Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin lentomatkasi? Entä lomamatkasi?

Vierailija
25.04.2010 |

Itse muistan nämä lennot koko loppuikäni.

-Oltiin keskellä Tyyntä valtamerta, kun puhkesi kunnon ukkosmyrsky, kone heilui ja heittelehti ja tippui pari kertaa pari metriä suoraan alas päin. Kaikki koneessa olleet katolilaiset ruokoilivat Isä meidän rukousta, tekivät ristinmerkkejä jne. Vieressä istunut pappa hoki koko ajan, että me kuollaan, me kuollaan, me kuollaan, me kuollaan jne. Ja lentoemännät olivat kalpeita kuin lakanat ja yrittivät rauhoitella matkustajia hermostuneella äänellä.

-Kerran NYC-Frankfurt lennolla meidän takana sattui istumaan toinen lapsiperhe (meidän esikoinen oli tuolloin pari kuukautinen, joka myös pari kertaa parahti itkuun, mutta rauhoittui tissille ja kun sai kuivan ja puhtaan vaipan), jolla oli 3 lasta, luultavasti koliikista kärsinyt n. puoli vuotias, joka karjui lähes koko matkan, n. 8v potki ja rynkytti selkäjonaa, mankui koko ajan, että koska ollaan perillä ja n. 3v sai tämän tästä uhmakirku kohtauksia, kun ei äiti ei laskenut lasta juoksemaan käytävälle. Ja perheen isä karjui käytävän toiselta puolelta lapsilleen, että olkaapas nyt kiltisti.

-Yhdellä lennolla n. puolet matkustajista kärsivät vatsataudista/ruokamyrkytyksestä (hotellissa riehui vatsatauti epidemia) eli vessaan oli jonoa ja pari ipanaa myös oksensi käytävälle/syliin eli se lemu oli sen mukainen. Onneksi meidän perhe sairastui vasta kotona.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin nostattaa vihan pintaan, kun 2-vuotiaani sai järkyttävän uhmakohtauksen kesken lennon: Koko kone raikasi, kun vähän kirkui ja kiukutteli. Muut matkustajat pitelivät korviaan ja mumisivat huonosti kasvatetusta lapsesta. Ehkä eniten otti päähän se, että mieheni, lapsen isä, istui käytävän toisella puolella ja oli kuin ei tuntisi meitä. PRKL!

Vierailija
2/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisin lentomatkani kesti Frankfurtista Montego Bayhin reilut 13 tuntia, sään vuoksi. Minulla on ollut vain onnistuneita matkoja ja lomia. Kommelluksia tai viivästyksiä toki on sattunut, etenkin Kuubassa, mutta ne kuuluu siinä maassa asiaan. Ei olla kärsitty ruokamyrkytyksistä, ehkä korkeintaan krapulasta liiallisen romminkulutuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran Köpiksestä Singaporeen. Takanani istui n. 30-35v tanskalainen mies (ihan selvinpäin vaikuttiolevan) joka meuhkas koko matkan.

Jo ennenkuin oltiin päästy edes rullaan kiitoradalle oli kopauttanut mua 3 kertaa kyynärpäällään päähän. Kun huomautin asiasta ystävällisesti tokas mulle vaan, et jos et kestä ihmisiä mee seuraavan kerran bussilla! Just?

Koko matkan se sitten rymys ja potki tai tuuppi mun penkkiä.

Mua ei oo koskaan haitannut lapsimatkustajat, mut keveri kerran kerto lomalennostaan joka kesti n.4h

Matkassa oli mukana myös äiti kahden n. 10v lapsen kanssa ja lapset pelas Kimbelee koko matkan. Vaikka matkustajat ja lentoemännät asiasta huomauttivat jatkoivat vaan koko matkan. Mä olisin kyl jo napannut ko. pelin kakaroilta tai käskenyt lentoemännän tekeen sen.

En kyl olis koko matkaa kuunnellut sitä napsutusta.

Vierailija
4/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdellä pikkulennolla, minulle iski aivan tajuton päänsärky! Oikein niskasta asti kipuili. Onneksi tosiaan oli vain tunnin lento!

Vierailija
5/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei saisi pelata kimbleä??? Jäikö multa nyt joku hiffaamatta?

Vierailija
6/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonasta Helsinkiin.

Lento oli yöllä ja kyydissä oli myös eräs äiti kahden pienen lapsen kanssa. Vanhempi lapsista halusi istua ikkunapaikalla, ja pettyi kovasti kun ei nähnyt mitään kun oli ulkona pimeetä. Huusi ihan koko lennon: "äiti mä en nää, tää on ihan tyhmä kone! Äiti mä en nääääää! ÄITI MÄ EN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! ÄÄIITTIIII MÄÄÄÄÄÄ EN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!" Tätä jatkui siis ihan koko lennon, ja äidin sylissä ollut nuorempi itki myös koko matkan ajan.

Kivahan sitä oli kuunnella. Olin vaan ajatellut että nukun matkan ajan, kun oli Helsingistä vielä 450km automatka kotiin. Että näin.

Vierailija
7/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei saisi pelata kimbleä??? Jäikö multa nyt joku hiffaamatta?

NAPS, töp, töp, töp, töp, NAPS, töp, töp, töp, töp, NAPS, töp, töp, NAPS...

Pidemmän päälle sairaan rasittavaa!

Vierailija
8/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennolla Berliinistä Helsinkiin takanani oli jtn vitun teinipissiksiä. Koko lennon ajan kuului kamalaa kikatusta ja tirskuntaa. Onneksi ei ollut piedempi lento.

Vierailija
9/10 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamista Amsterdamiin 8 h, oli yölento ja tarkoitus nukkua. Takanani istui nainen joka sai kovia yskänkohtauksia ja aina silloin otti kaksinkäsin penkkini selkänojasta kiinni ja rynkytti sitä. Siihen oli oikeen kiva aina herätä 15 min välein.

"Loma" Marokossa vuosituhannen vaihteessa oli sellainen ettei ikinä enää muslimimaihin.

Se helevatun rukouskiekuminen ämyreistä aamutuimaan... 4 v. sai jonkin taudin, huumeita meille yritettiin kaupata jatkuvasti (vaikka oli pienet lapset mukana), vauvaa yritti miehet kokoajan pussata ja ottaa syliin, se kamala tyrkytysmyynti otti kupoliin.. Ja itse sairastuin viimeisinä päivinä niin että tulolennolla oli kuumetta 40 astetta ja viereisellä penkillä istunut keski-ikäinen ämmä kehtas meille napista et miksi vaan isä hoitaa lapsia. Kentältä ajettiin suoraan sairaalaan jossa olin 2 vko eikä selvinny mikä oli mutta antibiootit suoneen tehos vihdoin.

Vierailija
10/10 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahoja kyllä. Erityisesti tuo pääkipu.