fb panot
kuinka monta fb kaveria sinulla on ja kuinka monta niistä olet pannut ? tässä itse laskin juuri että 127/16
Kommentit (37)
Sekin ainut on mies, siis kaveri :-D
M34
160/7
Aika pienet piirit AP:lla. Ei huono juttu.
lisäksi viiden kanssa ollaan kierrelty ja kaarreltu muttei ihan päädytty petiin.
Eli ihan turvallisuusperiaate. Parempi että kukaan ei pääse sotkemaan mitään uutta juttua jolla tyhmällä postauksellaan - jonka näkee paitsi uus daami, niin myös kaikki muut kaverit.
Yleensä jos mulla on hyvä kaveri niin panen kyllä ne muut sitten ei oo kavereta.ja mä mies. ;)
789/134 komiata vai mitä pojat :)
mutta olen pannut useita siellä olevia.
nelisen kymmentä. Yksi niistä on parin vuoden takainen yhden illan juttu,nykysin kaveri... Muut ovat sukulaisia,ystäviä jne.
nelisen kymmentä. Yksi niistä on parin vuoden takainen yhden illan juttu,nykysin kaveri... Muut ovat sukulaisia,ystäviä jne.
Sä oot pannut neljääkymmentä sukulaista ja kaveria?
yhteensä 199 joista 6 miehen kanssa pannut ja pussailut kahden tytön kaa. N32
yhteensä 199 joista 6 miehen kanssa pannut ja pussailut kahden tytön kaa. N32
139/5 ja lisäksi suudellut 139/10 (5 miestä, 5 naista).
En ymmärrä näitä tapauksia, jotka eivät kelpuuta entisiä panojaan kavereikseen. Ehkä ei kannattaisi häsiä sellaisten ihmisten kanssa, jotka huutelevat panoistaan kylillä (ja FB:ssä). Tai muuten käyttäytyvät häiriintyneesti. Itse olen moiset pommit sillä välttänyt, että olen oikeasti tutustunut panoihini ja ollaan vasta sen jälkeen sängynpäätyä kolisteltu.
Eli ihan turvallisuusperiaate. Parempi että kukaan ei pääse sotkemaan mitään uutta juttua jolla tyhmällä postauksellaan - jonka näkee paitsi uus daami, niin myös kaikki muut kaverit.
Olen just samaa mieltä sun kanssasi! Varsinkin FB:n chatti voi olla aika petollinen, jos joku ex aloittaisi siellä keskustelun niin, että nykyinen näkisi sen.
Yhden kans suudellut seiskalla... :)