Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radio Suomipop :-)

Vierailija
26.04.2010 |

Kuunteliko joku aamulla kun Petra ja Jaajo kertasivat sen Brio-teorian. Hih, hassua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli vain puhetta miehen elimen koosta ja mahdollisesta pettymyksestä jos paljastuu pieneksi..

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo kertoi tänä aamuna muka hauskan tiivistelmän jostain lifestyleohjelmasta, jossa joku muka skottihomoelämäntapafiksaaja puhutteli asiakastaan Marryksi. Siis aina uudestaan ja uudestaan Jaajo lispasi sen Marry, Marry. Opettelis englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Brio vain hämäsi, kun vielä vauvapalstalla ollaan. :D

Mun mielestä Jaajo ja Petra on ihan loistavia, tosin Annista tykkäsin vähä vielä Petraa enemmän. Mut Juha Vuoriseen oon vähä kyllästyny, sen ja Jaajon jutut on aina samanlaisia nykyään.

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Brio vei mut nyt vaan niin harhapoluille, syytän tätä vauvapalstalla hengailua... :D

Jaajolla ja Petralla on kyllä ihan loistavia juttuja, tykkään tosi paljon. Annista tykkäsin kyllä ehkä vähä vielä enemmän ku Petrasta, aluks en Petrasta tykänny ollenkaan. Mut Juha Vuoriseen alan olla vähä kyllästyny, sen jutut on niin samanlaisia Jaajon kanssa aina, että ne riittäis jo hetkeksi.

2

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaus tulikin kahteen kertaan, ku ensin ei lähteny millään ja sit katos kaikki tekstit ja kolmesti tarkistin, että ei se sit menny ja kirjoitin uusiks ja täällä on sitten nyt molemmat... sori. :)

2

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella, mutta nyt käyn kuuluvuusalueella täältä korvest vain pari kertaa viikossa joten en ole ehtinyt kyllästyä. Joo, Anni oli parempi. Juha Vuorinen ok siinä terveysohjelmassa, joka ainakin Iskelmässä tulee pari kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi