kun mitään ei enää tehdä yhdessä...
Viikonloppu, mutta kun yritä saada keskustelua aikaan miehen kanssa josko tehtäisiin jotain yhdessä perheen kanssa, niin mitään keskustelua ei synny. Ei mitään ehdotuksia tai ideoita. Menee vain autotalliin tekemään töitä jotka toki tärkeitä ovat nekin, kuten auton huolto ja pihaportin maalaus. Mutta mutta... Muuttuuko tämä enää koskaan?
Kommentit (5)
...ja ilmoita hänelle, että olette juuri lähdössä koko perheen pyöräretkelle/puistoon/McDonaldsiin tms. Et anna mahdollisuutta kieltäytyä tai vetäytyä takasin omiin puuhiinsa. Ei meilläkään äijä oma-aloitteisesti tajua mitään yhteistä puuhaa ehdottaa, mutta lähtee kyllä kiltisti mukaan, kun hänelle kertoo, että 15 min. päästä lähdemme uimahalliin...
Jos vaan jotain ympäripyöreää sanot, että ois kiva jos tehtäis jotain, se tajuaa sen täysin retorisena kysymyksenä.
Mies on aina naama väärinpäin enkä jaksa aina pysyä itsekään iloisena, jollainen tietenkin haluaisin olla. Kohta alakulo tarttuu lapsiin ja kaikilla keittää yli.
Perheen kesken hän pitää tekemisestä, kunhan minä olen sen järjestänyt.
Ärsyttää olla kaikkien äiti.
Mies on aina naama väärinpäin enkä jaksa aina pysyä itsekään iloisena, jollainen tietenkin haluaisin olla. Kohta alakulo tarttuu lapsiin ja kaikilla keittää yli.
Perheen kesken hän pitää tekemisestä, kunhan minä olen sen järjestänyt.
Ärsyttää olla kaikkien äiti.
TIsmalleen sama tilanne täällä, sillä erolla/lisäyksellä, että paitsi että mies on saamaton ja naama kurtussa, hän myös juo aivan liikaa... JOten ei paljoa edes huvita yrittää järjestää miätään.
muuttuu ku vaihat miestä