Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bbw

Vierailija
20.07.2015 |

Onkos linjoilla kaunista isompaa tyttöä jo haluis jutskailla ai että ku pidän siitä että naisessa onmistä pitää kii

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää, miten suhun saa yhteyden?

Vierailija
42/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta mulla on sinulle vuosisadan uutispommi: 80% miehistä tykkää juuri tuon kokoisista pehmeistä (mutta ei isoista) naisista."

Tämähän ei muuten pidä alkuunkaan paikkaansa :D kyllä suurin osa etsii niitä laihoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta mulla on sinulle vuosisadan uutispommi: 80% miehistä tykkää juuri tuon kokoisista pehmeistä (mutta ei isoista) naisista."

Tämähän ei muuten pidä alkuunkaan paikkaansa :D kyllä suurin osa etsii niitä laihoja.

Ja silti löysit tiesi tähän vanhaan keskusteluun

Vierailija
44/52 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avopuolisoni on kokoa xxl/xxxl.  Hänessä on kaikki muodot kohdillaan. On vatsaa, reittä, peppua ym... Omasta mielestäni elämäni nainen, jota rakastan💕. Yli 10v oltu yhdessä. Seksielämä on aktiivista edelleen. Itse haluaisin joka päivä. Näin ei aina tapahdu, mutta melkein. Väliin 2-3 kertaa päivässä😊 ja tämä tosi...

Vierailija
45/52 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/52 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa ihailen. Oma mitta ei vain riitä isoille naisille.

Vierailija
47/52 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaa ihailen. Oma mitta ei vain riitä isoille naisille.

Minun nysäni ei yletä upean doriksen ihanimpaan. Onneksi saan nuolla ja sormettaa hänelle orgasmeja. 

Vierailija
48/52 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma avopuolisoni on kokoa xxl/xxxl.  Hänessä on kaikki muodot kohdillaan. On vatsaa, reittä, peppua ym... Omasta mielestäni elämäni nainen, jota rakastan💕. Yli 10v oltu yhdessä. Seksielämä on aktiivista edelleen. Itse haluaisin joka päivä. Näin ei aina tapahdu, mutta melkein. Väliin 2-3 kertaa päivässä😊 ja tämä tosi...

Aivan samoin meillä, vaimo on 170cm / 140kg,

Itse 175cm / 80kg

Ja todellakin muodot kohdallaan, oltu nyt 20 vuotta yhdessä ja itseä himottaa melkein joka päivä, seksi on mahtavaa hänen kanssaan, 2-3 kertaa viikossa

Vierailija
49/52 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin meillä, vaimo on 170cm / 140kg,

Itse 175cm / 80kg

Ja todellakin muodot kohdallaan, oltu nyt 20 vuotta yhdessä ja itseä himottaa melkein joka päivä, seksi on mahtavaa hänen kanssaan, 2-3 kertaa viikossa

Mä en kehtaisi edes liikkua tollasen läskin kanssa. Saati panna sellaista.

Vierailija
50/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itsellä koskaan tuollasta juolahtanut mieleenkään. Etten kehtaisi liikkua. Päinvastoin. Oma avopuoliso on kokoa xxl. Ja pannaan kyllä melkein joka päivä.

Vierailija
51/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma avopuolisoni on samaa kokoa.💕

Vierailija
52/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi 159cm ja 108kg :) musta saa kiinni :)

Entäs valkoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi