Mitä "amerikkalaisherkkuja" ostat säännöllisesti?
Toast tartseja eli paahdettavia mustikka-ja mansikkatäytteisiä piiraita, jaw breakers-karkkeja ym Cittarissa ihmetellyt.
Kommentit (72)
Tamalekset on meksikolaista ruokaa jota vedetaan lounaaks tai paivalliseksi. Maissinkuoreen tehty sapuska. Ja jello on ihan Jell-o. Saaks mac&cheesea suomesta? Mika merkki?? t.amerikan elli
t.toinen am.elli.
tekemään mac $ cheesiä. Ostin cittarista Amerikka-hyllystä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_Tamales
Ruoan nimi ja tuotemerkin nimi on kaksi hyvin eri asiaa.
Ainakin Supermarketeissa myytävä Mac&Cheese on ihan hirveetä, yägh.
monia muitakin amerikanherkkuja saa Behnfordilta. Heillä on myös nettimyynti. Hinnat on suolaiset, mutta joskus on vaan PAKKO SAADA!
http://www.behnfords.fi/
ben jerryt on kyllä valion tekemiä lisenssillä. Usan versiossa on varmaan kilon verran enemmän sokeria.
mä syön näitä aina monta purkkia Amerikassa, n 4 krt halvempia, mutta aina matkan jälkeen on pakko saada heti perään Suomessakin ja uskoisin että samaa reseptiä käyttää.
Ihania ne on joka tapauksessa.
Mutta täältä Keski-Euroopasta niitä saa isommista kaupoista ja ovat siis hyvin väkeviä, kanelin makuisia karkkeja.
oon kerran syönyt noita Hot Tamaleseja ja ne on kyllä hyviä.
Starbucks ja sen kahvit on ainut jonka tunnistan. Vaahtokarkkeja olen tainnut kerran elämässäni maistaa, ja ne eivät ole minun juttuni. Muut herkut kuulostaa just tosi epäterveelliselle ja sellaiselle, että en ikinä suuhuni laittaisi edes erehdyksessä.
Muut herkut kuulostaa just tosi epäterveelliselle ja sellaiselle, että en ikinä suuhuni laittaisi edes erehdyksessä.
ben jerryt on kyllä valion tekemiä lisenssillä. Usan versiossa on varmaan kilon verran enemmän sokeria.
mä syön näitä aina monta purkkia Amerikassa, n 4 krt halvempia, mutta aina matkan jälkeen on pakko saada heti perään Suomessakin ja uskoisin että samaa reseptiä käyttää. Ihania ne on joka tapauksessa.
Tiedän että valio sitä tekee ja euroopan makuun on vähennetty sokruu!
menee meillä aika paljon. Se on sitten hyvä marinadipohja ja salaatinkastikkeen mauste!
ja lapsille juustomakaronia. Ja joskus maapähkinävoita. Ei tullut äkkiseltään muuta mieleen.
tosin en syö sitä itse vaan miehelleni ostan.
Mä olen peräti asunut Amerikassa, enkä silti tunnista suurinta osaa ruoista, joista puhutte. Tai sitten siitä on vain liian kauan aikaa.
monet Californian viinit maistuu myos :-)
Bagelsit on ihania, kuten myos donitsit.
Kurpitsapiirakka, NAM!
kunnon cupcakes!!!!
ja tietysti hot chicken wings ja monet tex-mex ruoat!
(new york cherry), cheetos, corn bread (voi tehdä myös polentasta), voinmakuiset popparit, friteeratut katkaravut, cherry coke, valkoiset tortillasipsit, itse tehdyt pehmeät pikkuleivät (cookies)
Pop Tartsit ovat älyttömiä kaloripommeja, kuten Mac&Cheese, Reece´s Cups ihan pahimpia. Maapähkinävoissa ei ole mitään hyödyllistä. Pelkkää rasvaa, rasvaa ja rasvaa.
Mutta onko Suomessa jo Starbucks? Onhan?
Vai tarkoitatko kahvipaketin merkkia?