Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies, mikä naisessa on kiihottavinta,

Vierailija
06.07.2011 |

mikä saa sinut haluamaan naista ylikaiken?

esim. saako vaatteet, jos kyllä niin minkälaiset saavat sinut kiihottumaan?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hailee, jos oman miehen vuoksi ei voi nähdä vaivaa. Ei se lantiopohjan lihasten treenaus niin työlästä ole ja kuulia voi pitää vaikka kotihommia tehdessä...Siihen pystyy jokainen nainen jos vain tahtoa on. Surullista jos sinun vaimosi ei vuoksesi sitä voi tehdä, seksielämä paranisi todella paljon.

Vierailija
22/58 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parasta lantionpohjalihas-jumppaa!! Ja seksi yleensä, varsinkin jos niitä lihaksia treenailee siinä samalla. Minä olen synnyttänyt 3 lasta ja joskus tuntuu ettei yhdynnässä ole oikein ns. tuntumaa. Tuolloin alan supistella lihaksia, josta yleensä seuraa että miehellä alkaa seisoa tanakammin, josta taas seuraa se että musta tuntuu paremmalta jnejne. Eli niitä vehkeitä pitää käyttää niin tuntokin säilyy, ja lihakset pysyy kunnossa. Niinhän se on kaikkien lihasten kanssa. Ja jos en ole yhtään kiihottunut niin pillukin tuntuu löysemmältä. Mies on sanonut että ei muista että ennen lapsia olisin ollut yhtään tiukempi. Enemmän siis vaikuttaa kierron vaihe, ja se kuinka jaksan panostaa seksiin, eli kuinka paljon se yleensä on mielessä. Selkeästi kierron keskivaiheilla haluan enemmän, ajattelen seksiä, kostun nopeammin, pillu tuntu tiukemmalta jne.. Tämä nyt on minun mielipiteeni, mutta omasn kokemukseni perusteella sanoisin että pillun tiukkuuteen vaikuttaa enemmän se kiinnostaako seksi kuin lasten lukumäärä. Ja varmaan ikä myöskin. Tiedän yhden lapsettoman naisen joka kärsii kovasti löysästä pillusta, on itse sanonut näin, mutta ei oikein pidä seksistäkään. No tämä meni nyt jo vähän ohi aiheen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietenkin pillun tuoksuset alushousut ja posliini pillu!!!!!

Vierailija
24/58 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tulee nyt tälle naiselle sellainen olo, että sinulla/teillä on muitakin ongelmia kuin naisesi pimpero.

Ehkä kannattaisi käsitellä ne ensin pois tieltä, ja pohtia pimpsan tiukkuutta vasta sen jälkeen.

Saatko itse naisesi kiinnostumaan sinusta ja pippelistäsi? Saattaisi auttaa.

Tuntuma vain puuttuu ja seisokkia on vaikea ylläpitää. Joskus harvoin tilanne saattaa muutoin olla erityisen kiihottava ja se auttaa asiaa. Laukeaminen on sitten taas ihan oma lukunsa. Kliimaksi jää saavuttamatta, koska ote penikseen on olematon. Viimeistään ratkaisevalla hetkellä olisi kiva tuntea pillun lypsävän spermat ulos, mutta ne vain valuvat ulos. Kuin masturboisi tunnottomalla, löysällä kädellä. Oletko joskus kätellyt ihmistä, jolla kättely on kuin löysää taikinaa? Sitä se muistuttaa etäisesti.

Vaimolla ei ole asiassa mitään ongelmaa. Treenaus on rasite ja nöyryytys, joten sitä ei tapahdu. Pitäisi kelvata sellaisenaan. Ei siis treenaa, koska en asiasta enää mainitse. Hän on valinnut olla treenaamatta ja parisuhdekriisi siitä tulee jos otan asian taas tapetille. Tulipahan taas vuodatus.

Siis vaimosiko on niin löysä, ettet tunne mitään? Et missään asennossa? Silloin on vaikea kuvitella, että vaimosikaan tuntisi...Ja todennäköisesti treenaus auttaisi tähän ongelmaan paljonkin. Monilla äideillä se vaan unohtuu kaiken muun kiireen keskellä.

Vierailija
25/58 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko itse naisesi kiinnostumaan sinusta ja pippelistäsi? Saattaisi auttaa.

Vierailija
26/58 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noille valituksillesi ja vaimosi mollaamisille tulee kohta vähintäänkin 5-vuotispäivä täyteen (vähemmän palstailleille tiedoksi, sama tyyppi mesonnut vuodesta 2007 muillakin palstoilla pillun "palloontumisesta" ja synnyttäneiden naisten karmeudesta") TEE JOTAIN!

Lopeta tuo katkera jäkätys ja LÄHDE! Lapsesi on vähintään 5-vuotias, ei siis ihan pikkuvauva enää. Jätä vaimosi ja lapsesi ja etsi uusi naisystävä! Mieti sitä vapauden tuntua, uusi, eroottinen synnyttämätön nainen. Saat tiukkaa pimppaa yllin kyllin!

TOIMI!

Vierailija
27/58 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko lääkkeet?

Koska noille valituksillesi ja vaimosi mollaamisille tulee kohta vähintäänkin 5-vuotispäivä täyteen (vähemmän palstailleille tiedoksi, sama tyyppi mesonnut vuodesta 2007 muillakin palstoilla pillun "palloontumisesta" ja synnyttäneiden naisten karmeudesta") TEE JOTAIN! Lopeta tuo katkera jäkätys ja LÄHDE! Lapsesi on vähintään 5-vuotias, ei siis ihan pikkuvauva enää. Jätä vaimosi ja lapsesi ja etsi uusi naisystävä! Mieti sitä vapauden tuntua, uusi, eroottinen synnyttämätön nainen. Saat tiukkaa pimppaa yllin kyllin! TOIMI!

Vierailija
28/58 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama stoori, vaimon pillu on löysä nyyh. Hanki penispumppu tai mene leikkaukseen itse, jollei akka suostu kuulia pitämään. Vai vaurioituiko niin pahasti synnytyksessä, ettei kuulatkaan auta? Vaimo vaihtoon, mutta jätä lapsi sille, kun sen pillunsa sen takia uhrasi ja sinä kitiset asiasta joka foorumilla.

Vierailija
29/58 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jo ne psyykelääkkeet ahdistukseesi.

Vierailija
30/58 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä saa sinut haluamaan naista ylikaiken?

esim. saako vaatteet, jos kyllä niin minkälaiset saavat sinut kiihottumaan?

NO kyllä kun nainen pyllistää ja esittää oikein auliisti, niin saahan tuo näky veren kuohumaan. Oli sitten päällä mekko, pikkarit tai sitten ei.

Vierailija
31/58 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paljas pinta auttavat herättämään mielenkiintoa, mutta tärkeintä on kuitenkin katse ja suun liikkeet, miksei käsien ja jalkojenkin. Siis eleet, jotka kertovat että onko saumaa vai ei. Jos flirttiä sellaista signaalia löytyy, että sinä herraseni voisit olla mukavaa petiseuraa, punastelua kenties ja ehkä silmäniskua niin se on kyllä kaikkein parasta.

Vierailija
32/58 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä täyteliäiset rinnat, oli sitten b tai d

Vierailija
33/58 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin näköjään pakolliset kommentit tuolle väljävillelle.

Ei ole kokemusta kuin yhdestä synnyttäneestä naisesta ja en ole huomannut muutosta väljempään vaikka olen itse sellainen vähemmän isolla varustettu. Ehkä merkittävin muutos on ollut, että vaimo on synnytysten jälkeen ryhtynyt puristelemaan munaa, mistä on hyvät ja huonot puolensa. Löysi varmaan itsestään tämän puolen synnytysten takia tehtyjen jumppien seuraamuksena.

Ja sitten itse topikkiin:

Naisessa on kiihottavinta havaittavissa oleva "huokuva halukkuus". Kun tämä on pelissä, niin se voi ilmetä seksikkäänä vaatetuksena, vapautuneena flittailuna, vihjeenä alastomalla vartalolla.

Vaikka olisi koripallon kokoiset timmit rinnat ja tiukka takapuoli verhoiltuna seksikkäillä vaatteilla mutta olemuksesta huokuu, että seksiä sinun kanssasi, älä viitsi, niin siinäpä se sitten on.

Vierailija
34/58 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten itse topikkiin:

Naisessa on kiihottavinta havaittavissa oleva "huokuva halukkuus". Kun tämä on pelissä, niin se voi ilmetä seksikkäänä vaatetuksena, vapautuneena flittailuna, vihjeenä alastomalla vartalolla.

Vaikka olisi koripallon kokoiset timmit rinnat ja tiukka takapuoli verhoiltuna seksikkäillä vaatteilla mutta olemuksesta huokuu, että seksiä sinun kanssasi, älä viitsi, niin siinäpä se sitten on.

Itselle toimii "maanläheinen itsevarmuus", että naisella kuin naisella on oikeus olla haluttu, pantu ja saada seksiä. On kaikkein ällöttävin ja surullisin ajatus, että seksi kuuluisi vain kauniille ja laitetuille pintaliitäjille. Päällekäyvä korkkareissa ja minihameessa hihhuloiva böönä joka VAATII seksiä ja sitten vetää herneet nenään kun ei ole oletusarvoisestikaan haluttu, on etovinta.

Paremminkin tavallinen, rauhallisesti itsevarma, nainen joka esittää, että tule mies ja pane mua vaikka en ole tälläytynyt, on hyvä juttu. Nainen joka tietää, että jalkovälissä on sykkivä pillu vaikka ei olisikaan ulkoisesti samaa pissis kategoriaa kuin Cosmopolitanin teinit ja sillä looralla on samat edellytykset saada hoitoa kuin muillakin.

Vierailija
35/58 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle toimii "maanläheinen itsevarmuus", että naisella kuin naisella on oikeus olla haluttu, pantu ja saada seksiä. On kaikkein ällöttävin ja surullisin ajatus, että seksi kuuluisi vain kauniille ja laitetuille pintaliitäjille. Päällekäyvä korkkareissa ja minihameessa hihhuloiva böönä joka VAATII seksiä ja sitten vetää herneet nenään kun ei ole oletusarvoisestikaan haluttu, on etovinta. Paremminkin tavallinen, rauhallisesti itsevarma, nainen joka esittää, että tule mies ja pane mua vaikka en ole tälläytynyt, on hyvä juttu. Nainen joka tietää, että jalkovälissä on sykkivä pillu vaikka ei olisikaan ulkoisesti samaa pissis kategoriaa kuin Cosmopolitanin teinit ja sillä looralla on samat edellytykset saada hoitoa kuin muillakin.

Nimim. sykkii se pillu vaikkois villasukat jalassa :)))))))

Vierailija
36/58 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, rakkaus, äitiys.

Vierailija
37/58 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milo manaran uhkean naisellinen nainen tai sitten nämä tinto brassin naiselliset seireenit

Vierailija
38/58 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessa on kiinnostavinta... hmm varmaankin isot pallomaiset tissit 

Vierailija
39/58 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko tosiaan yrittää kysyä miehiltä, kun naisethan ne taas rynnivät vastaamaan mitä mies ajattelee.

Vierailija
40/58 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on parasta lantionpohjalihas-jumppaa!! Ja seksi yleensä, varsinkin jos niitä lihaksia treenailee siinä samalla. Minä olen synnyttänyt 3 lasta ja joskus tuntuu ettei yhdynnässä ole oikein ns. tuntumaa. Tuolloin alan supistella lihaksia, josta yleensä seuraa että miehellä alkaa seisoa tanakammin, josta taas seuraa se että musta tuntuu paremmalta jnejne. Eli niitä vehkeitä pitää käyttää niin tuntokin säilyy, ja lihakset pysyy kunnossa. Niinhän se on kaikkien lihasten kanssa. Ja jos en ole yhtään kiihottunut niin pillukin tuntuu löysemmältä. Mies on sanonut että ei muista että ennen lapsia olisin ollut yhtään tiukempi. Enemmän siis vaikuttaa kierron vaihe, ja se kuinka jaksan panostaa seksiin, eli kuinka paljon se yleensä on mielessä. Selkeästi kierron keskivaiheilla haluan enemmän, ajattelen seksiä, kostun nopeammin, pillu tuntu tiukemmalta jne.. Tämä nyt on minun mielipiteeni, mutta omasn kokemukseni perusteella sanoisin että pillun tiukkuuteen vaikuttaa enemmän se kiinnostaako seksi kuin lasten lukumäärä. Ja varmaan ikä myöskin. Tiedän yhden lapsettoman naisen joka kärsii kovasti löysästä pillusta, on itse sanonut näin, mutta ei oikein pidä seksistäkään. No tämä meni nyt jo vähän ohi aiheen :)

Tuossa erinomainen kirjoitus. Itsekin saanut nauttia pitkässä parisuhteess eläväisestä tiukasta pillusta. Vaimo pitänyt pillunsa ja pillun lihakset hyvässä kunnossa treenaamalla aina synnytysten jälkeen ja treenaamalla muutenkin vaikka hänellä ollut luonnostaan kapeat tiukka pillu ja eritysen voimakkaat pillun lihakset. On myös käynyt säännöllisesti gynellä ja sai sieltä jo 38 v  ikäisenä hormonikorvaushoitoa, kun ei enää irronnut munarakkuloita. No sitten oli taas haluja paljon ja syntyipä yllättäen vielä iltatähti. Söi hormonikorvauhoitoja yli 60v asti ja sitten vielä fiksu gyne suositteli säännöllisen seksielämän takia  estrogeenivalmistetta jossa mukana testosteronia auttamassa halujen säilymistä. (selvisi itselllekin äskettäin kun vaimo oli gynellä käydessä kysellyt eroja eri valmisteista)  Vaimo on halunnut haluta seksiä koko ikänsä ja pitänyt pillunsa kunnossa minun ja itsensä iloksi. Tämän johdosta olen saanut nauttia halukkaasta vaimosta ja  tiukasta eläväisestä pillusta koko ikäni. Tämä on sitä välittämistä puolisosta. Hän on varmistanut että mies pysyy itsellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä