut paljon kommenttejs niin asiasta kuin vähän sen vierestäkin:-)
Jatkokysymys; siellä hyllyssä oli myös joitain suklaatöhniä, olisko just Hersheyn? en varmaksi muista, mutta anyway onko ne millaisia ja oikeastiko suklaisia? kakun kuorrutteeksi siinä paketissa luki, ensin luulin että ovat jotain paahtoleivän tmds päällisiä..
Ap
Perunaa 2 kilon pusseissa, maissia tölkissä, jäätelöä, suklaata, kahvia, banaania, ruokosokeria...
Minä arvostan sarkasmiasi.. Taisi tosin osalta mennä ohi.
Kiitos kuitenkin!!
Mä en huomannut, että joku olis kirjoittanut siihen sävyyn, että olisi mennyt ohi.
Pop Tartsit ovat älyttömiä kaloripommeja, kuten Mac&Cheese, Reece´s Cups ihan pahimpia. Maapähkinävoissa ei ole mitään hyödyllistä. Pelkkää rasvaa, rasvaa ja rasvaa.
Mutta onko Suomessa jo Starbucks? Onhan?
Peanut butterissa on myös paljon protskua vaikka aika rasvapitoista onkin
että tää tarkoittaa sitä, että ihmiset syö pelkästään näitä. Kyllä herkutella saa, ei kaikki laske hysteerisesti kaloreita.
Ja maapähkinä on kyllä terveellistä. Mä syön sellaista maapähkinävoita, joka ei ole kovin makeaa.