Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 26.4.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyppää tällä vkolla vaa'alle. Viimeksi siis lukemat oli 79,5kg, enkä enää halua merkata tänne kasilla alkavaa lukua ;)

Viime vkon haaste ei onnistunut kuin ma ja ti päiviltä...mutta sekin jo jotain!

Tällä viikolla Leidi heittikin hyvän haasteen: pitäisi kyllä kirjoitella syömisiä ylös.....iiks!

Mutta nyt tuo neitokainen huutaa tässä vieressä, niin lähden laittamaan aamupalaa lapsille. Palailen myöhemmin!

Hyvää alkanutta viikkoa!!!

Vierailija
2/11 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon tulos 84,2kg. Mun piti olla näissä lukemissa jo viime keväänä, et silleen masentavaa.Nyt katse uusiin lukemiin. Toivottavasti ensi viikolla pääsisi 83 alkaviin lukemiin.

Vaikea keksiä haastetta. Käviskö sellainen, että leivän pitää olla kuitupitoista? Olisko niin että minimissään 6% kuitua? Vai onko se liian helppo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki sisukkaat : )

Olipa kiva yllätys huomata, että tämä ryhmä toimii vieläkin. Olin mukana kolmisen vuotta sitten (en muista silloista nimimerkkiäni, mutta yhden teistä muistan) ja pääsin silloin ensimmäistä kertaa elämässäni aikuisiällä normaalipainon rajoille (olen 170cm ja silloin painoin 72kg)

Viimeisen "sisuilun" jälkeen painoa on tullut tosi paljon, mutta on tullut myös kaksi lastakin (vajaa 2v ja kohta 3kk) Raskausajat meni syöpötellessä ja painoa oli tänä aamuna valtavat 97,7 kg. (NOLOA)

Suunnitelmani on seuraava -> kesäkuun alkuun mennessä tiputan itseltäni tiukalla kuurilla mahdollisimman paljon, kesän pyrin pitämään painon saavutetuissa lukemissa ja elokuussa aloitan laihiksen taas. Itseni tuntien, nyt kun into on päällä painon tiputus onnistuu. Painon pitäminen samassa lukemassa on sitten taas aika hankalaa.

Eli tällainen jojoilija olisi pyrkimässä joukkoon, huolitteko?

t.aapii

ps.valtavan hyvä idea nuo haasteet, poimin omaan elämääni ainakin tuon veden juonnin ja ruokapäiväkirjan. Liikkuminen onkin sitten paljon haastavampaa mulle..

Vierailija
4/11 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ekana tervetuloa AAPII! Kyllä joukkoon aina mahtuu :) Lisäsin sunkin nimen haasteringin vkolle 20 - eli saat halutessasi keksiä sen viikon haasteen :)

Allakka - paino oli kuitenkin laskenut, eikös? (En muista viime vkon painoa...) Se on pääasia :) Varmasti ensi vkolla pääset 83 alkavaan lukemaan! Ja haaste on ainakin mun mielestä oikein hyvä - päivitinkin sen jo listaan. Koitan aina syödä ruisleipää, mutta niistäkin löytyy hirmuisesti "huijausvaihtoehtoja", että ei välttämättä olekaan sitten kovin kuitupitoista. Nyt tulee varmasti katsottua sitäkin enempi. Mietin ensin, että vaihdanko sun ja sarapäkkin vkot päikseen, mutta pidetään nyt lakon takia vieläkin näin - jos vaikka leipä sattuis loppumaan kaupoista...heh ;)

Itse en kyllä kuulu tähän hamstraaja-porukkaan, joka kantaa hengen hädässä ruokaa nyt kaupasta kotiin... Aina sitä jotain kehittää, ja pakastimessakin on vaikka mitä "taiottavaa", kun nälkä yllättää.

Nyt aamupalalle! Josko tästä päivästä muistaisi kirjoittaa jo ruoatkin ylös ;) Eiliseen päivään mahtui mm. pieni suklaapatukka, jäätelö, sipsiä, pari palaa kakkua....ruoan lisäksi. Auts!

Vierailija
5/11 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yhteenedon huomenna, jahka käyn työmaalla. Meille tuli viime viikolla koiranpentu ja vietän aikaa hänen kanssaan kotosalla.

Tervetuloa aapii mukaan sisunaisiin

Minlee

6/11 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taasen mukaan Aapii :), kiva, että "vanhojakin" löytää takaisin mukaan, vaikka sitten eri nikilläkin ;)!!

Mä en oo vaa´alla käynyt enkä vielä tällä viikolla syömisiä merkinnyt, mutta huomenna lupaan merkitä ja merkkaan sit tännekin..

Tänään tuli hyötyliikuntaa kivasti, kun mies kaatoi pihalta puita ja niitä sitten kantelin kasaan..muuten ei kyl olekaan tullut taas liikuttua..höh :(!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija
7/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meinaa onnistua itseltänikään! Joka aamu aloitan niin pontevana, että "nyt kaikki paperille", mutta annas olla, puoleenpäivään mennessä oon jo unhotanut koko homman, ja syönyt "vahingossa" keksin siellä, suklaarusinoita täällä... kamalaa ihan!

No, HUOMENNA kyllä kävelen lyijykynä korvan takana...

Aapiille tervetuloa jengiin! Mä oon ollut sisunaisissa kanssa ihan hamasta alusta asti, joten ollaan varmaan kirjoiteltu joskus samoihin pinoihin. Mullakin on nikit vaihtunete matkan varrella muutamaan otteeseen, ja sit oon ollut "äitiyslomilla" laihduttamisesta, joten aina vaan näitä samoja kiloja pudottelen... mutta ehkäpä nyt viimeistä kertaa???

Vierailija
8/11 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon valvomisturvotukset olivat hävinneet ja jotain vielä lisääkin, koska miinusta oli nyt 1,4kg! Ja pääsin myös uudelle kymmenluvulle! Mutta pari kuukautta sitten asetettu tavoite ei kuitenkaan toteutunut, sen verran laiskanlaisesti maaliskuu meni. Mutta huonomminkin tietty voisi olla.

Ensi viikon haasteeksi ajattelin heittää sellaisen, että yritetään jättää pois se herkku tai ns. turha ruoka-aine, jota tulee napostelua eniten. Minä yritän jättää hedelmäkarkit väliin. Tulee varmaaan olemaan vaikeaa, mutta toisaalta viikko ei ole mahdottoman pitkä aika tsempata.

Minlee: Koiranpentu, ihanaa, nauti siitä!

Tervetuloa mukaan Aapii!

Mukavaa vappua ja tsemppiä kaikille!

Vierailija
9/11 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon mukaan Aapii.

Onnittelut sarapäkki uusille lukemille pääsystä :) Tuntuu varmaan tosi kivalta.

Vierailija
10/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen ei ollut ollenkaan tavanomainen ppäivä, kun jjuoksin pää kolmantena jalkana pitkin kyliä, mutta koska olin jo päättänyt merkata syömiset, niin tässä ne on:

Aamupala: Jogurtti, Omena ja törkeen paljon kahvia (maidolla)

Lounas: kauhallinen makaronia, ja jauhelihakastiketta päälle,,hieman juustoraastetta sekä aimo annos parsakaalia.

Päivällinen: Kauhallinen riisiä, kanan rintapala, maissia ja vihreitä papuja. (pavut olikin jotenkin pahoje, etten niitä montaa syönyt, maissia sitäkin enemmän).

Ja sitten "hupsista"-välipalat: Iltapäiväkahvin kanssa kaks keksiä, muutama suklaarusina (okei, kourallinen, löytyi kassin pohjalta), pari juustosiivua, lasi valkoviiniä.

Ja tietty vettä, vettä, vettä.

Tuossa ne tais olla. Tämän aamun paino 93kg.

Sarapäkille hurjasti onnea!!!

Mites muilla menee?

11/11 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sit selvinnyt haasteesta..VOI KÄÄKS :(!!Mutta ens iikolla lupaanm merkata, vaikkei haastetta enää olekaan, mutta nyt on pakko ottaa tiukka linja merkkauksen ja syömisten suhteen!!

Onnea sarapäkille upeista lukemista..kunpa minäkin joskus..tosin nyt sitä miettii, että kumpa taas joskus pääsis niihin 7 alkaviin lukemiinkin!!

Köris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme