bbw
Onkos linjoilla kaunista isompaa tyttöä jo haluis jutskailla ai että ku pidän siitä että naisessa onmistä pitää kii
Kommentit (44)
kiinostaako oulun alueen naista 24v mies oulun alueelta kiinnostas iso tyytö kokea
5lle hyvin :) käyn 4xvko salilla. Mulla on vaimo ja lapsi ja oikeastaan kaikki hyvin.
Edellinen oli siis 4nen ja asuu hämeessä
Itse +40 hoikka Mies, ja bbw on jotain todella kiihottavaa. Ja kokemusta useammasta! Kunpa löytyisikin kiva ja näppärän näköinen vakikäyttöön täältä Oulun suunnalta
Täällä ois yks 166/65/75d. Punapää, ruskeat silmät ja ihan siedettävän kaunis ;)
Kuulostaa kuten pitääkin.
Missä päin hän vaikuttaa?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:50"]Täällä ois yks 166/65/75d. Punapää, ruskeat silmät ja ihan siedettävän kaunis ;)
[/quote]
Tulikohan väärään ketjuun? Sinä kun et ole bbw:t nähnytkään. Vähintään 20kg lisää niin ollaan vasta bbw.
Ai, luulin et ylipainoinen kelpaisi, no ei kait sitten. -33
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:44"]Ai, luulin et ylipainoinen kelpaisi, no ei kait sitten. -33
[/quote]
Et ole ylipainoinen. BMI 23,5. Mene muualle provoamaan äläkä varasta meidän läskien huomiota. Ei me sitä kuule niin kovin usein saada. Mene noilla mitoillasi vaikka kaupan kassalle ketkuttaan niin saat enemmän miesten huomiota kuin minä koko ikänäni.
Löytyykö seikkailevaa bbw-naisia?
No just, kyllä mulla läskiä löytyy ja, löllöreidet ja pullea perse ja pehmeä maha, enkä ole provo! Normaalipainoista naista etsivällä miehelle en kelpaa, kun olen pyöreä, ja ylipainoista etsivälle olen muka liian laiha. Ota tästä nyt selvää, mistä sitä seuraa pitäs etsiä :( -se punapää
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:29"]No just, kyllä mulla läskiä löytyy ja, löllöreidet ja pullea perse ja pehmeä maha, enkä ole provo! Normaalipainoista naista etsivällä miehelle en kelpaa, kun olen pyöreä, ja ylipainoista etsivälle olen muka liian laiha. Ota tästä nyt selvää, mistä sitä seuraa pitäs etsiä :( -se punapää
[/quote]
Normaalipainoista etsivälle kelpaa NORMAALIPAINOINEN. Olet normaalipainoinen eli seuraa kyllä riittää vaikka muille jakaa. Jos yrität tyrkyttää itseäsi laihoista pitävälle, jää luu käteen. Mutta mulla on sinulle vuosisadan uutispommi: 80% miehistä tykkää juuri tuon kokoisista pehmeistä (mutta ei isoista) naisista.
Pyöriikö täällä näinkin muodokkaita naisia? Olisi kiva jutustella. :) Tarkoitan siis jotain tuollaista -->
https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/14280…
Ei BMI kerro aina kaikkea, se on itse asiassa hyvinkin harhaanjohtava mittari jos ylipainoa halutaan mitata. Se on todella yleistävä ja yksinkertaiseen laskutoimitukseen perustuva vanha standardi. Ruumiinrakenne ja monet muut seikat vaikuttaa kokonaispainoon vaikuttaa. Ulkomuoto voi olla hyvinkin pyöreä vaikkei olisi BMI:n mukaan ylipainoinen. (Ja toisaalta lihaksikkaat miehetkin ovat monesti BMI:n mukaan reilusti ylipainoisia vaikka ovat todella timmissä kunnossa) Joten älkää tuijottako sitä BMI:tä, kyllä se peilikuva kertoo paljon enemmän.
Täällä ois 165/230 nainen kävisikö jolle kulle?
162/90 asustelee länsi-suomessa