Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytyisi housuja pömppömahaiselle 6-vuotiaalle?

Vierailija
26.04.2010 |

Tyttäreni on normaalipainoinen ja -pituinen, mutta ruumiinrakenne sellainen pömppövatsainen. (itse olin pienenä samanlainen ja aika pitkään) Ongelma on löytää vaatteita, lähinnä housuja, kun muuten ovat sopivat niin vyötäröstä puristavat. Ei viittisi koko ajan kuminauhavyötäröisiä pitää ja trikoita ja tunikoita. Onko kellään samanlaisia pömppövatsoja ja oletteko löytäneet kivoja vetoketjullisia housuja mistään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jotenkin arvasin että tää aihe menee tällaiseksi väittelyksi.

Meillä on kaksi lasta joista toinen on todella laiha ja toinen taas on pömppövatsaisempaa tekoa. Ja molempien kanssa liikutaan yhtä paljon ja molemmat syö ihan samaa ruokaa. Jotkut vaan on erilaisia kuin toiset.

Hyvä kun et jaksa provosoitua ap!

Vierailija
22/23 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kasvaa +2-käyrällä, eikä mahdu vaatteisiin, mutta ongelmaa ei silti saa sanoa ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, kiitos vinkistä. Voisihan tuota Claren D-mitoitusta kokeilla. Vaikka sanoitkin, että voivat muuten olla sitten löysiä. Muutenkin pitänee vielä etsiä paremmin, kun porukat niin kovasti väittää, että pitäisi mahtua, kun on kerran normaali. :) Olen ehkä liiankin sinnikkäästi yrittänyt (pihi kun olen :) noita laiheliinin ison veljen perintöfarkkuja, mutta ne tosiaan mahasta puristaa.

Ja 24, kyllä mäkin tämän vähän aavistin tämän joidekin ihmisten reaktion. Kovasti surullistahan se on, että jo kuusivuotiaan vartalonmallista jaksetaan jauhaa noin rumasti. Lapsenpyöreitä (ei oikeasti lihavia) lapsia on kuitenkin aika paljon. Se on surullista ja kertoo ikävä kyllä aika paljon tästä nykymenosta. Itse en jaksa provosoitua, on sen verran kokemusta, ikää ja itsetuntoa sekä tiedän tasan tarkkaan, ettei lapseni ole syömälihava. Meitä on tosiaan monenmallisia. Itse olin pienenä ihan samanlainen, en ikinä ylipainoinen. Nykyisin olen terve ja hoikka nelikymppinen. Ja mies samoin.

Sekin on jotenkin surullista, että jotkut jopa kehuskelevat laihoilla ja siroilla lapsillaan. (En sano, että tässä ketjussa olisi tähän sorruttu, mutta olen huomannut joskus muualla.)

Noh tulipa nyt kuitenkin sanottua, vaikka en aikonut provosoitua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme