Lähtisitkö sinä?
Mieskaverin kanssa reissuun jos joutuisit maksamaan kaiken koska mieskaveri on persaukinen?
Kommentit (12)
vai rakastaja? jos ystävä niin joo lähtisin, mut en sille maksaisi mitää siis jonkun drinkin joo, oman osuuden vaan, jos rakastaja niin en usko että lähtisin...
siis miehenkin kaikki kulut joutuisin maksamaan.
Kun se ei etes ole kuluista mitään puhunut, olettaa että minä maksan. Jotain pieniä päivän reissuja on tehty ja aina minä maksan, kahvit, syömiset, bensat, yleensä kaiken.ap.
Oletko kauankin ollut ko miehen kanssa? Älä tosiaankaan enää lähde miehen kanssa mihinkään.
Lähde itse vaikka kylpylään
Omassa elämässäni näin. Mieheni maksaa vappuna minunkin juhlimiset, koska minulla opiskelijana raha tiukilla. Itse puolestaan maksan miehelleni aina jossain vaiheessa takaisin. Viimeksi käytin hänet pitsalla ja oluella kun oli hänen syntympäivänsä. Meillä tämä toimii hienosti juuri näin..se maksaa jolla sattuu olemaan rahaa. Enimmäkseen kuitenkin kustannukset menee elämässä puoliksi.
Mutta tuollainen mies vaikuttaa yksinkertaisesti hyväksikäyttäjältä. Eikö miestä edes hävetä?
Mutta tuollainen mies vaikuttaa yksinkertaisesti hyväksikäyttäjältä. Eikö miestä edes hävetä?
koskapa muutenkin lainailee minulta. Viestejä tulee lainaatko esim.20e tai 50e.ap.
Riippuu omasta varallisuudesta.
ap.
huvittaisiko minua.
Riippuu niin siitä reissusta (ja miehestä).