Riittäiskö sulle seksi ilman orgasmeja?
Kommentit (31)
Ja ei todellakaan riittäisi - enkä suostu tekemään sitä myöskään yksin tai itse. Tosin olen aika orgasmiherkkä... ;o)
eikös p....aa jää sormeen,kun työntää sen p...ään?
Vai pitääkö se p.....kä puhdistaa ennen aktia?
niin ei tarvitse moista edes miettiä....
ei tarvitsisi moista edes miettiä...
Eli silloin riittää orgasmiton seksi vallan hyvin.
Ei riittäisi eikä riitä. Se on ihan ok, ettei joka kerta saa, äiti-ihmisenä ymmärrän itsekin, ettei aina vaan ole mahdollisuutta ja tilaisuutta huolehtia molempien orgasmista. Mutta kyllä se pitää seksiä harrastaessa olla peruslähtökohta, että tästä on tarkoitus nauttia molempien (mulle se tarkoittaa sitä, että tavoitteena on saada aikaan molemmille orgasmi).
Meillä oli tosi pitkä paussi seksin saralla juuri siksi, että mies rupesi tyytymään pelkkiin pikapanoihin, joista minä en saanut minkäänlaista nautintoa. Edes se alkuperäinen ajatus seksiä harrastaessa ei enää ollut molempien nautinto, vaan ainoastaan miehen tyydytys. Pikkuhiljaa multa alkoi halut katoamaan, ja lopulta tosiaan oltiin siinä pisteessä ettei seksiä ollut yli puoleen vuoteen ollenkaan. No, mulla on onneksi pohjimmiltaan fiksu mies, joka tajusi kysyä, mistä kiikastaa, eikä ruvennut haukkumaan ja mollaamaan, ja kun lopulta asia saatiin puhuttua halki, seksikin alkoi uudestaan sujua ja maistua. Mies itse ei ollut oikeastaan edes tajunnut, että seksielämä on luisunut pelkkiin pikapanoihin, vaan oli tuudittautunut siihen ajatukseen, että "kyllä pikapano silloin tällöin sopii". Hän ei vaan huomannut, että silloin tällöin muuttui toistuvaksi.
pelkkiä pikapanoja, kesto n.1 minuutti..kuin siinä mitään kerkee saada??? ei lämmittelyjä, ei ees perusjyystöä kuin pikaseen sisään ulos ja ruiskis. ei ihme että halut on kadonnut. Tämmöistä ollut viimoset 10 vuotta.
Meillä ensin nainen ja sitten mies ;) Ei tuu miehelle ennenkuin itse olen saanut.
mutta ei ole tällaista ongelmaa, meillä seksi on mahtavaa.
Ei niitä orgasmeja aina ihan tuosta noin vaan tuu.. Toki käsipelillä saa homman hoidettua, mutta aikas harvinaista herkkua on panon yhteydessä. En nyt jaksa asiasta numeroa tehdä.. seksiä meillä harrastetaan erittäin aktiivisesti.
Välillä tosin näkee, että se alkaa miestä harmittamaan, kun minä en saa, mutta minkäs teet. Eikä se tilanne miestä vaihtamalla aina parane. Kokeiltu on useampaa erikokoista ja eripaksuista. =P
tai siis: en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään toisen kanssa.
näin surkeasti ovat asiat:(
- ja totta puhutte, siihen on nyt tultu, ettei oikein seksi edes kiinnosta - se ei tunnu miltään, eikä siitä seuraa minulle itselleni mitään mielihyvää - mutta miehelle tosin tulee hyvä olo; onhan se kiva edes niin.
tai siis: en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään toisen kanssa. näin surkeasti ovat asiat:( - ja totta puhutte, siihen on nyt tultu, ettei oikein seksi edes kiinnosta - se ei tunnu miltään, eikä siitä seuraa minulle itselleni mitään mielihyvää - mutta miehelle tosin tulee hyvä olo; onhan se kiva edes niin.
en ymmärrä teitä joitakin naisia, onko teidän elämäntehtävänne pitää vain mies tyytyväisenä, sitäpaitsi aikapaljon olen tavannut miehiä, jotka ovat eronneet ja sanoneet ettei nainen osannut nauttia seksistä, ja se oli tylsää siksi. Pitäiskö ennemminkin puhua miehebn kanssa asiasta?
tai siis: en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään toisen kanssa. näin surkeasti ovat asiat:( - ja totta puhutte, siihen on nyt tultu, ettei oikein seksi edes kiinnosta - se ei tunnu miltään, eikä siitä seuraa minulle itselleni mitään mielihyvää - mutta miehelle tosin tulee hyvä olo; onhan se kiva edes niin.
en ymmärrä teitä joitakin naisia, onko teidän elämäntehtävänne pitää vain mies tyytyväisenä, sitäpaitsi aikapaljon olen tavannut miehiä, jotka ovat eronneet ja sanoneet ettei nainen osannut nauttia seksistä, ja se oli tylsää siksi. Pitäiskö ennemminkin puhua miehebn kanssa asiasta?
Mutta ainakin itselläni on se tilanne, että en ole saanut yhdynnässä (tai yleensäkään toisen kanssa) orgasmia kuin pari kertaa, molemmat nykyisen miehen kanssa. Sikäli tilanteeni ei ole sama kuin hänellä joka kirjoitti ettei nauti seksistä lainkaan, kyllä minä siitä usein nautin, vaikka en saakaan orgasmia. Kyse ei ole siitäkään etteikö mies yrittäisi, joskus yrittää ja yrittäisi varmasti jos pyytäisin, joskus sanon ihan suoraan että turha jatkaa, sen kun laukeat. Ymmärrän että miestä saattaa riepoa se että on kertoja jolloin en erityisemmin ole mukana tai en haluaisi edes aloittaa, eli mies joutuu lähes aina tekemään aloitteen. Tosi harvoin häntä kuitenkaan torjun, ja aika usein harrastetaan seksiä. Olisihan se ihan kiva nauttia itsekin seksistä enemmän, mutta näillä korteilla on mentävä. Orgasmin saaminen on minun päänsisällöstä kiinni, ne kerrat kun olen sen saanut yhdynnässä, on olleet sellaisia että käytännössä unohdan miehen ja tyydytän itseni, ja se vaatii niin paljon keskittymistä että en jaksa tai voi sitä useinkaan tehdä.
Minusta on aika töykeää kuitenkin esittää, että jos nainen ei nauti seksistä mutta harrastaa sitä koska miehensäm kuitenkin siitä pitää, että elämäntehtävä olisi tyydyttää miestä. Eihän se niin ole, jos pari kertaa viikossa käyttää vaikka puoli tuntia siihen aktiin. Mikä elämäntehtävä se on? Ehkä jos ihmiselle seksi olisi koko elämä, todella tärkeä asia jota tekee monta tuntia päivässä, ja siinä uhraisi oman nautintonsa joka kerta kumppanin puolesta, niin silloin voisi jo puhua elämäntehtävästä uhrautua miehelle. Mutta jos siitä ei ole muodostunut elämän tärkeintä asiaa, niin miksi tehdä siitä suurta numeroa, jos näinkin pärjää. Eihän sitä tiedä mitä menettää.
Yhtä lailla voisi sanoa että jos vaikka nainen tekee kaksi kertaa viikossa ruokaa miehelle, että onko elämäntehtäväsi tehdä mies tyytyväiseksi, häh? Totta kai puhua kannattaa, ja jos kiinnostusta on niin tehdä vähän töitä. Mutta oma päätöshän se on.
Mutta kun ikää on tullut enemmän, on asenne seksiin muuttunut. Harmittaisi varmasti jollei IKINÄ laukeasi, mutta ei se ole enää se päätavoite.
Mutta se, ettei mieskään saa, on kyllä vienyt halut täysin.
sittenhän se olis ihan sama vaikka vaan halailtaisi ja pussailtaisi tai muuten vaan henkisesti meditoitaisiin se hyvä olo
Muuten en saisi mitään siitä touhusta.
viimeiset 15 vuotta. Enkä tee itsekään.
Sitähän mun elämä on.
Enpä osaa tuollaista murehtia, kun ihan hyvin tää näinkin on mennyt.
ainakin alkuun. Voin tehdä orgasmin itselleni seksin aikana jos ei muuten. Ajan myötä voin opettaa toiselle.
Miksi tätä edes kysytään naiselta? Ei kukaan kysyisi mieheltä...