bbw
Onkos linjoilla kaunista isompaa tyttöä jo haluis jutskailla ai että ku pidän siitä että naisessa onmistä pitää kii
Kommentit (52)
"Mutta mulla on sinulle vuosisadan uutispommi: 80% miehistä tykkää juuri tuon kokoisista pehmeistä (mutta ei isoista) naisista."
Tämähän ei muuten pidä alkuunkaan paikkaansa :D kyllä suurin osa etsii niitä laihoja.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mulla on sinulle vuosisadan uutispommi: 80% miehistä tykkää juuri tuon kokoisista pehmeistä (mutta ei isoista) naisista."
Tämähän ei muuten pidä alkuunkaan paikkaansa :D kyllä suurin osa etsii niitä laihoja.
Ja silti löysit tiesi tähän vanhaan keskusteluun
Oma avopuolisoni on kokoa xxl/xxxl. Hänessä on kaikki muodot kohdillaan. On vatsaa, reittä, peppua ym... Omasta mielestäni elämäni nainen, jota rakastan💕. Yli 10v oltu yhdessä. Seksielämä on aktiivista edelleen. Itse haluaisin joka päivä. Näin ei aina tapahdu, mutta melkein. Väliin 2-3 kertaa päivässä😊 ja tämä tosi...
Salaa ihailen. Oma mitta ei vain riitä isoille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Salaa ihailen. Oma mitta ei vain riitä isoille naisille.
Minun nysäni ei yletä upean doriksen ihanimpaan. Onneksi saan nuolla ja sormettaa hänelle orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Oma avopuolisoni on kokoa xxl/xxxl. Hänessä on kaikki muodot kohdillaan. On vatsaa, reittä, peppua ym... Omasta mielestäni elämäni nainen, jota rakastan💕. Yli 10v oltu yhdessä. Seksielämä on aktiivista edelleen. Itse haluaisin joka päivä. Näin ei aina tapahdu, mutta melkein. Väliin 2-3 kertaa päivässä😊 ja tämä tosi...
Aivan samoin meillä, vaimo on 170cm / 140kg,
Itse 175cm / 80kg
Ja todellakin muodot kohdallaan, oltu nyt 20 vuotta yhdessä ja itseä himottaa melkein joka päivä, seksi on mahtavaa hänen kanssaan, 2-3 kertaa viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samoin meillä, vaimo on 170cm / 140kg,
Itse 175cm / 80kg
Ja todellakin muodot kohdallaan, oltu nyt 20 vuotta yhdessä ja itseä himottaa melkein joka päivä, seksi on mahtavaa hänen kanssaan, 2-3 kertaa viikossa
Mä en kehtaisi edes liikkua tollasen läskin kanssa. Saati panna sellaista.
Eipä ole itsellä koskaan tuollasta juolahtanut mieleenkään. Etten kehtaisi liikkua. Päinvastoin. Oma avopuoliso on kokoa xxl. Ja pannaan kyllä melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma avopuolisoni on samaa kokoa.💕
Vierailija kirjoitti:
täällä yksi 159cm ja 108kg :) musta saa kiinni :)
Entäs valkoinen?
Punapää, miten suhun saa yhteyden?