Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko värianalyysissä käynti kannattavaa?

Vierailija
26.04.2010 |

Saako sieltä oikeasti hyviä vinkkejä pukeutumiseen,meikkiin,hiuksiin,väreinä siis vai osaako jokainen katsoa samat asiat vaikka jollain netti testillä?

KOKEMUKSIA

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa värivuodenaikanai katsottiin. Intuitiivisesti ehkä olin asian jo itsekin tajunnut aiemmin. Nyt helpompi valkata vaatteita, kun "tietää", että mitkä värit raikastavat mitkä tekevät nuhjuiseksi.

Vierailija
2/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottiin vaan se värityyppi, mutta siinä se sitten oli. En edes saanut värikarttoja mukaan. En ole mitenkään hyödyntänyt myöhemmin, pelkkää rahantuhlausta!

Tosin voi ehkä olla, että riippuu vähän värianalyysin tekijästä. Itse kyllä kävin semmoisella, jota oli kehuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain värikartat mukaan. Onhan se helpottavaa, että tietää "varmasti" ja miettimättä, mikä väri sopii. Ei tule virheostoksia.

Minä tosin ostan nykyään muutakin, mutta se varmuus on, että tietää, pitääkö olla kylmä vai lämmin väri, murrettu vai ei.

Tyylikursseja en ole käynyt, eli tuo oli vain värianalyysi. Minusta se oli kannattava investointi, koska tämä oma maku ei ole niin satavarma.

Vierailija
4/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

värianalyysissä. Käytiin läpi värit ja oli todella hyödyllinen. Nyt olen vuosien varrella koonnut vaatekaappiin (juu, mahtuu yhteen kaappiin KAIKKI mun vaatteet). Mitään ei saa ostaa, ellei se sovi jo valmiina olevien kanssa yhteen.

Värejä tuli laajempi kirjo. Esim jonkin limen vihreän olin aiemmin kiertänyt kaukaa, mutta se "valostuttaa" ja "raikastuttaa" kasvoni ilmettä.

Meikkausohjauksen sain myös ja ostin perussetin. KAIKKI meikkini mahtuvat käsilaukussa kulkevaan pieneen marimekon penaaliin. Oikeat välineen ja oiken väriset tuotteet, ei tarvitse hyllyjä ja laatikoita tilaa viemään. Yhdelle pienelle hyllylle mahtuu sitten hygieniatuotteet kotiin.

Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
5/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottiin vaan se värityyppi, mutta siinä se sitten oli. En edes saanut värikarttoja mukaan. En ole mitenkään hyödyntänyt myöhemmin, pelkkää rahantuhlausta! Tosin voi ehkä olla, että riippuu vähän värianalyysin tekijästä. Itse kyllä kävin semmoisella, jota oli kehuttu.

Olet joko kylmän tai lämpimän värimaailman edustaja. menet kauppaan ja katselet kledjuja se silmällä pitäen.

Vierailija
6/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siitä oli paljonkin hyötyä, ei tule enää niin paljon virhevalintoja ja vaatteet sopivat hyvin yhteen. Sain mukaan kangastilkut, joita alkuun tutkin ahkerasti ja suunnittelin kivoja väriyhdistelmiä. Mutta jotkuthan osaavat valita oikeat värit ilman opastustakin.

Itselläni on hyvin pehmeä väritys ja siksi en ollut varma edes sopivatko minulle viileät vai lämpimät värit. Minusta tehtiin värianalyysissä "pehmeä kesä" jolle sopivat murretut viileät sävyt.

Vierailija
7/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään pääkaupunkiseudulta.