fb panot
kuinka monta fb kaveria sinulla on ja kuinka monta niistä olet pannut ? tässä itse laskin juuri että 127/16
Kommentit (37)
380 kaveria, pannut 8 kanssa (lasken siis tähän että on ollut yhdyntä) ja pussaillut, hipelöinyt ym suuseksiä veikkaisin 20 kanssa.
vajaa sata ja niistä pannut..hmm...viittä
en kyl yleensä hyväksy panoja fb:hen :D
Miespuolisia on 109 (mukaan lukien sukulaismiehet), joista olen pannut 24 kanssa, harrastanut pelkkää suuseksiä viiden kanssa ja lisäksi vain suudellut 21 kanssa. Uppista... :)
En ole halunnut kavereikseni kuin todella hyviä tuttuja, joiden kanssa olen ollut ainakin jossain vaiheessa elämää paljon tekemisissä.
Miehiä on 23 ja olen pannut heistä vain kolmen kanssa!
on kolmisen tuhatta, mutta pannut olen heistä vain yhden kanssa. Aika huono prosentti siis. :D
156/10 panot
suuseksiä 5
suuteluita 6
Fbssä kavereita 156, joista rakastellut (exiä/nyxiä) 6 kanssa ja pussannut lisäksi vain 2 kanssa.
En ole missään tekemisissä 5 exän kanssa, joista ainakin 3 on kyllä fb:ssä.
yhtä panen. yhtä olen puristellut yms. joskus kauan sitten.
n. 300 naispuoleista kaveria, pannut olen neljää (yhtä edelleen), yhden kanssa suuseksiä ja yhden kanssa muuta hyväilyä.
M40
186 kaveria, joista miehiä ehkä hieman alle puolet.
Panoja yhteensä 12 kpl, joista 6 poikaystäväksi laskettavaa, loput 6 ei. Lisäksi 7 muun kaverin kanssa jotain muuta säätöä (pussailua, käsipeliä tms., näistä yksi on nainen).
Ja kirjoittaja on tällä hetkellä puutteessa elelevä yh-nainen :-)
Sulle sit vissiinkin nanna kelpaisi silloin tällöin ;)
220 kaveria, joista viittä olen pannut, yks pano puuttuu kavereista
102 kaveria joista neljää olen pannut.
160 kaveria, joista seksiä viiden miehen kanssa. Sitten vielä viiden muun kanssa pussailua yms., näistä kaksi naisia ja muut miehiä.
-N31-
60 kaveria ja vain yhtä - omaa miestäni - pannut.
yksi toinenkin pano oli kavereissani, mutta häneltä alkoi tulla niin häröä yksäriä, että poistin hänet kaverilistalta ja päätin, että yhtään entistä panoa ei listalleni enää ilmesty.
..ja sitten heräsin hikisenä ja totesin, se olikin unta!