Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuapa ärsyttää äidissäni se,

Vierailija
26.04.2010 |

kuinka hän hehkuttaa ympäri kyliä hoitavansa lapsenlapsiaan vähän väliä, mutta totuus on kuitenkin aivan toinen.

Asuvat kilometrin päässä, eivätkä nytkään ole edes tavanneet nuorempaa lastani moneen viikkoon, saatika ottaneet hoitoon. Vanhempi lapsi osaakin itse käydä välillä mummolassa koulun jälkeen, joten kai se on sitten sitä HOITAMISTA. Tosin mä en näe, että 12-vuotiaan tunnin parin kyläily olisi hoitamista.

Ärsyttää, tukkisivat turpansa ja lopettaisivat valehtelun, tai tekis sitten niinkuin antaa ymmärtää ja ottais joskus hoitoon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilee kaikille, kuinka hänellä on niin ja näin monta lapsenlasta ja lapsenlapsenlapsiakin, eikä raha meinaa riittää kaikille. Soittelee meille sukulaiselle ja jokaiselle kertoo eri tarinaa, esim. soittaa tyttärelleen ja kertoo taas tukeneensa poikaansa ajallaan ja rahallaan, sitten soittaa toiselle tyttärelleen ja kertoo tukeneensa tämän siskoa ja lasta jne.

Totuus on kuitenki se, että ainoastaan hänen poikansa on kupannut tältä mummoltani rahaa ihan loputtomia määriä ja mummo on tästä rahanmenosta salaisesti katkera. Ei kuitenkaan voi sitä ääneen sanoa, vaan kääntää asian niin, että kaikki hänen rahansa menevät koko suvun elättämiseen jne.

No, kyseisen mummon olen nähnyt viimeksi 2 vuotta sitten, poikani hän on nähnyt 5 vuotta sitten eikä edes muista lapseni nimeä tai ikää. Minä en ole mummoltani tarvinnut mitään, enkä halua olla hänen seurassaankaan näiden outojen pelien vuoksi. Ihan sekaisin koko nainen. Kyseessä ei siis ole mikään valkohapsinen, dementoitunut vanhus, vaan sellainen "nuori mummo", joka käy zumba-tunneilla ja seuraelämä on vilkasta. En vain jaksa noita juttuja, meinaa itsekin sairastua, jos lähtee mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan