Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaahan mielipiteenne miehen tappelemisesta ja minun ruhjeesta...

Vierailija
25.04.2010 |

Viikonloppuna tilanne oli siis tämä:

Meillä on mennyt jo pidemmän aikaa huonosti. Mentiin sitten juhlimaan miehen sukulaisen syntymäpäivää, ensin heidän kotiin ja sitten baariin.

Baarissa mies suunnitteli lähtöä muuhun paikkaan ja lähtikin, minä jäin (joka oli ihan ok). Jonkun ajan päästä lähdin pöydästä mennäkseni vessaan. Mutta baarin eteisessä huomaan, että mieheni onkin siinä eteisessä aloittelemassa ihan kunnon nyrkkitappelua jonkun vieraan miehen kanssa. En tiedä kumpi heistä oli riitaa haastanut, mutta se ei mielestäni muuta asiaa yhtään, inhoan tappelua.

Siinä sitten yhdet miehet tuli kutsumaan minut rauhoittelemaan miestäni sanoivat, että "se on ihan sekaisin".

Menen juttelemaan miehelle ja mies sanoo, että mene pois tästä nyt! Miehet yritti siinä vielä kahinoida ja menen uudestaan väliin. Toinen mies saa lyötyä miestäni vähän ja siinä vaiheessa mies katsoi minuun ja tönäisi minut todella voimakkaasti vasten ovenkarmia (just siihen kulmaan) ja minä lyyhistyin kivusta maahan. Mies jatkoi riitelyään sen toisen miehen kanssa samalla, kun ihan vieras mies auttoi minut syrjään, oli huolissaan ja kyseli vointiani.

Mies tuli sitten siihen huutamaan minulle "Mä sanoin sulle, että mene pois siitä. Mitä sä tulet väliin, ihan oma vika, että sulle sattui, minä en tehnyt mitään väärää...".

Miehen kaverit käytti minut ensiavussa tarkistuttamassa, että kylkiluut ei ole murtunut, kun kipu oli niin kova. Onneksi luut oli ehjät, mutta selässä on ikävän iso ja kipeä mustelma ja koko selkä ja niska on kipeitä.

En mennyt yöksi kotiin ja mies oli todella vihainen, kun seuraavana iltana kotiin mennessäni kysyin "muistatko mitä teit mulle eilen?" Mies alkaa siinä sitten jankkaamaan todella vihaisena "minä en tehnyt mitään väärää, itse tulit väliin, vaikka sanoin, että mene pois" Anteeksi ei suostu pyytämään, kun hän ei ole kerta tehnyt mitään väärin.

Niin siis mikä on teidän mielipiteenne?

Itse en vain pysty katsomaan vierestä, vaikka tiedänkin, että ei naisten kannattaisi mennä väliin, kun siinä vain sattuu.

Mutta vaikka minä olisinkin syyllinen siihen väliin menemiseen niin kyllä mielestäni mieheni pitäisi olla huolissani minusta ja pahoilla sekä pyytää anteeksi eikä vain ylpeillä minua vastaan!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai miehesi teki väärin, ei ole millään tavalla sinun syysi, jos hän tönäisi sinua väkivaltaisesti! Vaikka kuinka menit väliin. Kyseessä on aikuinen mies, ei eläin. Vaikka siltä nyt enemmän ikävä kyllä vaikuttaakin...

Vierailija
2/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ehkä ollut fiksua mennä väliin, mutta jos sille linjalle lähdetään niin onko sun miehellä nyt sitten oikeus töniä sut seinille aina kun teet jotain mikä ei hänen mielestään ole järkevää?

Ei sellaista olekaan kun "oma vika kun sait turpaasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli sua. Tekisin rikosilmoituksen ja sanoisin miehelle, et ala nostella.

En tuollaista ukkoa katselisin enää päivääkään.

Vierailija
4/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei olis pitänyt tunkea väliin, kun kerran kielsit. Mutta kun kerran tyhmyyttäni tungin väliin, ei se kyllä oikeuta millään lailla mua tönimään. Etenkin kun oma tarkoitukseni oli alunalkaenkin hyvä, toisin kuin sulla. Ja pyytäsin aattelemaan sitä asiaa vähän toiseltakin kantilta.

Jos mies ois edelleenkin omassa kannassaan, niin kai mä sit jankkaisin vielä kerran tai kaksi, miten pitäis puhumalla pärjätä eikä voimalla...

Vierailija
5/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten urheilua, siis ottamaan kehään matsia. Tai tuskin hänestä on siihen, hiirulainen kun on :(

Vierailija
6/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuskin täällä miehiä kauheasti kirjoittelee :D

ap

Vierailija
7/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voimalla lennättänyt että tuollaiset seuraamukset on tullut.

Olisi siirtänyt.

Miehesi on tässä asiassa väärässä. Vaatisin myöntämään virheensä ja pyytämään anteeksi jos ei suostuisi näyttäisin ovea.

Vierailija
8/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on pahoinpitely. Itse en tuollaisen aggressiivisen idiootin kanssa olisi enää hetkeäkään, ilmeisesti ei edes kykene arvioimaan voimiaan. Sinulle voi käydä seuraavalla kerralla todella pahasti.

Normaali, aikuinen tasapainoinen mies haasta riitaa baarissa, ala tappelemaan ja heittele siinä sivussa vielä puolisoaan. Aika hurjana pidän myös sitä, että mies pitää tapahtumaa sinun vikanasi eikä ole pahoillaan ja kauhuissaan tapahtuneesta (mitä normaali ihminen olisi).

Vierailija
9/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on taipumusta kapakkatappeluihin, niin kyllä rouvansa kannattaa kattella vaatteet käpsäkkiin ja lähteä, kun vielä tervennä voi.

Minusta tuossa hommassa meni väärin kaikki.

1) Se juopottelu alun perin siellä ystävän luona

2) Baariin jatkoille lähtö juomaan oli typerää kanssa.

3) Miehen lähtö toiseen kapakkaan oli pöljää.

4) Miehen tappelu oli typerää.

5) Väliin meno idioottimaista

6) Ovenkarmiin tönäisy oli pahoinpitely.

7) Pahoinpitelijän luo palaaminen.

8) Ei hyvältä näytä

Vierailija
10/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olisi siirtänyt." Ei puolisoon voi käydä pakotusaikeissa käsiksi. Koskaan.

Vierailija
11/20 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kunnes se osui omalle kohdalle. Nämä päivät on olleet todella raskaita. Ei olla miehen kanssa juurikaan tekemisissä.

Vaikka olen miehelle ihan äärettömän vihainen ja loukkaantunut siitä, että hän ei omasta ielestään ole edes tehnyt mitään pahaa/väärää. Niin silti kaipaan miestäni ihan jumalattomasti :( Ja tämä jo pidempään vaivannut läheisyyden puute meidän suhteessa on nyt kärjistynyt ihan äärimmäisyyksiin. Ja kaikki tämä on minulle ihan kamalaa tuskaa :(

ap

Vierailija
12/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava askel onkin pukeutua nahka-asuihin.

miesten urheilua, siis ottamaan kehään matsia. Tai tuskin hänestä on siihen, hiirulainen kun on :(

Vierailija
13/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo ollut tyypillinen nuorten parikymppisten sekoilua. Kun lapsia tulee niin nuo "sekoilut" loppuu.

Onhan niitäkin jotka jäävät tuolle tielle. Heidän kanssa, kun keskustelee niin näkee miten taantuneita ovat. Usein eronneita hampaattomia luusereita, joilla joskus oli perhe.

Vierailija
14/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos teillä ei ole lapsia, jätä mies heti. oikeasti.

2. Jos teillä on lapsia niin tee rikosilmoitus ja varmista täten selustaasi että saat lapset itsellesi. sitten jätät miehen.

tiedän ettei se jää tohon yhteen kertaan, usko minua, tiedän mistä puhun.

Vierailija
15/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ollut aina tällainen. Vasta viimeisen pari vuoden verran on ollut todella välinpitämätön ja nyt puoli vuotta meillä mennyt tosi huonosti :( Tämä kaikki alkoi yhden todella suuren stressin alettua. Siksi olenkin kestänyt huonoa käytöstä, kun toivon, että se stressin aihen poistuisi pian ja elämä palaisi normaalille tielleen ja mies omaksi itsekseen.

Mutta kauanko sitä parempaa aikaa voi oikein odotella?

Nyt toivoisin vain sen, että mies myöntäisi tehneensä väärin. Tänään en ole jutellut miehelle, kuin puhelimitse 2 kertaa. Ekassa puhelussa kysyi menikö multa jotain rikki ja kun sanoin, ettei mennyt niin sitten sain vain sitä jyrkkää "oma vika"-tylytystä. Toisessa puhelussa mies oli jo aavistuksen pehmeämpi.

ap

Vierailija
16/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ole tapana juosta missään baareissa (vaikka se ei minusta ole pelkästään vain nuorten hommaa) Vaan yleensä juodaan ja juhlitaan yhdessä "jostain oikeasta syystä". Paitsi mies on alkanut juoda paljon useammin. Pitävät usein miesten kanssa jotain sauna-/pokeri-iltoja tms jossa juovat.

ap

Vierailija
17/20 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisinkin mieleen, että ehkä tietynlainen mies vetoaa naisen suojeluntarpeeseen ja tunteisiin - eli mm. baarissa voi olla varma siitä, että oma mies suojelee, jos joku käy päälle.

Mutta raja on häilyvä. Ja normaalitilanteissa ei näitä päällekäyviä edes tule vastaan, jossa moista suojelua tarvitsisi. Ja siihenkin tilanteeseen on sitten virkavaltaa tarjolla.

Tulee teillä varmasti jatkossakin olemaan tiukkoja elämäntilanteita - haluatko silloin olla varpaillasi koko ajan, kun et voi varmasti tietää, miten mies käyttäytyy? Vai haluatko huonotkin tilanteet jakaa miehesi kanssa PUHUMALLA?

Oma mieheni ei ole koskaan ollut väkivaltainen - edes baarissa. Hän ei edes joudu moisiin tilanteisiin, koska huokuaa tiettyä rauhallisuutta. Isäni puolestaan oli väkivaltainen ja äitini katseli sitä touhua aivan liian pitkään - onneksi selvisi elossa.

Vierailija
18/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vedellyt pitkin korvia ja raahannut miehesi kadulle korvasta häpeämään.

T: 11cm mies

Vierailija
19/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vedellyt pitkin korvia ja raahannut miehesi kadulle korvasta häpeämään.

T: 11cm mies

Ap:n miehen olisi pitänyt haukkua naisensa ja antaa 200e käteistä vastapuolelle että jättää rauhaan :D

Vierailija
20/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi olemaan miehen kanssa joka tappelee, kenenkään kanssa tai satuttaisi minua. Kysyit mielipidettä ja tässä olen aika ehdoton